Siin on nyt tuoreimmat kuvat:

AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mä oon kyllä ikävästi samaa mieltä että naisille ei noi tatuoinnit sovi, ehkä joku hyvin pieni johonkin..tosi piiloon
Miks niitä pitäs piiloon tehä?
no siis jos näkyy niin pieni kuva, tuo on helkkarin rumaa että naisella on tollaset kädet peittävät kuvat :x
 
Yllättävää, että TAAS harmaat on haukkumassa jonkun tatuointeja. :whistle:

Ei ole ihan mun makuun nuo, mutta ei tarvikaan olla. Sähän olet ottanut ne itteäsi varten ja olet ottanut sellaiset mistä sä pidät. Sehän on tarkoituksena kun tatuointi otetaan jos tätä ei jotkut tiedä... :whistle:

Tuo punainen on kyllä toisaalta ihan hieno, vaikka saisi olla pienempi. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mä oon kyllä ikävästi samaa mieltä että naisille ei noi tatuoinnit sovi, ehkä joku hyvin pieni johonkin..tosi piiloon
Miks niitä pitäs piiloon tehä?
no siis jos näkyy niin pieni kuva, tuo on helkkarin rumaa että naisella on tollaset kädet peittävät kuvat :x
No se on sun päänsärkysi. Tatuoinnit otetaan itteä varten eikä muita. :whistle:
 
AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mä oon kyllä ikävästi samaa mieltä että naisille ei noi tatuoinnit sovi, ehkä joku hyvin pieni johonkin..tosi piiloon
Miks niitä pitäs piiloon tehä?
no siis jos näkyy niin pieni kuva, tuo on helkkarin rumaa että naisella on tollaset kädet peittävät kuvat :x
No se on sun päänsärkysi. Tatuoinnit otetaan itteä varten eikä muita. :whistle:
juu niin on..todellakin. mut kai mä nyt saan kommentoida!! :headwall:
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Yllättävää, että TAAS harmaat on haukkumassa jonkun tatuointeja. :whistle:

Ei ole ihan mun makuun nuo, mutta ei tarvikaan olla. Sähän olet ottanut ne itteäsi varten ja olet ottanut sellaiset mistä sä pidät. Sehän on tarkoituksena kun tatuointi otetaan jos tätä ei jotkut tiedä... :whistle:

Tuo punainen on kyllä toisaalta ihan hieno, vaikka saisi olla pienempi. :)
En minä ainakaan ole haukkunut. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
mä oon kyllä ikävästi samaa mieltä että naisille ei noi tatuoinnit sovi, ehkä joku hyvin pieni johonkin..tosi piiloon
Miks niitä pitäs piiloon tehä?
no siis jos näkyy niin pieni kuva, tuo on helkkarin rumaa että naisella on tollaset kädet peittävät kuvat :x
No se on sun päänsärkysi. Tatuoinnit otetaan itteä varten eikä muita. :whistle:
juu niin on..todellakin. mut kai mä nyt saan kommentoida!! :headwall:
Se nyt on vain jotenkin typerää nuo hyi kommentit, koska eihän niitä kuvia muita varten oteta. Tätä asiaa ei tunnu jotkut sisäistävän.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Liian räikeitä ja ei sovi toisiinsa, pitäs olla "samaa linjaa"/tyyliä kaikki.
Tuo koko käsi tulee aikas täyteen kuvia ja kaikki on hieman erilaisia.

Ylimpänä on perhe-tatska, sit on mummin muistolle tuo neilikka (mummin lempikukka hänen lempivärisenään ), papalle on tuo superpappa-merkki, alempana on pojun syntymän takia otettu kuva, sekä "sisko"-tatska, jossa jänskä lohikäärme ja siskojen nimet riimukirjaimilla (isolla siskolla samanlainen ) ja vielä tulee kissojen ja koirien tassut sekä enoni takia yksi kuva. Siinä on kaikki miulle tärkeät ja rakkaat perheenjäsenet sitten yhdessä kädessä.
 

Yhteistyössä