siilinjärven nuoret äidit huomio!

löytyykö siilinjärveläisiä nuoreja äitejä? täällä yksi pienen tytön äiti ja uusia tuttavauuksia ja tulevaisuudessa myös tytölle leikkikavereita kaipaillaan...laittakaa listaa itsestänne, onko meitä olemassakaan? :D
 
minä83
Juu täältä löytyy... 22 vuotta täyttävä äidin alku... heinäkuussa olisi laskettu aika esikoiselle... minä myös olen kaipaillut (ikäisiäni) ystäviä täältä päin. kolmisen vuotta olen siilissä asunut eikä yhtään ystävää ole löytynyt=(
mailia saa laitta suoraankin: paivi_koponen@luukku.com
 
hei!
minä vielä kuopiosta, mutta ollaan mieheni kanssa rakentamassa uudelle haaparinteen alueelle metsäkoulun viereen. minulla ei enää ole oikeastaan ystäviä, tai ainakaan sellaisia, joita näkisin useammin kuin joka toinen kuukausi, tai soittelekaan. Ovat näitä yläasteelta ja alaasteelta jääneitä, joita aina silloin tällöin muistellaan ja yhteen kokoonnutaan.
ikää minulla 22 ja olisi mukavaa, jos siellä jossain olisi toinen mamma tai kaksi?? Emma on nyt 9 kk ja mies 24.
iloista kevättä kaikille!!!! :flower:
 
maikki78
Moi!
Täällä vielä "nuori" (27 v.) äiti Siilinjärven Vuorelasta. Pikkuinen poikamme on 1 v. 2kk ja toinen vauva syntyy toukokuussa (rv 36). Vasta valittelin sosiaalisen elämäni kuihtumista käsiin... ;)
 
maikki78
iltaa vielä!
oletteko käyneet kukaan siellä MLL:n perhekahvilassa? millaista siellä on ollu? olen miettiny, jotta johonkin äiti-lapsi rientoon vois liittyä, jotta ois lapsilla leikkitoveria vähän useammin.
 
Mardu
Heippa!

Täällä myös äiti lapsineen (poika 2,5 v ja tyttö 9 kk) kaipailee kavereita muista äideistä ja lapsista. Nuori äitikö... ainakin tunnen itseni sellaiseksi (32 v) =) . Olemme muuttaneet pari kuukautta sitten Harjamäelle uuteen kotiimme ja nyt tuntuu, että seuraa olisi mukava saada aamu- ja iltapäivän ratoksi. Viestejä odottelen...

Marika
mar.pe@dnainternet.net

PS. Olimme muuten tänään eka kertaa perhekahvilassa (MLL). Paljon oli lapsia ja mukavia leluja, joilla leikkiä. Kahvilan antimetkin olivat suussa sulavia. Suosittelen!
 
minä83
Hei... ihan vastaisuuden varalle kyselen, kun tossa joku sanoi käyneensä MLL:n perhe kahvilassa... Siis täällä Siilissäkö on myös sellanen??? Kertokaapa minullekin=) missä ja onko se miten auki...? olis kiva vaikka kahvitella siellä jos vaikka sattuisi saamaan ystäviä täältä päin edes sitä kautta... Kiitän :heart:
 
maikki78
iltaa!

Siilinjärven äitejähän löytyi vaikka kuinka! Noihin "menovinkkeihin": Täällä Vuorelassahan toimii muuten myös sellanen "mammakahvila", kokoontuu nuorisotalolla perjantaiaamuisin. Vapaamuotoista oleilua äideille ja lapsille sekä kahvittelua. Sen enempää en tiedä, en ole aktiivinen ollut noilla rintamilla.

Hauskaa Wappua!
 
mardu
MOI!

Siitä MLL:n kahvilasta. Katsopa nettisivut www.mll.fi ja sieltä paikkakuntien toiminnan kohdalta Siilinjärvi, niin huomaat, kuinka aktiivista toiminta on täällä Siilissä. Harmi vaan, että toiminta taitaa loppua kesäksi.

Marika
 
evangelie
Hei Siilinjärven äipät! Tätä samaa myös minä/me etsimässä eli lapsille ja itselle seuraa kahville sekä puistoon. Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olen 26-vuotias, naimisissa ja opiskelen. " tyttöä 5 ja 3 veet. Kaikki jotka seuraa kaipailee niin laittakaa viestiä!! Asumme lähellä Siilinjärven keskustaa.
 

Yhteistyössä