Seuraa Tampereelta

Meillä menee tämä viikko kumminin mönkään kun tänään tulee yllätysvieraita ja huomiseksi tuli kahvikutsu...

Ensi viikolla kävisi milloin vain, mites jos vaikka ehdottaisin tiistaita tai keskiviikkoa siinä yhden maissa? Onnistuisiko muille? Ei olla oltu vielä siellä Pikkukakkosen puistossa, joten voisin kokeilla.

Niin, 38v. tätiliini täälläkin =) Tyttö on 6,5kk
 
Jäätelö ja kenties kahvittelukin kuulostaa mukavalta, jospa pääsisin minäkin ensimmäistä kertaa mukaan. Jos perjantai on merikukalla vapaana, niin mitenkäs huominen? Sattuisikohan meidän aikataulut yhteen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmiina:
Minäkin haluaisin kovasti tulla mukaan tapaamisiin, mutta tähän mennessä kaikki sovitut treffit ovat olleet esikoisen päiväunien aikaan :snotty: Onko muilla vanhempia lapsia (mukana/päiväkodissa)?
Mulla lapset siis tyttö 06/04 ja poika 09/07. Ja minä itse 25v (loppuvuodesta täytän 26).
Meillä onkin aikas samanikäisiä lapsia, mun tyttö 11/04 ja poika 08/07 =)
 
Klo 13 sopii ja me tullaan 7kk tyttövauvan kanssa mukaan...ensimmäistä kertaa! Mutta, antakaahan pieni vinkki jonka mukaan osataan suunnata oikeiden ihmisten luokse, ettei käy kuten jollekin taannoin samaisessa paikassa, että lyöttäytyy ihan muiden ihmisten seuraan. ;)
 
Marcuksella on kolmipyöräiset rattaat, väriltään ovat tummansiniset. Minä laitan jalkaani punaiset caprit. Yleensä istumme siellä takaosassa, mutta kyllä meidät huomaa =)

Tervetuloa mukaan ihan kaikki :hug:





Ai niin, Kiitos korvien putkituksen. Marcus on terve!
 

Yhteistyössä