siis mitä mä teen???????????????

elikkä tarina lyhykäisyydessään.. minulla on nyt puolitoista vuotias poika ja menkat on synnytyksen jälkeen ollut todella epäsäännölliset.. tänään sit menin yksityiselle gynelle eka kokeili vattan päältä ja sanoi että kohtu on suurentunut mä olin et :eek: sit se kyseli et koska menkat ollut viimeksi ja sanoin et tammi helmikuun vaihteessa ja sit paineli enemmän ja sanoi et nyt kyl ultrataan ja sit hän totesi että te rouva olette raskaana. se oli aika shokki ollaan ehkäisyä käytetty kerran ollaan ilman oltu, mutta sit se alko katsomaan tarkemmin ja totesi että täällä on kaksi :eek: siin vaiheessä mua rupesi itkettää en tiedä ilosta vai mitä. sitten lekuri käski odottaa ja haki toisen lääkäri ja sitten ultrasivat yhdessä ja puhuivat lääkärin kieltään ja yht äkkiä se mun lääkäri käski mun nousta ja vetää syvään henkeä ja sit sieltä tuli seuraavat sanat: rouva ´te odotatte kolmosia rv 11 menossa.. ja siis mul ei ole ollut mitään raskaus oireita eikä mitään ja ensi kuussa pitäs töihin mennä... kolmosia siis mä en tiedä mitä mä teen 3 kanssa kun toi ykskin ollut jo niin vaikea.. siis mitä mä sanoisin sukulaisillekin meille tulee vauva siis vauvat vai vauvoja ei siis paljon naurata.. täytyy not todella miettiä :/
 
Kyllä sä pärjäät.. Meillä oli Joel 8kk:tta. kun aloin odottamaan perheeseemme kolmosia.. nyt on trio ehtinyt jo 4 ikä vuoteen ja hyvin on pärjätty.. Tulipas lapsi luku kerralla täyteen.. Tsemppii teille!! :heart:
 
just onpas asiallisia komentteja te ketkä luulette et olen provo älkää antako mitään kommentteja sillä tää on totista totta :/ ja mä en kaipaa noita teidän kommentteja tällä hetkellä yhtään :'(
 
:hug:
Kotiapua vaan heti hakemaan, asita järjestykseen ajoissa niin se helpottaa odottamista kun tietää, ettei tarvitse yksin edes yrittää pärjätä!!!

hyvin se menee.. nauti nyt vaan raskaudesta ja vauvoista, ainoa päänvaiva saa olla vain nimien keksiminen kolmelle!! :heart:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.05.2007 klo 21:38 RäpäRällä kirjoitti:
:hug:
Kotiapua vaan heti hakemaan, asita järjestykseen ajoissa niin se helpottaa odottamista kun tietää, ettei tarvitse yksin edes yrittää pärjätä!!!

hyvin se menee.. nauti nyt vaan raskaudesta ja vauvoista, ainoa päänvaiva saa olla vain nimien keksiminen kolmelle!! :heart:

´mutku mä en tiedä onko mulla siltikään voimia kolmen kanssa :/
 
ONNEA
Teillehän on iskenyt oikea lottopotti! Onnea aivan uskomattoman paljon. Kolmosten vanhemmat saa kuulema melkoisesti apuja ja ymmärrystä tuttavilta ja sukulaisilta, kaikki ymmärtää että nyt on haastava tilanne. Ja ajattele minkälainen lahja esikoiselle sitten myöhemmin kun on monta sisarusta =)
 
Kaikkea hyvää teille. Itse aloin odottamaan kaksosia kuparikierukan kanssa. Shokki on melkoinen, tiedän.

Tärkeintä on nyt, että miehen kanssa mietitte, mitä teette ja miten käytäntö järjestyy. Tarvitsette apua aivan varmasti, ja molempien on sitouduttava asiaan. Tsemppiä ja uskoa tulevaan!
 
minä kateelisena. Meillä kakkosta yritetty jo melkein 1,5v eikä mitään tapahdu. Oon aina sanonu, että musta on hirveen epistä etä sitten toiset tulee vahingossa raskaaksi.
joten vitsinä voisin heittää, että lahjoita meille. :)

voimia teille, mitä sitten ikinä päätättekin!! =)
 
Joo voi siis voimahali ensinnäki kas näin :hug: Ja sitten kukkia porvoosta, kas näin :flower: :flower: No ota vielä yks, ku kekkasit sen kolmannenki noin :flower: Joo siis en mäkään tiiä mitä mä teen, ku mulla siis on jo kaksoset ja neloset ja siis nyt :eek: voi ei siis, ootan nelosia yhtäkkiä jo 7 kuulla! :eek: Siis mitä teen?! Siis ei kääk. :( :'(
 
Onnea :flower:

Ennen kun sain tietää että tulee kaksoset vitsailin miehelleni että kaksoset on tulossa. Ja kun menin ultraan niin siellä ne kaksoset olikin. Soitin miehelleni ultran jälkeen. Meinasi ajaa ojaan kun kuuli että todellakin kaksoset tulee. Meillä oli jo tyttö 1v, ja poika 2 kk.

Päätäkää miehesi kanssa. Oma päätös paras päätös.
 

Yhteistyössä