Siis käyttääkö jotkut lapsillaan verkkareita ulkona????

  • Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti
jep
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis mä miellän tollaiset pehmeät verkkarit vain sisähousuiksi jostain syystä. Erikseen on sit sellaiset kiiltävän tyyppiset urheiluverkkarit ulos.
Eli siis tarkoititkin golege-housuja? juu ,kuivalla kelillä tytöllä saattaa olla sellaiset hiekkiksellä ja verkkarit vähän kosteemmalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
juuu :D ei sen parempia vois ollakkaan näillä keleillä. Hiekka ei tartu ja mukavat päällä. Ja kuka nyt leikkivälle ja touhuavalle farkut laittaa?
En minä. Ja tuokaan muksu ei farkkuja huoli pihaleikkeihin. Paljon paremmin pystyy touhuamaan verkkareissa. Vois sanoa että pääosa lapsista näkyy ulkoilevan muissa kun farkuissa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Meillä on sellaiset mukavat farkut lindexiltä ja sit on kangashousuja. Miellän, että pehmeät verkkarit jotenkin likaantuu ja menee läpi kosteus eri tavalla.
no yhtälailla ne farkut likaantuvat ja päästävät kosteuden läpi, jos on märkää kuin ne college housut. Joku toinen saattaa pitää niitä kangashousuja tms sisäkäytössä, näin vain erilaisia pukijoita olemme.

Mutta sama se mitä kukin pitää lapsillaan ulkona, kunhan älyisivät laitaa mukavan väljät leikkeihin soveltuvat vaatteet eli sellaiset joissa on tilaa pyllistellä hiekkiksellä ilman että puoli pyllyä pullahtaa ulos tai kiipeily luonnistuu ilman kummempia akrobaattisia taitoja.
 
knj
Meillä kyllä käyttävät ulkonakin mutta meidän lapset ei niitä kauheena edes omista enempi noita kankaisia..ja farkkuja niitäkin on kerta olemassa sellaisia ohkasia venyvää kangasta millä ei ole edes vaikea leikkiä....kotona meidän lapset on mielellään t-paidassa ja pikkareissa talvella sit on pitkät alushousut.
 
pph
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Meillä on verkkarit siis vain sisäkäytössä tolla 3 vuotiaalla. Farkut ulkona.

Tossa yhdessä ketjussa joku kirjoitti, että pitää lapsellaan verkkareita ulkona. Ulkona?!
Minä toivon aina vanhemmilta, että laittaisivat verkkapuvun syys/kevät ulkoiluun. Ne on mukavat ja niihin ei tartu/jää hiekkakaan niin helposti :)
Erittäin hyvät nimenomaan ulkona. Meillä ne olisivat liian kuumat sisällä.
 
:LOL: :LOL: nauran ap:lle!

Verkkarit on tytöllä ulkona (2v) ja minäkin käytän verkkareita ulkona (en ny tarkota että kaupoissa/asioilla) mutta hiekkalaatikon reunalla:D/ lenkillä..
Meillä taas ei sisällä olla verkkareilla koska ne on "ulkohousuina."
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja salsai:
Siis en todellakaan! :saint:
Parhaimmat pihahousut ovat puvunhousut, ja kauluspaita.. :D
:D Samoin meillä. Meillä myös kravatti kaulassa vielä. Olisi todella noloa, jos lapsella ois verkkarit ulkona. Siis ajatelkaa verkkarit.. miten noloa.
 
no haloo
Mä miellän ap sut aika yksinkertaiseksi naisihmiseksi. Tottakai verkkareita voi käyttää ulkona. Miten joku viitsii pohtia tollasta, eikö sen elämässäs oo mitään sisältöä?!!!!!!!
Mä ainakin puen lapselle housut tilanteen mukaan, en omien mieltymyksien mukaan.
 

Yhteistyössä