Siis miksi terkan mielestä perhepeti ei hyvä 2vee lapsen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja öksisss
  • Ensimmäinen viesti
öksisss
Mulle ja miehelle tämä sopii koska lapsi ei halua nukkua omassa sängyssä. Mönkii sieltä meidän sänkyyn. Tämä sopii meille. Meillä on iso sohva, jolla harrastetaan seksiä, sänkyä siihen ei tarvita.

Miksiköhän terveydenhoitaja alkoi neuvomaan miten lapsen saa omaan sänkyyn kun sanottiin että meille se on ok? Selvästi kuulsi että th:n mielestä lapsen pitäis olla omassa sängyssä. Miksi?
 
..
mulla eskariikäinen nukkuu vielä vieressä ja joskus 10 v. kömpii sinne kanssa seuraksi..yh olen eikä sängyllä muuta virka aole kuin nukkuminen ja näin sujuu ainakin meidän yöt rauhallisesti..öinä jolloinka tuo nuorempi nukkuu omassa sängyssä niin minun on vaikia nukkua..tottunut siihen lämpimään tuhisijaan vieressä joka aamulla ihan kömpii kainaloon ja vetää peiton korviin kun kello soi :)
 
..
mulla eskariikäinen nukkuu vielä vieressä ja joskus 10 v. kömpii sinne kanssa seuraksi..yh olen eikä sängyllä muuta virka aole kuin nukkuminen ja näin sujuu ainakin meidän yöt rauhallisesti..öinä jolloinka tuo nuorempi nukkuu omassa sängyssä niin minun on vaikia nukkua..tottunut siihen lämpimään tuhisijaan vieressä joka aamulla ihan kömpii kainaloon ja vetää peiton korviin kun kello soi :)

Ja musta on ainakin aivan ihanaa kun tuo nuorempi aamulla unenpöpperössä päätä nostaessaan ja minut nähdessään leväyttää leviän hymyn kasvoilleen ja se vaan jatkuu vaikka tipahtaakin takaisin tyynylle .
 
"viima"
[QUOTE="vieras";22984277]tuttavaperheen kuopus täyttää syksyllä 9 ja nukkuu edelleen vanhempiensa välissä, joka yö. Musta se on jo vähän perverssin rajamailla.[/QUOTE]

eräillä tutuilla poika 10v nukkuu isänsä kanssa vanhempien sängys ja äiti nukkuu pojan huoneessa..... tää on jo omituista.
 
"viima"
Ja musta on ainakin aivan ihanaa kun tuo nuorempi aamulla unenpöpperössä päätä nostaessaan ja minut nähdessään leväyttää leviän hymyn kasvoilleen ja se vaan jatkuu vaikka tipahtaakin takaisin tyynylle .
mikään ei ole ihanampaa kuin herätä oman lapsen hymyyn. meillä tuo ukkeli on 7 viikkoa ja aina niin iloinen herätessä. illalla viimeiseksi näen hänen hymyn ja aamulla herään siihen taas. kunpa hän ei koskaan kasvaisi..... tai lopettaisi hymyilemistä
 
[QUOTE="viima";22984472]eräillä tutuilla poika 10v nukkuu isänsä kanssa vanhempien sängys ja äiti nukkuu pojan huoneessa..... tää on jo omituista.[/QUOTE]

No jospa äiti on kyllästynyt siihen, että poika tulee joka yö viereen ja pyörii ja potkii. Äiti haluaa nukkua rauhassa?

Tai sitten äiti kuorsaa ja muut haluavat nukkua rauhassa..
 
[QUOTE="viima";22984472]eräillä tutuilla poika 10v nukkuu isänsä kanssa vanhempien sängys ja äiti nukkuu pojan huoneessa..... tää on jo omituista.[/QUOTE]

Kun minun mieheni oli lapsi, heillä oli aika lailla tuollaiset nukkumisjärjestelyt.
Mies sairasti (atopia ja astma) ja saattoi tarvita aikuisen apua yölläkin. Äitinsä ei osannut nukahtaa uudelleen jos heräsi, isänsä osasi. Siksi oli mielekkäämpää että muutaman vuoden ajan isä ja poika nukkuivat samassa huoneessa, äiti toisessa.
En usko kellekään jääneen asiasta kummempia traumoja.
:)
 
"viima"
No jospa äiti on kyllästynyt siihen, että poika tulee joka yö viereen ja pyörii ja potkii. Äiti haluaa nukkua rauhassa?

Tai sitten äiti kuorsaa ja muut haluavat nukkua rauhassa..
juu. nukkukoot kui tahtovat. mulle se on ihan sama. itse en tuohon suostu. poika saa meillä nukkua vieressä niin kauan kuin se tuntuu kaikista hyvältä ja varsinkin niin kauan kun syö yöllä tissiä viel. ja kunhan saadaan joskus parin vuoden päästä tuonne vinttiin oma huone meille aikuisille niin poika saa oman huoneen. oma sänky mahtuu viel hyvin meidän sänkyyn. mut itse ainakin tahdon nukkua mieheni vieressä.....
 
"viima"
Kun minun mieheni oli lapsi, heillä oli aika lailla tuollaiset nukkumisjärjestelyt.
Mies sairasti (atopia ja astma) ja saattoi tarvita aikuisen apua yölläkin. Äitinsä ei osannut nukahtaa uudelleen jos heräsi, isänsä osasi. Siksi oli mielekkäämpää että muutaman vuoden ajan isä ja poika nukkuivat samassa huoneessa, äiti toisessa.
En usko kellekään jääneen asiasta kummempia traumoja.
:)
no tässä perheessä kyse taitaa vain olla siitä et eihän meidän pikku kullanmurulta voi mitään kieltää.... ne on muutenkin aika mielenkiintoinen seurue, siellä esim äiti vieläkin kotona vaikka siis yksi ja ainoa lapsi 10v. suurimpia katastrofeja ollut kun poika tullut koulusta yksin kotiin.... hieman ylisuojelevaa yms tuo elämä heillä...
 
tarkoitaako
tuo perhepeti sitä että lapsi nukkuu samassa sängyssä vanhempienensa kanssa vaiko että lapsen oma sänky on laitettu ihan kiinni vanhempien sänkyyn, mutta nukkuu kuitenkin siinä omassa sängyssä vaikka on ns yhtä isoa sänkyä koko kompleksi?
 
[QUOTE="viima";22984598]no tässä perheessä kyse taitaa vain olla siitä et eihän meidän pikku kullanmurulta voi mitään kieltää.... ne on muutenkin aika mielenkiintoinen seurue, siellä esim äiti vieläkin kotona vaikka siis yksi ja ainoa lapsi 10v. suurimpia katastrofeja ollut kun poika tullut koulusta yksin kotiin.... hieman ylisuojelevaa yms tuo elämä heillä...[/QUOTE]

Ok. Sitten ehkä vähän eri asia.

Toisaalta minun täytyy myöntää, että pidän kovin vahvoina ja rohkeina niitä jotka pystyy olemaan kotivanhempina noin kauan. Hatunnosto.
Itsellä sekoaa nuppi jo muutaman kuukauden yrityksissä.
 

Yhteistyössä