Siis kuinka monta kertaa 1-vuotias voi heittää tutin lattialle ennen nukahtamista?

:kieh: 12 kertaa on tänä iltana kuulunut *kops* ja iloinen nauru päälle :LOL: hetki hiljaista ja korvia vihlova huuto päälle joka vaatii tutin takaisin suuhun. Taas hetki ja sama alusta :snotty: Kuinka monta iltaa tätä kestää? kolmas ilta menossa eikä loppua näy :snotty: Kiva niitä on tämän mahan kanssa käydä nostelemassa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Seuraavan kerran kun vippaa sen pois. Kanna se roskiin.

Noin vanha ei tarvi tuttia ja lapsikin ainoastaan leikkii sen kanssa, joten pääset siitä hyvin eroon
ei taida onnistua :snotty: Mä en jaksa sitä huutoa mikä siitä seuraa, jos ei tuttia anna. Jos katottais sitä vähän myöhemmin, kun tää vauva on syntynyt.
 
Kati
Meillä lakkasi hetkeksi tutin viskonta kun lapsen nähden tutti meni rikki Fiskarsseilla. Mä olin ehkä ilkeä äiti, mutta jojoksi en suostunut enää usean illan jatkuvan ramppaamisen jälkeen...
 
Meillä käytettiin tuttinauhaa. Saahan lapsi senkin repimällä pois, mutta ei oo niin kiva heiteltävä kuin irtonainen tutti. Ja lisäks ei häviä vahingossa. Ja teillä lapsi selvästi on keksinyt kivan leikin, mihin äitikin on lähtenyt mukaan. Nyt vaan tiukasti peli loppu. :)
 
rew
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Seuraavan kerran kun vippaa sen pois. Kanna se roskiin.

Noin vanha ei tarvi tuttia ja lapsikin ainoastaan leikkii sen kanssa, joten pääset siitä hyvin eroon
ei taida onnistua :snotty: Mä en jaksa sitä huutoa mikä siitä seuraa, jos ei tuttia anna. Jos katottais sitä vähän myöhemmin, kun tää vauva on syntynyt.
Eikö päinvastoin kannattaisi hoitaa tuo tutti pois kuvioista ENNEN vauvan syntymää? Jos menee illalla leikkimiseksi, niin tutti pois vaan. Viimeistään viikossa on sen jo unohtanut, todennäköisesti ei mene kuin pari iltaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Seuraavan kerran kun vippaa sen pois. Kanna se roskiin.

Noin vanha ei tarvi tuttia ja lapsikin ainoastaan leikkii sen kanssa, joten pääset siitä hyvin eroon
ei taida onnistua :snotty: Mä en jaksa sitä huutoa mikä siitä seuraa, jos ei tuttia anna. Jos katottais sitä vähän myöhemmin, kun tää vauva on syntynyt.
Eikö päinvastoin kannattaisi hoitaa tuo tutti pois kuvioista ENNEN vauvan syntymää? Jos menee illalla leikkimiseksi, niin tutti pois vaan. Viimeistään viikossa on sen jo unohtanut, todennäköisesti ei mene kuin pari iltaa.
tätä mäki mietin. eikö se tutin pois ottaminen nimenomaan oo raskasta sitten kun vauva on syntynyt ja valvottaa öitä. Sit pitäs samalla, ku yrittää nukuttaa/syöttää vauvaa jaksaa ja pystyä kuunnella joko huutoa tutin puuttumisesta tai sitten juosta antamassa tuttia takas. Ei onnistuis multa :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Sinne nukahti, puolentunnin taistelun jälkeen ja ilman tuttia B)
Puoli tuntia ei todellakaan oo paha! Sinuna en antaisi tuttia seuraavanakaan iltana.
ihmeen helposti kuitenki hyväksy sen ettei tuttia enää saa. Nyt lähti loput tutit kaapin nurkaan. Pakko niitä on kuitenkin varalla olla, en mä voi kaikkia kerralla pois iskeä.
 
vieras
Se on sille jo leikki.

Meillä tehdään niin,. että kun heittää tutin/muuten pelleilee nukahtamisessa, mennen pois. Tulee huutoa. Olen poissa n 1min. Palaan. Sanon, että nyt nukutaan, nostan tutin. JOs pelleily jatkuu, sama toistuu. ei kyllä useinkaan monta kertaa... Ja eipä juuri enää pelleillä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kultasydän:
Sinne nukahti, puolentunnin taistelun jälkeen ja ilman tuttia B)
Puoli tuntia ei todellakaan oo paha! Sinuna en antaisi tuttia seuraavanakaan iltana.
ihmeen helposti kuitenki hyväksy sen ettei tuttia enää saa. Nyt lähti loput tutit kaapin nurkaan. Pakko niitä on kuitenkin varalla olla, en mä voi kaikkia kerralla pois iskeä.
Kaikki kerralla pois, jos nyt annat takaisin niin seuraava kerta on tosi iso taistelu.
ap kysymykseen noin 2x enemmän kuin vanhemmat jaksaa antaa takaisin ;)

Meillä oli yhdessä vaiheessa sängyssä varmaan 10 tuttia - sieltä löytyi aina uus ja kun nukahti lykkäsin ne lattia tutit takaisin sänkyyn.

Mut oikeesti jos nyt nukahti ilman niin laitat kaikki pois ja se on siinä
 

Yhteistyössä