Siis eikä.. (irc-gallerian raskauskuvista)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja peppari:
Miksi sinä esittelet jonkun toisen tatuointia?
niin... onko sinulla edes lupaa käyttää kuvaa?
Olkaapa hyvä ja katselkaapa kaksplussan käyttäjien profiilikuvia. Laskekaa kuinka moni on poiminut kuvan netistä.
Pistäkää sen jälkeen pystyyn ketju jossa kyselette moista asiaa.
Antakaa tämän ketjun pysyä oikeassa aiheessaan. Kiitos.

 
Alkuperäinen kirjoittaja peesi ap:lle:
Ihmettelen ap:n kanssa samaa.
Huvittavaa, miten selkää oikein vedetään kaarelle taaksepäin kun on niiiiin iso maha ja viikkoja ehkä 12 :D Tyhmäkin tietää, ettei se mikään oikea raskausvatsa vielä ole... Ja sitten jos erehtyy kommentoimaan tuota selän asentoa, niin lähes kaikilla on notko selkä jolle ei vaan mitään voi. Jep jep.
viikolla 12 voi olla turvotusta ja jos odottaa jo toista, niin vatsa tulee herkästi esille. Sitten kun on vähän vatsaa, niin selkäkin on helposti notkolla.

Mä olen kuvia ottaessa tehnyt kaikkeni että selkä ois mahd. suorassa, jos tänne tai muualle linkittää, ettei kaikenmaailman nirppanokat kommentoi et notkistelen selkää. Mulla tuli joka tapauksessa tässä raskaudessa maha tosi aikasin esille. Joskus tuossa viikolla 12 mun sukulainen, jolle en ollut kertonut raskaudesta taputteli mun mahaa ja kysy "potkiiko jo". Ja en tosiaankaan tahallani selkä notkolla vatsaa pullistellen ole kävellyt, sillä tämä raskaus oli vahinko ja meillä oli erotilanne, joten en tosiaan halunnut heti kaikille raskautta mainostaa.

Tosin eka kuva on vasta viikoilta 18 ja kaikissa irc-gallerian kuvissa olen tavan vaatteitessa. Ei mitään alusvaateposeerauksia.

Koska mun mielestä on kivaa saada elämäänsä kyllästyneiltä ihmisiltä kakkaa niskaan, niin lisään vielä linkin kuviin: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Liuku&album_id=3200153 :whistle:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Mä en ole vatsaani netissä esitellyt, mutta silti ihmetyttää että mitä ihmettä se ap:n napaa noin kaivaa jos joku vatsaansa kuvaa? Anna nyt hyvä ihminen innokkaiden tulevien äitien (yleensä ensikertalaisten kun jaksavat kuvata :D ) ottaa vaikka hedelmöityshetkestä kuvia.
Ei kaivele napaa, ainoastaan ihmettelen että miksi?
Ja ymmärrän kyllä että jotakuta ottaa pattiin kun asia nostetaan esille. Luonnollisestikin rupee v*tuttamaan jos joku arvostelee vähänkin negatiiviseen sävyyn kuvia joita nettiin lykkää :whistle:

Ilman muuta kuvia saa esitellä, mutta voisi sitä miettiä minkälaisia kuvia sinne nettiin oikeasti lykkää. Eikö ihmiset ajattele ollenkaan että myös se tuleva pomo, työkaverit, lasten tarhakavereiden vanhemmat jne. näkevät kuvat netistä myös?

Siinäpä sitten ihmetellään kun lapsen tarhakaverin mutsi mulkoili tarhalla.
Kaikkien mielestä kun ne raskausmahat mummokalsareineen ja kirkuvanpunaisineen raskausarpineen ei ole kauniita.
Luonnollisia kyllä, mutta ei välttämättä kauniita ;)
Saarnaa hän joka esitteli palstalla alastonkuvaansa.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja peesi ap:lle:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
edelleen kysyn ap:lta onko hänelle lupaa käyttää kuvaa profiilissaan?
Ota nyt se herne pois sieltä nenästäs vaikka pahasti taisi kolahtaakin :LOL:
joo on mulla masukuvia galleriassa, mutta vain rv 19+ lähtien :) joten ei kolahtanut :)

minä vaan ihmettelen miksi ap rikkoo lakia
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Mä en ole vatsaani netissä esitellyt, mutta silti ihmetyttää että mitä ihmettä se ap:n napaa noin kaivaa jos joku vatsaansa kuvaa? Anna nyt hyvä ihminen innokkaiden tulevien äitien (yleensä ensikertalaisten kun jaksavat kuvata :D ) ottaa vaikka hedelmöityshetkestä kuvia.
Ei kaivele napaa, ainoastaan ihmettelen että miksi?
Ja ymmärrän kyllä että jotakuta ottaa pattiin kun asia nostetaan esille. Luonnollisestikin rupee v*tuttamaan jos joku arvostelee vähänkin negatiiviseen sävyyn kuvia joita nettiin lykkää :whistle:

Ilman muuta kuvia saa esitellä, mutta voisi sitä miettiä minkälaisia kuvia sinne nettiin oikeasti lykkää. Eikö ihmiset ajattele ollenkaan että myös se tuleva pomo, työkaverit, lasten tarhakavereiden vanhemmat jne. näkevät kuvat netistä myös?

Siinäpä sitten ihmetellään kun lapsen tarhakaverin mutsi mulkoili tarhalla.
Kaikkien mielestä kun ne raskausmahat mummokalsareineen ja kirkuvanpunaisineen raskausarpineen ei ole kauniita.
Luonnollisia kyllä, mutta ei välttämättä kauniita ;)
Häiritseekö sinua muiden alushousujen väri tai malli jos satut sen tietämään? :eek: :LOL:
 
Mulla on ainakin kuva lähtötilanteesta, eli juuri siitä kun mahaa ei vielä ole ollenkaan..ja sitten muut kuvat parin viikon välein. Samaiset kuvat on kaksplussalla odotuspuolen mahakuvapinoissa. En mä osaa pitää sitä naurettavana tai mitenkään pervona, hauska katsella miten se maha kasvaa :) esikoisen ajoilta ei ole kuin yksi kuva tallessa, ja se harmitti, niin ajattelin että nyt kun on kyseessä toinen ja viimeinen raskaus, niin haluan kuvia ottaa.

Tää ketju ei kuitenkaan varsinaisesti koske mua, koska kuvat gallerian puolella on vain kavereiden nähtävillä. Täällä kaksplussalla ne sitten on yleisesti päällisteltävinä.

Antakaa hyvät ihmiset jokaisen tehdä niinkuin haluaa, ei ne kuvat teiltä muilta ole mitään pois.
 
MintCandy ei jaksa kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
no johan kolahti ku ap ihmettelee että MIKSI....ei lol mitä sakkia
No mä vastaan omalta osaltani et mä esittelin mahakuvaani tällä palstalla ihan vaan siitä syystä koska musta on huvittavaa et mulla ei ole vielä kunnon mahaa vaikka toista odotan ja viikkoja on jo 17 :) Tosin, mun mielestä kyllä siinä jo on mahaa ;) Eikä näkynyt mummokalsareita vaikka paljasmaha olikin, vanhat yövaatteet kylläkin :p
 
Minusta ne ihmiset jotka kehtaa ja uskaltaa laittaa massustaan kuvia on todella rohkeita :) Itse en kehtaa edes omaksi ilokseni kuvata raskausvatsaani ja nyt kun appiukolta löytyi pari kuvaa mitkä on otettu siellä kyläillessä kun kuopus oli vielä vatsassa niin haikeana katselen sitä miten suloinen se vatsa olikaan pari kuukautta ennen laskettua aikaa :heart: Olisi kyllä pitänyt ottaa kuvia useampi.

Mutta en tosiaan ymmärrä miten jota kuta voi häiritä toisen raskausarvet, vatsamakkarat tai notkistettu selkä? :)
 
toukka
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Mä en ole vatsaani netissä esitellyt, mutta silti ihmetyttää että mitä ihmettä se ap:n napaa noin kaivaa jos joku vatsaansa kuvaa? Anna nyt hyvä ihminen innokkaiden tulevien äitien (yleensä ensikertalaisten kun jaksavat kuvata :D ) ottaa vaikka hedelmöityshetkestä kuvia.
Ei kaivele napaa, ainoastaan ihmettelen että miksi?
Ja ymmärrän kyllä että jotakuta ottaa pattiin kun asia nostetaan esille. Luonnollisestikin rupee v*tuttamaan jos joku arvostelee vähänkin negatiiviseen sävyyn kuvia joita nettiin lykkää :whistle:

Ilman muuta kuvia saa esitellä, mutta voisi sitä miettiä minkälaisia kuvia sinne nettiin oikeasti lykkää. Eikö ihmiset ajattele ollenkaan että myös se tuleva pomo, työkaverit, lasten tarhakavereiden vanhemmat jne. näkevät kuvat netistä myös?

Siinäpä sitten ihmetellään kun lapsen tarhakaverin mutsi mulkoili tarhalla.
Kaikkien mielestä kun ne raskausmahat mummokalsareineen ja kirkuvanpunaisineen raskausarpineen ei ole kauniita.
Luonnollisia kyllä, mutta ei välttämättä kauniita ;)
Häiritseekö sinua muiden alushousujen väri tai malli jos satut sen tietämään? :eek: :LOL:
no ei häiritse,mutta jos mä näkisin tuolla vaikapa mun pomon tollasia "mummoalushousukuvia!maha makkaralla jne..niin kyllä ainaki naurattais hiljaa mielessä
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja MintCandy ei jaksa kirj.:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
no johan kolahti ku ap ihmettelee että MIKSI....ei lol mitä sakkia
No mä vastaan omalta osaltani et mä esittelin mahakuvaani tällä palstalla ihan vaan siitä syystä koska musta on huvittavaa et mulla ei ole vielä kunnon mahaa vaikka toista odotan ja viikkoja on jo 17 :) Tosin, mun mielestä kyllä siinä jo on mahaa ;) Eikä näkynyt mummokalsareita vaikka paljasmaha olikin, vanhat yövaatteet kylläkin :p
joo.mulle on ihan sama kuka esittelee ja mitä.jokaisen oma asia.mut alkaa monella toi naurettava naljailu jos kysyy vaan et miksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja toukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
Mä en ole vatsaani netissä esitellyt, mutta silti ihmetyttää että mitä ihmettä se ap:n napaa noin kaivaa jos joku vatsaansa kuvaa? Anna nyt hyvä ihminen innokkaiden tulevien äitien (yleensä ensikertalaisten kun jaksavat kuvata :D ) ottaa vaikka hedelmöityshetkestä kuvia.
Ei kaivele napaa, ainoastaan ihmettelen että miksi?
Ja ymmärrän kyllä että jotakuta ottaa pattiin kun asia nostetaan esille. Luonnollisestikin rupee v*tuttamaan jos joku arvostelee vähänkin negatiiviseen sävyyn kuvia joita nettiin lykkää :whistle:

Ilman muuta kuvia saa esitellä, mutta voisi sitä miettiä minkälaisia kuvia sinne nettiin oikeasti lykkää. Eikö ihmiset ajattele ollenkaan että myös se tuleva pomo, työkaverit, lasten tarhakavereiden vanhemmat jne. näkevät kuvat netistä myös?

Siinäpä sitten ihmetellään kun lapsen tarhakaverin mutsi mulkoili tarhalla.
Kaikkien mielestä kun ne raskausmahat mummokalsareineen ja kirkuvanpunaisineen raskausarpineen ei ole kauniita.
Luonnollisia kyllä, mutta ei välttämättä kauniita ;)
Häiritseekö sinua muiden alushousujen väri tai malli jos satut sen tietämään? :eek: :LOL:
no ei häiritse,mutta jos mä näkisin tuolla vaikapa mun pomon tollasia "mummoalushousukuvia!maha makkaralla jne..niin kyllä ainaki naurattais hiljaa mielessä
No mutta sittenhän pomolla ei olisi edes mitään hätää :) Jos hiljaa mielessäsi nauraisit etkä päin naamaa :) Pomon ei tarvitsisi tajuta edes hävetä :D
Minun on pakko myöntää että ne raskausmassukuvat mitä minä olen nähnyt niin en ole edes tajunnut katsoa naisen vaatteita :eek: Mieleeni on vain jäänyt söpö massu :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja MintCandy ei jaksa kirj.:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
no johan kolahti ku ap ihmettelee että MIKSI....ei lol mitä sakkia
No mä vastaan omalta osaltani et mä esittelin mahakuvaani tällä palstalla ihan vaan siitä syystä koska musta on huvittavaa et mulla ei ole vielä kunnon mahaa vaikka toista odotan ja viikkoja on jo 17 :) Tosin, mun mielestä kyllä siinä jo on mahaa ;) Eikä näkynyt mummokalsareita vaikka paljasmaha olikin, vanhat yövaatteet kylläkin :p
joo.mulle on ihan sama kuka esittelee ja mitä.jokaisen oma asia.mut alkaa monella toi naurettava naljailu jos kysyy vaan et miksi.
Mä en ole tähän ketjuun vastaillut, enkä ole esitellyt mahaani netissä (itse asiassa me otettiin kuva mun mahasta synnärillä synnytyksen jo alettua, jotta edes yksi kunnon mahakuva jäisi muistoksi). Mutta mun täytyy kyllä kommentoida, että ei ap "vaan kysynyt et miksi" vaan aika naljaileva tuo ap:nkin eka viesti oli... Niin metsä vastaa...
 
ei jaksa kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
mä en kans ymmärrä kai se on jotain näyttämistä :/ ja ne arpi kuvat on kamalia :/ :x
Ei kai se sen kummempaa näyttämistä ole kun ne pärstäkuvat. Tai peppukuvat. Tai tissikuvat. Tai hei-katso-mun-tatskaa-kuvat. Mutta jostain syystä raskausmahakuvat on ainoat mitkä saa tällaisen aikaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa kirj.:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
mä en kans ymmärrä kai se on jotain näyttämistä :/ ja ne arpi kuvat on kamalia :/ :x
Ei kai se sen kummempaa näyttämistä ole kun ne pärstäkuvat. Tai peppukuvat. Tai tissikuvat. Tai hei-katso-mun-tatskaa-kuvat. Mutta jostain syystä raskausmahakuvat on ainoat mitkä saa tällaisen aikaa...
Ilman muuta nuo pärstä-, peppu-, ja tissikuvatkin saa samoja ajatuksia päähän, mutta en ajatellut niiden olevan sellaisia juttuja mistä jutellaan täällä perhepalstalla.
Raskausmahakuvat taasen koskettavat isompaa osaa täällä kävijöistä :)
Yleensä noi tissivakokuvat ovat yleisempiä teinien keskuudessa (tai aikuisten, joille on jäänyt ikinuorivaihde päälle).

Siksi olikin helpompi kysäistä täältä palstalta, että miksi äidit laittavat moisia kuvia nettiin.
Ja jos kuvia haluaa itselleen vertailukohteeksi (kuten moni on selittänyt asian), niin miksi niitä kuvia ei jätetä itselleen pelkästään omaan käyttöön, vaan ne täytyy laittaa kaiken maailman nähtäville.
En ymmärrä, mutta eipä täällä kai kaikkea voi edes ymmärtää.
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa kirj.:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
mä en kans ymmärrä kai se on jotain näyttämistä :/ ja ne arpi kuvat on kamalia :/ :x
Ei kai se sen kummempaa näyttämistä ole kun ne pärstäkuvat. Tai peppukuvat. Tai tissikuvat. Tai hei-katso-mun-tatskaa-kuvat. Mutta jostain syystä raskausmahakuvat on ainoat mitkä saa tällaisen aikaa...
Ilman muuta nuo pärstä-, peppu-, ja tissikuvatkin saa samoja ajatuksia päähän, mutta en ajatellut niiden olevan sellaisia juttuja mistä jutellaan täällä perhepalstalla.
Raskausmahakuvat taasen koskettavat isompaa osaa täällä kävijöistä :)
Yleensä noi tissivakokuvat ovat yleisempiä teinien keskuudessa (tai aikuisten, joille on jäänyt ikinuorivaihde päälle).

Siksi olikin helpompi kysäistä täältä palstalta, että miksi äidit laittavat moisia kuvia nettiin.
Ja jos kuvia haluaa itselleen vertailukohteeksi (kuten moni on selittänyt asian), niin miksi niitä kuvia ei jätetä itselleen pelkästään omaan käyttöön, vaan ne täytyy laittaa kaiken maailman nähtäville.
En ymmärrä, mutta eipä täällä kai kaikkea voi edes ymmärtää.
Edelleen kysyn sulta, mikä tarve sulla oli laittaa sun alastonkuva tänne koko maailman nähtäville?
 
Boogy
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Koska mun mielestä on kivaa saada elämäänsä kyllästyneiltä ihmisiltä kakkaa niskaan, niin lisään vielä linkin kuviin: http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Liuku&album_id=3200153 :whistle:
Mä seuraan sua :D
http://turhaaturinaa.vuodatus.net/blog/2133676/turhaa-turinaa/
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa kirj.:
Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
mä en kans ymmärrä kai se on jotain näyttämistä :/ ja ne arpi kuvat on kamalia :/ :x
Ei kai se sen kummempaa näyttämistä ole kun ne pärstäkuvat. Tai peppukuvat. Tai tissikuvat. Tai hei-katso-mun-tatskaa-kuvat. Mutta jostain syystä raskausmahakuvat on ainoat mitkä saa tällaisen aikaa...
Ilman muuta nuo pärstä-, peppu-, ja tissikuvatkin saa samoja ajatuksia päähän, mutta en ajatellut niiden olevan sellaisia juttuja mistä jutellaan täällä perhepalstalla.
Raskausmahakuvat taasen koskettavat isompaa osaa täällä kävijöistä :)
Yleensä noi tissivakokuvat ovat yleisempiä teinien keskuudessa (tai aikuisten, joille on jäänyt ikinuorivaihde päälle).

Siksi olikin helpompi kysäistä täältä palstalta, että miksi äidit laittavat moisia kuvia nettiin.
Ja jos kuvia haluaa itselleen vertailukohteeksi (kuten moni on selittänyt asian), niin miksi niitä kuvia ei jätetä itselleen pelkästään omaan käyttöön, vaan ne täytyy laittaa kaiken maailman nähtäville.
En ymmärrä, mutta eipä täällä kai kaikkea voi edes ymmärtää.
Miksi se sua noin häiritsee jos joku laittaa raskauskuviansa kaikkien nähtäville??
 

Yhteistyössä