Sietäis tämä äiti kyllä mennä itseensä!

Poliisi ampui poikaa etälamauttimella | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Minä en edes kehtaisi johonkin lööppilehteen alkaa marisemaan siitä, kun poliisi yrittää saada kuria minun typerille lapsilleni! Oikeasti! Läksyttäisin kyllä omiani moisesta, enkä alkaisi paapomaan raukkoja pieniä kultamussukoita joita poliisi ei saa komentaa. Mun mielestä tuo äiti aiheuttaa vain hallaa lapsilleen tuollaisella lastensa puolustelulla. Kyllä, poliisi saa käyttää lapsiini vaikka sitten sitä etälamautinta, jos lähtevät karkuun ajamaan. Kyllä 14-vuotiaalla pitäisi olla järkeä sen verta että tajuaa tehneensä väärin...tai no eihän se tajua, kun äiti rientää auttamaan joka asiassa..

Mielipiteitä?
 
kdn
No voi olla vaikka kymmenen ketjua...Suurperheen äiti...oho päikkäreillä ja muksut touhuaa mitä sattuu. Tää on niin white trash porukkaa. Kuvitteleeko saavansa jotain sympatiaa ? Poliisit tekivät työnsä ja se siitä. Ei ainakaan mua naurattaisi jos olen lasteni kanssa liikenteessä ja joku alaikäinen tulee tuhatta ja sataa mopolla vastaan.
 
  • Tykkää
Reactions: petite ja lissukka.
No juttuhan ei kerro mitään siitä mitä rangaistuksia äiti on pojilleen laittanut. Kaveripiiri tietty vetää puoleensa hyvässä ja pahassa ja lapset hölmöilee, lapsia kun ovat. Se ei tietty ole sallittua ja sikäli turha nillittää.

Poliisin toiminta on kyllä niin kyseenalaista tuossa tilanteessa että sitä on syytäkin ruotia, mutta siitä enemmän esim. tuossa toisessa ketjussa. Lamauttimen käyttä lapsiin on kyllä aivan täysin tuomittavaa.
 

Yhteistyössä