Siis mä vaan mätän koko ajan..

Päätin ottaa itseäni taas niskasta kiinni ja ruveta vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle, nii hitto mä oon koko päivän vaan mätännyt ruokaa! :kieh: En tajua miten pystyn edes syömään näin paljon. :D

Aamulla söin vähän metukkaa, päivällä salaattia, sit varmaan ainaki neljä annosta kalakeittoa, sit vähä lisää salaattia, melkein paketillinen koskenlaskijaa.. nyt äsken vedin tossa jauhelihapihvin ja kohta väsään sellasen kerma-partaäijä soseen naamariin.

Kui on, lihonko vaa lisää :D
 
olio
Alkuperäinen kirjoittaja Awna:
Päätin ottaa itseäni taas niskasta kiinni ja ruveta vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle, nii hitto mä oon koko päivän vaan mätännyt ruokaa! :kieh: En tajua miten pystyn edes syömään näin paljon. :D

Aamulla söin vähän metukkaa, päivällä salaattia, sit varmaan ainaki neljä annosta kalakeittoa, sit vähä lisää salaattia, melkein paketillinen koskenlaskijaa.. nyt äsken vedin tossa jauhelihapihvin ja kohta väsään sellasen kerma-partaäijä soseen naamariin.

Kui on, lihonko vaa lisää :D
Lihot jos jokapäivä noin syöt, joskus saa tottakai. Mutta yritä keksiä ja ostaa jääkaappiin sellaista herkkua mikä olisi hiukan terveellisempää...että jos tekee jotain hyvää mieli niin voi hyvillä mielin ottaa sen herkun joka vähän kevyempi.. Jokaisella joskus sellainen olo ja päivä että tulee syötyä mitä sattuu...sit vaan liikkuu vähän enemmän ja jättää muutamana päivänä herkut pois ja syö kevyemmin. :) That´s it! ;)
 

Yhteistyössä