Siis eikä.. (irc-gallerian raskauskuvista)

hm
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ihan samaa voisi kysya ap:lta profiili kuvastaan... Miksi sita kylkea pitaa esitella? Vai ainostaan sinullako on siihen oikeus kun siina on niin 'hieno' tatuointi? Monesta varmaan se mahan kasvu on paljon hienompaa ja ihmeellisempaa.

Ja ei, en ole ikina laittanut yhtaan maha, tai muutakaan, kuvaa itsestani nettiin.
Esittelen tatuointia jonka löysin netistä. Kuvassa ei (valitettavasti) ole minun kylkeni. Nyt meni siis harakoille sinun kysymyksesi tarkoitus ;)
Ööh miksi ihmeessä esittelet jonkun muun tatuointia ja kroppaa profiilissasi? Kyseinen tatuoinnin omistaja ei taida olla tästä tietoinen, vai?
 
firequeen harmaana
mie olin niin ylpeä vauvamahastani, arvettomasta pyöreästä pallosta että jos olisi onnistunut olisin varmaan laittanut kuvia jokapaikkaan :D en ollut facebookissa vielä silloin... tunsin oloni naiselliseksi, seksikkääksi ja suututti peittää kroppa talvivaatteilla...
 
piikuli
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Ja jos kuvia haluaa itselleen vertailukohteeksi (kuten moni on selittänyt asian), niin miksi niitä kuvia ei jätetä itselleen pelkästään omaan käyttöön, vaan ne täytyy laittaa kaiken maailman nähtäville.
En ymmärrä, mutta eipä täällä kai kaikkea voi edes ymmärtää.
Itse en ole edes tajunnut ottaa kuvia odotusajoilta (ja se harmittaa) mutta omalle kohdalle ajateltuna voisin ehkä tehdäkin noin. Ottaa vaikka joka viikko alkaen plussatestistä kuvan vatsasta ja laittaa sen kaiken kansan töllisteltäväksi. Syynä olisi tuon vatsan kasvun seuraamisen lisäksi se, että myös kaukana asuvat sukulaiset ja ystävät voisivat sitä kautta seurata raskauden etenemistä. Heitä kun se on kiinnostanut kovasti :)

Jos tässä vielä raskaudun niin taidankin tehdä noin :D irc-galleriaan en taida kirjautua, mutta perustan vaikka julkisen blogin tai muuta vastaavaa...

 
Alkuperäinen kirjoittaja firequeen harmaana:
mie olin niin ylpeä vauvamahastani, arvettomasta pyöreästä pallosta että jos olisi onnistunut olisin varmaan laittanut kuvia jokapaikkaan :D en ollut facebookissa vielä silloin... tunsin oloni naiselliseksi, seksikkääksi ja suututti peittää kroppa talvivaatteilla...
:flower: Hiphei hurraa!
Sinulla oli syynä ylpeys asiasta :)
Ja sen jopa osasit sanoa asiallisesti ;)
 
....
eipä kukaan siltä vauvalta kysele, kun itsekäs äiti laittaa siitä norsu mahastaan kuvan.
Noh vakavasti puhuen musta ne masu kuvat on yökköttäviä. Turvonneet norsut esittelee mahaansa jee,,,
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eipä kukaan siltä vauvalta kysele, kun itsekäs äiti laittaa siitä norsu mahastaan kuvan.
Noh vakavasti puhuen musta ne masu kuvat on yökköttäviä. Turvonneet norsut esittelee mahaansa jee,,,
Sulla taitaa olla jtn ongelmia? :eek:

Ps. kaikki raskaana olevat eivät ole turvoksissa.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eipä kukaan siltä vauvalta kysele, kun itsekäs äiti laittaa siitä norsu mahastaan kuvan.
Noh vakavasti puhuen musta ne masu kuvat on yökköttäviä. Turvonneet norsut esittelee mahaansa jee,,,
Sulla taitaa olla jtn ongelmia? :eek:

Ps. kaikki raskaana olevat eivät ole turvoksissa.
niin mulla on jotain ongelmia, jos kerron rehellisesti mitä olen mieltä niistä kammottavista masu kuvista. Sulla taitaa olla ongelma, koska et voi käsittää ettei kaikki vaan pidä kaikesta. Jep minulla on lapsi, joka ei liity minun MIELIPITEESEEN mitenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eipä kukaan siltä vauvalta kysele, kun itsekäs äiti laittaa siitä norsu mahastaan kuvan.
Noh vakavasti puhuen musta ne masu kuvat on yökköttäviä. Turvonneet norsut esittelee mahaansa jee,,,
Sulla taitaa olla jtn ongelmia? :eek:

Ps. kaikki raskaana olevat eivät ole turvoksissa.
niin mulla on jotain ongelmia, jos kerron rehellisesti mitä olen mieltä niistä kammottavista masu kuvista. Sulla taitaa olla ongelma, koska et voi käsittää ettei kaikki vaan pidä kaikesta. Jep minulla on lapsi, joka ei liity minun MIELIPITEESEEN mitenkään.
Mun mielestä sulla oli aika erikoinen tapa kertoa sun mielipide. Mutta annetaan toki kaikkien kukkien kukkia, mitä itseilmaisuunkin tulee :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eipä kukaan siltä vauvalta kysele, kun itsekäs äiti laittaa siitä norsu mahastaan kuvan.
Noh vakavasti puhuen musta ne masu kuvat on yökköttäviä. Turvonneet norsut esittelee mahaansa jee,,,
Turvonneet norsut :LOL: :LOL:

Mä voin rehellisesti sanoa että mun maha on vielä nytkin paljon kauniimpi kuin monen kuka ei edes raskaana ole, ja viimeinen kolmannes jo pyörähti käyntiin.

Olen todellakin ylpeä KAUNIISTA vatsastani!
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
eipä kukaan siltä vauvalta kysele, kun itsekäs äiti laittaa siitä norsu mahastaan kuvan.
Noh vakavasti puhuen musta ne masu kuvat on yökköttäviä. Turvonneet norsut esittelee mahaansa jee,,,
Sulla taitaa olla jtn ongelmia? :eek:

Ps. kaikki raskaana olevat eivät ole turvoksissa.
niin mulla on jotain ongelmia, jos kerron rehellisesti mitä olen mieltä niistä kammottavista masu kuvista. Sulla taitaa olla ongelma, koska et voi käsittää ettei kaikki vaan pidä kaikesta. Jep minulla on lapsi, joka ei liity minun MIELIPITEESEEN mitenkään.
Mun mielestä sulla oli aika erikoinen tapa kertoa sun mielipide. Mutta annetaan toki kaikkien kukkien kukkia, mitä itseilmaisuunkin tulee :).
se pitäisi ilmaista? minä en pidä niistä kuvista, koska ne mahat ällöittävät minua voi lässyn lässyn
 
Tia
Mun mielestä on iha oma asia minkälasia kuvia laittaa internettiin, sinähän ITSE PÄÄTÄT OMISTA KUVISTASI. Mitä internet olisi ilman minkäänlaisia neuvoja tai tietoa tai kuvia??!! Itselläni on esikoinen tuloillaan ja oon aivan otettu miten paljon oon saanut tietoa ja vastauksia kysymyksiini MYÖS MASUKUVIA katsoessani. Joillekkin se tuo paljon iloa ja toiselle ärsytystä..

Mun mielestä vertailtavat masukuvat esim. rv 11+0 on ihana tutkailla ja toiset ihmiset ne laittavat alaston suomi sivustoille KUVIA ALAPÄÄSTÄÄN JA SEKSILEIKEISTÄÄN!
Mun mielest siinä niiku ei sitä järkee oo..mut tässä tullaankin siihen vaiheeseen, että TOISET TYKKÄÄ TOISET EI!!

Lopettakaa siis se vinkuminen pliis ja pitäkää tietonne omina ja kiukutelkaa itteksenne!

-Kiitos-

(PS. Ja tähän on iha turha rueta kommentoimaan mäkättämällä :D )
 

Yhteistyössä