Siis ihan oikeasti, tää paha olo... :(

Millä ihmeellä sitä voi lievittää? Tuntuu ettei peruskonstit ja neuvot auta, äsken aloitin aamun mandariinilla. Pikkusyöminen ei auta niinkuin esim tokassa raskaudessa auttoi. Kestää koko päivän eikä helppoa hetkeä olekaan, paitsi oon huomannut että ehkä ihan viimeisenä hetkenä ennen nukkumaanmenoa, ja se parempi olo kestää maksimissaan 10 minuuttia. Varmasti moni taistelee huonon olon kanssa muukin. Joudun kieltäytymään töistä (olen sijainen) koska en pysty olemaan... Joten kertokaa ihmiset, mitä voisin kokeilla. Jumankekka mä niin toivon, että tää aika taas puolittuu, tarkoitan että ekan kanssa kesti monta viikkoa, tokan kanssa parisen viikkoa, niin toivon että tää vielä vähemmän. :x
 
Mulla aivan sama homma:x Pahoinvointi pahenee yleensä juuri näihin aikoihin ja kestää yöhön. Öisin herään myös usein pahoinvointiin.
Olteko kokeillut närästyslääkkeitä? Mulle lääkäri neuvoi niitä, en vaan pysty niitä juomaan koska makuaististani on tullut superherkkä ja oksennan tuosta mausta: / Täällä myöskään ei pikkusyömisellä ole mitään tehoa. Itsellä viime raskaudessa pahoinvoinnit lievittyivät rv 13, joten sitä odotellessa-->
Rv 8+6
 
Mulla oli koko ekan kolmanneksen ajan jatkuva etova olo. En oksentanut, mutta lähellä oli monta kertaa. Rennie auttoi. Osa niistä ei sovellu raskaana oleville, mutta ainakin se lakritsi on turvallinen. Kysypä apteekista. Imeskelytabletin muodossa oleva närästyslääke on monille sopivampi kuin juotava. :)
 
Täällä kanssa järkyttävää pahoinvointia takana jo yli 12viikkoa ja mistään ei ole apua. Nyt jo tosin iltaisin olo helpottaa, että vähän edistystä, mutta edelleen menee aamupäivät pää posliinipytyssä! :x

Mulla ei ole rannekkeista tai mistään muistakaan kikoista ollut mitään hyötyä! =(

josko tämä sitten maaliskuussa viimeistään helppaisi! ;)

Liro ja papunen 16+4
 
Viimeksi muokattu:
Ihan pikkasen auttaa vaan tuo Rennie. Mä olen niin voimaton etten jaksa apteekissa juosta hakemassa koko ajan jotain uutta, miehellekkin on vaikea selittää välillä mitä sen pitäis tuoda... Aamulla vedin väkisin mandariinin, ennen sitä herätessäni otin yhden Rennien. Nyt pikkasen vaan myöhemmin join lasillisen jaffaa ja otin toisen Rennien, ehkä pikkasen helpottaa. Mut ei tätä riemua kauaa kestä. Silti tekis mieli mennä vaan takas peiton alle, olen niin väsynyt. Ens viikolla alkaa työt... oujee.

Haidih rv 7+4
 
Siis osaako joku sanoa, että mistä tietää että paha olo -kausi on lopuillaan? Alkaako ne päivän huonot hetket vaan vähentyä vai...? Kun siis koko päivänhän tää paha olo periaatteessa kestää, mutta esim. päivällä oli ihan sellanen hyvä hetki, samoin nyt. Mut iltapäivällä meinas itku taas tulla kun oksetti niin...
 
Itellä ei auttanut mikään pahoivointiin, ainoastaan ehkä ajoittainen nesteytys sairaalassa. Oksensi joka päivä koko raskauden ajan, pahaolo helpotti vasta, kun vauva oli syntynyt. Mikään kiinteä ruoka ei pysynyt sisällä :( nesteitä maks. 1½ dl kerralla. Pääasialline ravinnonlähde oli apteekin ravinneliuokset. Hieman kun tuntu mahtavalta syödä eka kerran vauvan syntymän jälkeen kiinteää ruokaa :p
 
Mä kans suosittelen noita rannekkeita. Kerkesin pari viikkoa kärsimään jatkuvasta pahasta olosta, mutta liekö sitten teho korvien välissä tai sitten oikeasti rannekkeissa, sama mulle, mutta auttoivat! Vieläkin ajoittain etoo, mutta olo on loistava aiempaan verrattuna. Ja tuo Rennie on täälläkin käytössä.
 

Yhteistyössä