Seurustelisitko "exän" kaverin kans?

mie
Mun exä oli viime yön meillä. Hän nukkui olkkarissa, mä makkarissa. Yrittää välillä ehdotella kavereitaan mulle ja nyt aamulla hän laittoi muutaman flirttikutsun mun treffitunnuksilla muutamalle tyypille, joista ajatteli mun pitävän.

Mikäs siinä, ihminenhän on kaltaistensa seurassa useimmiten. Jos exän kanssa ei toiminut, ehkä kuitenkin jonkun samankaltaisen kanssa vois toimia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja k2oset:
Periaatteessa en. Itse en haluais että mun exä seurustelis mun kavereiden kanssa...
Mutta kai se riippuu vähän ihmisistä ja tilanteesta.
No tää mun exä ei kuulemma halua seurustella enää koskaan kenenkään kanssa... Ihan liian menevä tyyppi ja mielihalut muuttuvat alta tunnin, silläpä tuo seurustelukuvio ei oikein toiminutkaan... Että mun ei oikeestaan tuosta tartte huolehtia, että alkais seurustella mun kavereitten kans, ja ollaan kans juteltu, että hän olis onnellinen jos löytäisin jonkun "hyvän tyypin" ja tuo kaveri on kyllä sellainen...!
 
Hmmm, meillä on likkakavereitten kanssa ollut jo joskus teinivuosina puhetta että kaverin entisiin ei puututa, mutta ei se aina niin pitänyt paikkaansa. Kyllä minä varmaan voisin hyväksyä sen että joku kaverini alkaisi seurustelemaan exäni kanssa.
Minä luulen että exäni ei kamalasti tykkäisi jos minä seurustelisin hänen kaverinsa kanssa. :/
 

Yhteistyössä