Seuraa miespuoliselle?

Tää nyt on vähän kummallinen paikka kirjoitella, mutta 29v mies kaipailis tuttavuuksia ja vaikka "sitä oikeata". Olis ihan kiva perhettäkin perustaa, ja liikkeellä siinä mielessä ihan tositarkoituksella. Olen ihan kunnollinen tapaus, en polta, juon sopivasti enkä hirveä bilehilekään ole. - Vaan viihdyn mainiosti kotona, tykkään mm. kokkailla ja kait sisustaminenkin on ihan kivaa koska kivahan se on että kotonakin viihtyy. Musiikista, leffoista pidän myös. - En mikään nahjus tietääkseni muutenkaan. Pukeutumistyyli lienee "kauluspaitatyyppi". Skippaa siis jos etsit seuraa lippispäistä:)

No miks ihmeessä mä sitte tänne eksyin kirjoittamaan? - No, olis kiva, jos säkin kaipailisit tositarkoituksella seuraa, eikä sekään paha asia olis, että sulla olis / olis tulossa pikkunen.

Mut, kirjotelkaa, ihan sitten tositarkoituksella tai ihan vaan kavereita haluavat. Tuntuu varsin moni omistakin kavereista vakiintuneen, eikä kenestäkään saa seuraa yhtään mihinkään. Ja sen verran "ujo" kait alussa olen, ettei mistään baareista tule seuraa bongailtua. (ujoksi/hissuksi kukaan ei sitten muuten koskaan ole sanonutkaan..)

Asun Tampereella, mut sä saat mun puolesta olla muualtakin. Samoin mitään ihmeempiä ikäkriteereitä en mieti, 18-35v vaikka.

Maili/mese (jos joku muinaisjäännettä nimeltä messenger suinkin käyttää) on thepooh@hotmail.fi
 

Yhteistyössä