siis haloo - ei kesä vielä oo ohi

  • Viestiketjun aloittaja Läpsyköissä edelleen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No aika kylmästi on tuullut. En nyt talvivaatteissa ole kulkenut, mutta syystakissa ja kaulaliinassa kyllä. Ja syyssaappaita olen käyttänyt myös. Pidä sä vaan avokkaas ja vilustu. Ja tiedoksesi, nyt on SYYSkuu, kyllä se kesä meni jo.
 
Rollolainen
kyllä ihan meterologienkin mukaan ainkain ROvaniemellä on jo syksy alkanut noin pari viikkoa sitten. päivälämpätila on ollut nyt melkein päivittäin 10 astetta tai alle, joten kyllä se silloin syysilma on. ja yöpakkaisiakin on ollut
 
ap
[QUOTE="vieras";21940752]No aika kylmästi on tuullut. En nyt talvivaatteissa ole kulkenut, mutta syystakissa ja kaulaliinassa kyllä. Ja syyssaappaita olen käyttänyt myös. Pidä sä vaan avokkaas ja vilustu. Ja tiedoksesi, nyt on SYYSkuu, kyllä se kesä meni jo.[/QUOTE]

No musta tuntuukin, että porukka katsoo puekutumisen kalenterista eikä ikkunasta. Ei oo vielä edes avokkaita, vaan varvastossuissa mennään :DDD.
 
ap
[QUOTE="vieras";21940866]Ihanaa kun on syksy ja saa laittaa päälle villapaidan ja saappaat:) Ei nyt enää mikään kesä ole![/QUOTE]

Tää on just. tätä. on syksy ja saa laittaa kengät jalkaan. 15 astetta kesällä, niin lipokkaat ja sama lämpö nyt niin saappaat. Saa laittaa.... eikä saa :)
 
vi
mut jos päivällä 0n 15. tai niinku tänään oli 18. Niin on se K E S Ä !!!
On täälläkin ollut tänään 15 astetta, mutta niin perkeleen kylmä tuuli ja sen mukana vesisade, että ei tulisi mielenkään lähteä ulos varvastossuissa. Minä en pukeudu lämpömittarin, enkä kalenterin, vaan sen oikean ulkona kulloinkin olevan sään mukaan.:) Ei kesästä tietoakaan enää täällä.
 
Jos on heinäkuussa 15 lämmintä ja syyskuussa 15 lämmintä, ni ei todellakaan tunnu samalta. Syyskuussa lämpötilasta huolimatta, ainakin meillä, on koleaa ja lapsilla ollut muutaman kerran jo ohuet pipot ja hanskatkin kun on niin kylmä. Pakkastakin ollut jo yöllä. Syksy on tullut, ei voi mitn.
 
Jos on heinäkuussa 15 lämmintä ja syyskuussa 15 lämmintä, ni ei todellakaan tunnu samalta. Syyskuussa lämpötilasta huolimatta, ainakin meillä, on koleaa ja lapsilla ollut muutaman kerran jo ohuet pipot ja hanskatkin kun on niin kylmä. Pakkastakin ollut jo yöllä. Syksy on tullut, ei voi mitn.
Mun mielestä taas syyskuun +15 tuntuu lämpimältä ja heinäkuun +15 kylmältä.
 
ap
On täälläkin ollut tänään 15 astetta, mutta niin perkeleen kylmä tuuli ja sen mukana vesisade, että ei tulisi mielenkään lähteä ulos varvastossuissa. Minä en pukeudu lämpömittarin, enkä kalenterin, vaan sen oikean ulkona kulloinkin olevan sään mukaan.:) Ei kesästä tietoakaan enää täällä.
no just tän takia stadissa tänään ip varvastossut oli aivan oikea valinta. Saappaat näytti hassuilta... paitsi varmaan käyttäjiensä mielestä, jotka olivat odottaneet saapaskelejä :)
 
erf
Ja sitten ihmetellään, kun suomalaiset ei osaa enää pukeutua säänmukaisesti oikein ja saa paleltumia, auringonpolttamia jne. En yhtään ihmettele. Ei sitä enää ole kesä vaikka miltä kantilta tarkastelisi. :D
 

Yhteistyössä