Siis huh, huh.

Siskoni kävi meillä tyttärensä kanssa ja sillä tytölä ol poikakaveri mukana. siis vasta 13v täyttänyt. tää poikaveri oli jo varmasti lähemmäs 20v. minä en antaisi tyttöni vielä tuossa iässä seurustella.


olivat käynet porukalla jopa patikoimassa, ja antoivat tuon pojan ja tytön NUKKUA samassa sängyssä.
Toivottavasti eivt sentään seksiä harrasta vielä, ehtiihän tuota myöhemminkin.<br><br>
 
en kyllä mä antais oman tyttöni seurustella noin paljon vanhemman kanssa... kyllähän 13 vuotiasta jo pojat kiinnostaa, mutta kyllä se poikaystävä pitäis oman ikäisestä pojasta löytää.. sehän on pedofiili se poikaystävä jos kerran ikää on jo lähemmäs 20v :eek:
 
liian nuori mun mielestä ja kaikenlisäksi tuo on laitontaki. siitä samassa sängyssä nukkumisesta niin eiköhän ne pysty sitä seksiä harrastamaan jos ovat sitä harrastaakseen joten sama kai se jos jossain kylässä nukkuvat samassa sängyssä. mut siis en antais omani seurustella noin vanhan kanssa. tuohan on alaikäseen sekaantumista.
 
Fleur de la Cour
Mua ei ihmetytä se että 13-vuotias tyttö kaipaa itselleen poikakaveria, siis kädestä pitäjää ja pussaajaa, mutta ei seksikumppania suinkaan.. lähinnä ihmetyttää 20-vuotias poika, mitä se muka näkee 13-vuotiaassa?? Tai sitten se on pikkupoika vielä eikä sekään kaipaa seksiä. 20-vuotiaalle sopis parhaiten kolmekymppinen äitityyppi jos siis haluis seksiä, ei suinkaan 13-vuotias lapsi, mutta jos siis nuoret seurustelee ilman yhdyntöjä niin mulla ei suinkaan ole mitään nuorten seurusteluja vastaan. itse aloitin yhdynnät 16-vuotiaana, jotakin sormellakokeiluja oli jo 15-vuotiaana, mutta 13-vuotiaana leikin vasta barbeilla.. tai no siis luettiinhan sitä silloin sinäminää ja reginaa..
 
Mun yks kaveri alko seurustella pari kuukautta ennen 14-vuotispäiväänsä 9 vuotta vanhemman kanssa. Me kaverit tiedettiin tästä, mutta asiasta oltiin aluksi aika hissukseen. Tämä pari on edelleen yhdessä(naimisissa) ja heillä on pieni poika.
 
no, meidän tyttö EI SAA SEURUSELLA VIELÄ. ehkä riparin jälkeen. kyllä vanhemmat sen voi määrätä jos jhaluavat. itse seurustelin jo 14-vuotiaana ja olin vielä täysi kakara silloin, niinkuin suurin osa tuon ikäisitä. fyysisesti voivat näyttää aikuislta,mutta tosiaankaan tuo ikäisen EI KUULU SEURUSTELLA
 
Fleur de la Cour
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:35 HERNETÄTI kirjoitti:
no, meidän tyttö EI SAA SEURUSELLA VIELÄ. ehkä riparin jälkeen. kyllä vanhemmat sen voi määrätä jos jhaluavat. itse seurustelin jo 14-vuotiaana ja olin vielä täysi kakara silloin, niinkuin suurin osa tuon ikäisitä. fyysisesti voivat näyttää aikuislta,mutta tosiaankaan tuo ikäisen EI KUULU SEURUSTELLA
Mitä sun mielestä sisältää sana seurustella? Meinaan mä en suinkaan aio kieltää lapseltani ystävyyssuhteita poikien kanssa, ei multakaan onneksi ole kielletty. Seksielämän aloittamista käsittelen lapsen kanssa muulla tavoin kuin kielloilla. Seksuaalisia olentoja lapset on syntymästään saakka ja ihastua osaavat jo hyvin pienestä pitäen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:35 HERNETÄTI kirjoitti:
no, meidän tyttö EI SAA SEURUSELLA VIELÄ. ehkä riparin jälkeen. kyllä vanhemmat sen voi määrätä jos jhaluavat. itse seurustelin jo 14-vuotiaana ja olin vielä täysi kakara silloin, niinkuin suurin osa tuon ikäisitä. fyysisesti voivat näyttää aikuislta,mutta tosiaankaan tuo ikäisen EI KUULU SEURUSTELLA
Juu ainahan vanhemmat voivat sanoa, että ei saa seurustella. Mutta aivan kuin teinit eivät osaisi valehdella ja salata seurustelevansa.... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:35 HERNETÄTI kirjoitti:
no, meidän tyttö EI SAA SEURUSELLA VIELÄ. ehkä riparin jälkeen. kyllä vanhemmat sen voi määrätä jos jhaluavat. itse seurustelin jo 14-vuotiaana ja olin vielä täysi kakara silloin, niinkuin suurin osa tuon ikäisitä. fyysisesti voivat näyttää aikuislta,mutta tosiaankaan tuo ikäisen EI KUULU SEURUSTELLA
miten sä sen kiellät?
sehän seurustelee vaikka kertomatta sulle jos tosissaan haluaa...
 
Leila
Tuo jos mikä on laitonta :x Luulis kakskymppisen jätkän tajuavan, mutta kun ei niillä oo aina kaikki kotona. Kakskymppisen ja kuustoistavuotiaan seurustelun ymmärtäisin, mutta en hyväksyis omassa kotonani kuksimista -en hyväksy sitä keltään muulta kuin itseltäni ja mieheltäni. Ei mekään naksutella mummolassa-se on omituista. Onks muka pakko olla tietoinen, jos oma yli kuustoistavuotias tekee SITÄ. Ei! Ainakaan minun.

Kolmetoistavuotiaan en antais seurustella yli oman ikäistensä kanssa PÄIVÄÄKÄÄN. Kuusitoista on hyvä ikäraja ja se, että uskaltaa ja osaa ostaa omat kortsut ja pillerit ja tajuaa miten niitä käytetään. Ja sitten ymmärtää kans mitä tehdä kun ja jos tulee raskaaksi. Ja jos nyt jostain kolmetoistavuotiaasta tuntuu ikävältä, ettei muka ole tarpeeksi aikuinen sekstailemaan isojen miesten kanssa NIIN -Voi, voi! :heart:
 
musta on todella hälyttävää, että nykyään vielä lapset alkavat seurustella ja harrastaa seksiä :eek: järkyttävää. mutta ei mikään ihme tässä maailmassa jossa alastomuutta ja seksiä retostellaan kun mitäkin kauppatavaraa :/

kyllä mä vielä 13veenä leikin barbeilla ja nukeilla..
 
Huomatklaahan kaikki tuo "varmasti lähemmäs kaksikymppinen".

Ja voi, jos olisi rahaa ja valtaa kehittäisin vempeleen jolla nykyikäinen Hernetäti lennähtäisi neljätoistavuotiaan Hernetädin eteen kertomaan nykyisen mielipiteensä. :)

*haaveilee*
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:13 HERNETÄTI kirjoitti:
Siskoni kävi meillä tyttärensä kanssa ja sillä tytölä ol poikakaveri mukana. siis vasta 13v täyttänyt. tää poikaveri oli jo varmasti lähemmäs 20v. minä en antaisi tyttöni vielä tuossa iässä seurustella.


olivat käynet porukalla jopa patikoimassa, ja antoivat tuon pojan ja tytön NUKKUA samassa sängyssä.
Toivottavasti eivt sentään seksiä harrasta vielä, ehtiihän tuota myöhemminkin.
Tupla huh-huh, mun mielestä liki 20v ei ole sopiva seurustelukumppani 13 vuotiaalle. Ja tarviiko tuon ikäisen vielä muutenkaan seurustalla...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:35 HERNETÄTI kirjoitti:
no, meidän tyttö EI SAA SEURUSELLA VIELÄ. ehkä riparin jälkeen. kyllä vanhemmat sen voi määrätä jos jhaluavat. itse seurustelin jo 14-vuotiaana ja olin vielä täysi kakara silloin, niinkuin suurin osa tuon ikäisitä. fyysisesti voivat näyttää aikuislta,mutta tosiaankaan tuo ikäisen EI KUULU SEURUSTELLA
milläs ajattelit kieltää seurustelun? ja minkä takia? minäkin *seurustelin* ekan kerran 12 vuotiaana se toki oli ihan vaan punastelua ja kädestä pitämistä.....

jos nuori haluaa seurustella seurustelee kyllä vaikka kertomatta sinulle asiasta.
 
Onko nyt varma,että poika on sen kakskymmentä?jos vain näyttää vanhemmalta? Ja ehkä vanhemmat tietää millainen poika on, millaisesta kodista jne. Oletko kysynyt asiasta siskoltasi? Ehkä sekin selvittäisi jotain.
Minä en täällä alkaisi arvostelemaa, jos en tietäisi miten asiat todella on. oletan siis ettet tiedä jos kerran ensikertaa tapasit pojan?
Toki ikäero on iso ja ihmetyttää mitä vanhempi poika voi nähdä nuoressa tytössä.Esimerkki lähipiiristä: yli 10 vuotta yhdessä oloa, kun seurustelu alkoi tytön ollessa 14v ja pojan 27 :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:43 lohikäärme kirjoitti:
milläs ajattelit kieltää seurustelun? ja minkä takia? minäkin *seurustelin* ekan kerran 12 vuotiaana se toki oli ihan vaan punastelua ja kädestä pitämistä.....
Mun äiti oli 12, kun menetti neitsyytensä... :whistle: :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:41 vieras kirjoitti:
Milläs estät sitä 13v nusuttelemasta kenen kanssa se haluaa. Nykysin niillä herää ne himot aika aikasin, ja ne tekee mitä tykkää, sopi se äitille tai ei.
Ehkä parempi valvotusti kuin salaa :whistle:
ihan vaikka kasvatuksella ja yrittämällä suojella lasta kaikenmaailman sonnalta.
ja ei ne himot sen aikasemmin herää kuin ennenkään, viihde ja me aikuiset siihen ollaan paljolti syynä. ja seksin ylitsepursunta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:44 John Makuupussi kirjoitti:
Onko nyt varma,että poika on sen kakskymmentä?jos vain näyttää vanhemmalta? Ja ehkä vanhemmat tietää millainen poika on, millaisesta kodista jne. Oletko kysynyt asiasta siskoltasi? Ehkä sekin selvittäisi jotain.
Minä en täällä alkaisi arvostelemaa, jos en tietäisi miten asiat todella on. oletan siis ettet tiedä jos kerran ensikertaa tapasit pojan?
Toki ikäero on iso ja ihmetyttää mitä vanhempi poika voi nähdä nuoressa tytössä.Esimerkki lähipiiristä: yli 10 vuotta yhdessä oloa, kun seurustelu alkoi tytön ollessa 14v ja pojan 27 :whistle:
Jösses jos joku liki kolmekymppinen alkaisi "seurustella" mun 14 v tyttäreni kanssa...hyi helvata. Yrittäisin saada sen loppumaan hyvin äkisti,kaikin mahdollisin keinoin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:44 Scarlett-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:43 lohikäärme kirjoitti:
milläs ajattelit kieltää seurustelun? ja minkä takia? minäkin *seurustelin* ekan kerran 12 vuotiaana se toki oli ihan vaan punastelua ja kädestä pitämistä.....
Mun äiti oli 12, kun menetti neitsyytensä... :whistle: :eek:
ai... no onneksi minä olin ilmeiseti jo 12 vuotiaana järkevä

:whistle:

ei mun mielestä kyllä seksi kuulu todellakaan 12 vuotiaalle... mun mielipide vaan en mitenkään toisia paheksu
 

Yhteistyössä