Siis mä en kohta itsekään kestä tätä olotilaa.... *turhis*

  • Viestiketjun aloittaja "Muurarin Vaimo"
  • Ensimmäinen viesti
"Muurarin Vaimo"
Oon ollut niiiiiiin vauhdissa kohta viikon. Mitään en kyllä saa aikaan, aloitan hirveesti kyllä. Teen seitsemäätoista asiaa yhtäaikaa, eikä mikään etene kunnolla. En malta ees koneella istua kovin pitkään kun pitää vähän jotakin tehdä!! Hitto miten sitä saisi itsensä keskittymään edes johonkin vähäksi aikaa?? Taidanpa keittää kahvit; taas.
 
JONSERED Karhunkantaja
Jep, näinpä. Mut ärsyttää siks, kun pitäis oikeesti saada jotain aikaankin. Huomenna lapsen VASU keskustelu, ja mä olen 10 sivuisen paperin 5 tai 6 sivulla. Kun ei vaan jaksa istua kirjottamassa...
Istu alas. Sulje silmät ja laske hitaasti 30:n, jatka hengittämistä toooodella syvään ja hitaasti. vaikka edes 5 krt.

Ja tartu uudelleen hommiin. :D
 
Sen lisäksi, että pyykkikone pyörii, viikkaan kuivia koppaan, palstailen, kudon sik-sak-myssyä ja kaulahuivia juon vielä kahvia ja imuroin. Ai joo ja tiskien laittokin on kesken. |O Oikeesti mistään ei tule taas hevonkukkua... Tälläisinä päivinä sitä melkeen toivos että olis joku lääkitys.
 
JONSERED Karhunkantaja
Sen lisäksi, että pyykkikone pyörii, viikkaan kuivia koppaan, palstailen, kudon sik-sak-myssyä ja kaulahuivia juon vielä kahvia ja imuroin. Ai joo ja tiskien laittokin on kesken. |O Oikeesti mistään ei tule taas hevonkukkua... Tälläisinä päivinä sitä melkeen toivos että olis joku lääkitys.
Minulla kuukautiset tekevät tullaisen pöllyn...

Ja Kelahan on tullut siihen tulokseen, että 30-vuotiaana aivot kokevat metamorfoosin ja lääkitys muuttuu tarpeettomaksi.
 

Yhteistyössä