Sheivailu raskaana

  • Viestiketjun aloittaja viiiieras
  • Ensimmäinen viesti
viiiieras
Oletteko sheivailleet alapäätä raskaana ollessa? Jotenki kammottaa tuo mahdoton karvakasa alhaalla, mutta jotenkin ilettäs sheivata.. jatkuvasti saa lääkärillä rampata, niin mahtaisiko he ajatella jotain jos olisikin sheivattu?

 
viiiieras
Mä en tiiä, mulla taitaa olla aiheesta aivan vääristynyt käsitys. Kohta ei tiedä enää, onko normaalia että sheivaa vai ei sheivaa. Taidan kuitenkin vähän siistiä :D
 
Zoe-F
Samaan tahtiin oon sheivannu ku ennenkin, kerran kuussa suunnilleen.
(Ei pahemmin karvat tuolla alhaalla pituutta oo koskaan kasvanu, sheivailuhetkellä yleensä sentin pituset)
Viime kerrallakaan en kyllä nähny mikä oli tulos, mutta käsikopelolla ja ukko tarkastamaan tulos :D
 
Rv-36
Nyt annoin miehelle asiaksi pitää karvastoni poissa. Hänellä kokemusta edellisen raskauteni ajalta. Keinoina nyppiminen ja epilaattori tuosta ylempää. Sieltä alempaa sheivaus vaahdon kanssa. Malli on ollut, kuten muutenkin minulla; kaikki pois.
 
toka masussa
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja rv40:
Sheivaisin jos näkisin mitä sheivata. ;)
Samassa kohdassa se römpsä on ku ennenkin.
Ekan kanssa kuumavahasin synnytykseen asti. Loppuvaiheessa meni "tuntumalla", enkä tiedä oliko siellä täällä tupsuja.:D Tokan kanssa edelleen posliini, vielä näkee mitä tekee.:D

 
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja viiiieras:
Mä en tiiä, mulla taitaa olla aiheesta aivan vääristynyt käsitys. Kohta ei tiedä enää, onko normaalia että sheivaa vai ei sheivaa. Taidan kuitenkin vähän siistiä :D
Mitä väliä sillä on mikä on normaalia. Teet niinkuin itse parhaaksi näet.
 
tiedän vaan
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Nykyisin taitavat enemmän viidakosta säikähtää :whistle:
Ne mitään säikähdä. Tai et se kiinnostais.
Suurin osa odottajista nykyään pitää karvansa kurissa myös odotusaikana, synnytykseen mennessä. Itselle mukavampi ja varmaan neuvola-sairaala henk.kunnallekin.
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Nykyisin taitavat enemmän viidakosta säikähtää :whistle:
Ne mitään säikähdä. Tai et se kiinnostais.
Suurin osa odottajista nykyään pitää karvansa kurissa myös odotusaikana, synnytykseen mennessä. Itselle mukavampi ja varmaan neuvola-sairaala henk.kunnallekin.
parempi kun on puhdas. ihme karvakammosia.
 
varovasti
Varovasti harkituin liikkein edelleen ajelen joka kerta suihkussa7saunassa käydessäni. Samalla kainalot ja alapään alue. Hyvin vielä on onnistunut vaikka 35 viikko jo menneillään.
 
vinkki((:
Alkuperäinen kirjoittaja toka masussa:
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja rv40:
Sheivaisin jos näkisin mitä sheivata. ;)
Samassa kohdassa se römpsä on ku ennenkin.
Ekan kanssa kuumavahasin synnytykseen asti. Loppuvaiheessa meni "tuntumalla", enkä tiedä oliko siellä täällä tupsuja.:D Tokan kanssa edelleen posliini, vielä näkee mitä tekee.:D
Vahapoisto tai sokerointimenetelmä on kaikkein paras ja kestää karvat poissa pitkään.
 
jonna
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki((::
Alkuperäinen kirjoittaja toka masussa:
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
Alkuperäinen kirjoittaja rv40:
Sheivaisin jos näkisin mitä sheivata. ;)
Samassa kohdassa se römpsä on ku ennenkin.
Ekan kanssa kuumavahasin synnytykseen asti. Loppuvaiheessa meni "tuntumalla", enkä tiedä oliko siellä täällä tupsuja.:D Tokan kanssa edelleen posliini, vielä näkee mitä tekee.:D
Vahapoisto tai sokerointimenetelmä on kaikkein paras ja kestää karvat poissa pitkään.
niin mutta jos tää pitää mennä jollain teettämään niin :x :x

 

Yhteistyössä