Siis eikä.. (irc-gallerian raskauskuvista)

Minkä takia niitä vatsakuvia täytyy laittaa jo viikolta 2+ :eek:
Sitä mahaa pullistellaan eteenpäin väkisin, että se näyttäisi vähintään siltä 20+ viikoilta.

Mikä on homman idea?
nautitaan siitä, että kerrankin voi hyvällä omatunnolla esitellä sitä vatsaansa, oli se sitten olematon tai täynnä michelin-renkaita?

Ja miksi tuollaisia kuvia näytellään julkisesti kaikille?
Miksi niitä ei yleensäkään rajata vain kaveriporukoille, vaan kenen tahansa ruutuun voi lävähtää kuva ah niin ihanasta makkaravatsasta jolla on ihanan ruskean beiget seksintappaja-alusvaatteet päällä :eek:
Eikö ihmisillä ole nykyään enää mitään häveliäisyyttä?
Eikö ajatella, että kuka vain näkee ne kuvat niin halutessaan?

Tietenkin on hyvä, että uskalletaan olla omia itsejänsä ja kantaa kroppansa ylpeydellä -oli se millainen vain, mutta kyllä voisi silti hieman ajatella minkälaisia kuvia laittaa itsestään, saati omasta jälkikasvustaan nettiin kaikkien näkösälle :whistle:


Saa loukkaantua jos kalikka kalahti.
Mutta samalla kun loukkaantuu, niin voisi antaa hieman selityksiä miksi toimii kuten toimii :)
 
vieras
Mie oon niitä masu kuvia oottanu jo heti viivasta lähtien parin viikon välein et saa tehtyä kuvasarjaa mahan kasvusta. Pystyy vertaamaan kuinka paljon maha kasvaa sen 9kk aikana. Nettiin tosin ekan kuvan laitoin vasta kun se maha alkoi oikeasti näkyä. Tosin verrokkina viereen kuvan mahasta ennen raskautta.
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie oon niitä masu kuvia oottanu jo heti viivasta lähtien parin viikon välein et saa tehtyä kuvasarjaa mahan kasvusta. Pystyy vertaamaan kuinka paljon maha kasvaa sen 9kk aikana. Nettiin tosin ekan kuvan laitoin vasta kun se maha alkoi oikeasti näkyä. Tosin verrokkina viereen kuvan mahasta ennen raskautta.
nii miks?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mä jo mietin, et jokohan täällä on linkkiä mun masukuvista kun otsikon luin.. mut ei sentään :D
Teki mieli laittaa linkkiä, mutta palstan säännöt kieltävät sen.
Ja parempi kyllä pitää keskustelu yleisellä tasolla ilman kohdistamista yksittäiseen (yleensä aina sivulliseen) henkilöön.
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mie oon niitä masu kuvia oottanu jo heti viivasta lähtien parin viikon välein et saa tehtyä kuvasarjaa mahan kasvusta. Pystyy vertaamaan kuinka paljon maha kasvaa sen 9kk aikana. Nettiin tosin ekan kuvan laitoin vasta kun se maha alkoi oikeasti näkyä. Tosin verrokkina viereen kuvan mahasta ennen raskautta.
nii miks?
Ihan tutkimus mielessä kun harvoin sitä raskaana ollaan. Näin siis itsellä. Mielenkiintoista verrata sitten synnytyksen jälkeen siihen mitä oli. Itse en tosin noita masu kuvia kovin montaa nettiin edes laittanut. Mutta siinä on myös se, että kun kaikki on uutta ja jännää, niin sitä mahaa kantaa ylpeydellä ja ilolla. Tosin samaa mieltä ap:n kanssa siitä että vois hiukan kattoa sitä kuvien laatua (mummo kalsareiden vilkkumista yms. Mukavampi kattoa kun on kauniit vaatteet).
 
vieras
No ihan samaa voisi kysya ap:lta profiili kuvastaan... Miksi sita kylkea pitaa esitella? Vai ainostaan sinullako on siihen oikeus kun siina on niin 'hieno' tatuointi? Monesta varmaan se mahan kasvu on paljon hienompaa ja ihmeellisempaa.

Ja ei, en ole ikina laittanut yhtaan maha, tai muutakaan, kuvaa itsestani nettiin.
 
fgfgdfh
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ihan samaa voisi kysya ap:lta profiili kuvastaan... Miksi sita kylkea pitaa esitella? Vai ainostaan sinullako on siihen oikeus kun siina on niin 'hieno' tatuointi? Monesta varmaan se mahan kasvu on paljon hienompaa ja ihmeellisempaa.

Ja ei, en ole ikina laittanut yhtaan maha, tai muutakaan, kuvaa itsestani nettiin.
no miks sitte kirjoitit. lol.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ihan samaa voisi kysya ap:lta profiili kuvastaan... Miksi sita kylkea pitaa esitella? Vai ainostaan sinullako on siihen oikeus kun siina on niin 'hieno' tatuointi? Monesta varmaan se mahan kasvu on paljon hienompaa ja ihmeellisempaa.

Ja ei, en ole ikina laittanut yhtaan maha, tai muutakaan, kuvaa itsestani nettiin.
Esittelen tatuointia jonka löysin netistä. Kuvassa ei (valitettavasti) ole minun kylkeni. Nyt meni siis harakoille sinun kysymyksesi tarkoitus ;)

Ja yleensä kalikka kolahtaa niihin, joilla on tai on joskus ollut itsestään kuvia netissä. Mikä siis oli sinun kolahtamisesi syy? =)

 
niijoo
joo samaa mietin.jotkut oikein pullistelee mahaa ja laitetaan tiukka paita.ollaan vielä oikein ylpeitäki olevinaan kunnes lukee kommentteja kui toivotaan et pääsis jo mahasta eroon.jotenki ristiriitaista.
 
Mä aion ottaa nyt kuvia viikko viikolta että näen miten vatsa kehittyy.
Mutta nyt se ei kyllä ole vielä kehittynyt mihinkään, ehkä noin 10viikon päästä se vois olla "oikea".
Eli vielä viikolla seiska ja risat mun maha on vasta turvotusta :D
Mut tissit on sitten luku sinänsä :D :D
 
harmis
Mä en ole vatsaani netissä esitellyt, mutta silti ihmetyttää että mitä ihmettä se ap:n napaa noin kaivaa jos joku vatsaansa kuvaa? Anna nyt hyvä ihminen innokkaiden tulevien äitien (yleensä ensikertalaisten kun jaksavat kuvata :D ) ottaa vaikka hedelmöityshetkestä kuvia.
 
peppari
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ihan samaa voisi kysya ap:lta profiili kuvastaan... Miksi sita kylkea pitaa esitella? Vai ainostaan sinullako on siihen oikeus kun siina on niin 'hieno' tatuointi? Monesta varmaan se mahan kasvu on paljon hienompaa ja ihmeellisempaa.

Ja ei, en ole ikina laittanut yhtaan maha, tai muutakaan, kuvaa itsestani nettiin.
Esittelen tatuointia jonka löysin netistä. Kuvassa ei (valitettavasti) ole minun kylkeni. Nyt meni siis harakoille sinun kysymyksesi tarkoitus ;)

Ja yleensä kalikka kolahtaa niihin, joilla on tai on joskus ollut itsestään kuvia netissä. Mikä siis oli sinun kolahtamisesi syy? =)
Miksi sinä esittelet jonkun toisen tatuointia?
 
itse pistin vain pari mahakuvaa ja ne on näkyvillä kaikille sen takia etten jaksanut alkaa rajailemaan kaveriryhmiä ketkä sen näkisivät... :p Onpa siellä paljon pölhömiäkin kuvia ihmisillä kuin vauvamahat. Niin ja itselläni ei ole yhtäkään kuvaa paljaasta mahasta.. :)
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ihan samaa voisi kysya ap:lta profiili kuvastaan... Miksi sita kylkea pitaa esitella? Vai ainostaan sinullako on siihen oikeus kun siina on niin 'hieno' tatuointi? Monesta varmaan se mahan kasvu on paljon hienompaa ja ihmeellisempaa.

Ja ei, en ole ikina laittanut yhtaan maha, tai muutakaan, kuvaa itsestani nettiin.
Esittelen tatuointia jonka löysin netistä. Kuvassa ei (valitettavasti) ole minun kylkeni. Nyt meni siis harakoille sinun kysymyksesi tarkoitus ;)

Ja yleensä kalikka kolahtaa niihin, joilla on tai on joskus ollut itsestään kuvia netissä. Mikä siis oli sinun kolahtamisesi syy? =)
Miksi sinä esittelet jonkun toisen tatuointia?
niin... onko sinulla edes lupaa käyttää kuvaa?
 
Oho :eek: Kylläpä ihmisiä ottaa aivoon erilaiset asiat :LOL:
Minä en ole kuvia itsestäni tai lapsistani laittanut muuten kuin f.bookiin enkä ole ikinä kehdannut vatsaani edes kuvata ( inhoan kroppaani ja nyt vähän kyllä kaduttaa ettei ole ihania raskausmassu kuvia ollenkaan :( ) kun en tykkää olla valokuvissa muutenkaan.
Mutta minusta siinä ei ole mitään pahaa jos joku vatsaansa kuvaa ja vaikka haluaa näyttääkin kaikille?! :) Ihana asiahan se raskaus on.
Ennemmin minäkin niitä raskausvatsoja ihailen kuin tatuointeja ;) Eli tuskin se sen pahempi virhe on raskausmasun kuvia jakaa kuin tatuointiensa tai lävistystensä kuvia?
Ja ymmärsin kyllä ettei ap:lla ole oman tatuointinsa kuvaa. Enkä kyllä ole profiiliin edes kurkannut mutta tuosta edeltävästä kommentista vain tuli mieleeni.

Minä tykkään ihailla vauvamassukuvia ja vauvakuvia :heart: Tuo omia muistoja mieleen raskaudesta, synnytyksestä ja vauva-ajasta :)

Lisään vielä että ennemmin minä katselen niitä raskausmassukuvia kuin kuvia 14 vuotiaista tytöistä minimaaliset vaatteet päällä esittelemässä kroppaansa hirveässä humalassa :(
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja toukka:
mä oon kyllä ap:n kanssa samaa mieltä tästä.ja se ei oo musta yhtään verrattavissa narsissin profiilikuvaan!niinku joku täällä letkautti.
miksi mahan esittäminen on pahempi asia kun kasvojen? Tai niskan? Tai nilkan? Tai käsivarren? Tai tai tai...???
 
peesi ap:lle
Ihmettelen ap:n kanssa samaa.
Huvittavaa, miten selkää oikein vedetään kaarelle taaksepäin kun on niiiiin iso maha ja viikkoja ehkä 12 :D Tyhmäkin tietää, ettei se mikään oikea raskausvatsa vielä ole... Ja sitten jos erehtyy kommentoimaan tuota selän asentoa, niin lähes kaikilla on notko selkä jolle ei vaan mitään voi. Jep jep.
 
peesi ap:lle
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
miksi mahan esittäminen on pahempi asia kun kasvojen? Tai niskan? Tai nilkan? Tai käsivarren? Tai tai tai...???
Jos esitellään jotain sellaista mitä ei oikeasti ole (esim. "raskausvatsa" rv:lla 6), niin onhan se nyt huvittavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Mä en ole vatsaani netissä esitellyt, mutta silti ihmetyttää että mitä ihmettä se ap:n napaa noin kaivaa jos joku vatsaansa kuvaa? Anna nyt hyvä ihminen innokkaiden tulevien äitien (yleensä ensikertalaisten kun jaksavat kuvata :D ) ottaa vaikka hedelmöityshetkestä kuvia.
Ei kaivele napaa, ainoastaan ihmettelen että miksi?
Ja ymmärrän kyllä että jotakuta ottaa pattiin kun asia nostetaan esille. Luonnollisestikin rupee v*tuttamaan jos joku arvostelee vähänkin negatiiviseen sävyyn kuvia joita nettiin lykkää :whistle:

Ilman muuta kuvia saa esitellä, mutta voisi sitä miettiä minkälaisia kuvia sinne nettiin oikeasti lykkää. Eikö ihmiset ajattele ollenkaan että myös se tuleva pomo, työkaverit, lasten tarhakavereiden vanhemmat jne. näkevät kuvat netistä myös?

Siinäpä sitten ihmetellään kun lapsen tarhakaverin mutsi mulkoili tarhalla.
Kaikkien mielestä kun ne raskausmahat mummokalsareineen ja kirkuvanpunaisineen raskausarpineen ei ole kauniita.
Luonnollisia kyllä, mutta ei välttämättä kauniita ;)
 
masu
mun mahasta otettiin kuvia vain kerran. rv 39+3 on nuo kuvat otettu. nettiin ne ei oo missään vaiheessa päätyneet. eivät oo kylläkään otettu digikameralla joten netiin siirtäminenkin hankalampaa. nyt menossa rv 21+4 eikä vielä ole yhtään masukuvaa otettu.
 
No joo. En minäkään ymmärrä sitä että vedetään selkä kaarelle mutta jos tämä nainen seisoo ihan suorassa ja kuvan alla lukee rv. 6 niin onhan se raskausmaha ja rv. 6 vaikka ei jättimassua oliskaan?
Jos haluaa kuvata vaikka vatsaansa alusta asti vaikka vatsaa ei näkyisikään? Vaan voi myöhemmin sitten katsoa miten kovaa vauhtia vatsa on kasvanut? Raskausvatsahan se on kaikesta huolimatta jos nainen on raskaana? Oli se suuri tai pieni :)
 

Yhteistyössä