siis mitä v*ttua

kertokaa ny viisaammat hei että mitä ex pirinisti voi vetää että mä en tänä päivänä "muka" huomaa mitään?? ja siis mä tosiaan tiiän mitä ex pirinisti tekee tai käyttäytyy mutta nyt oon jo avuton,miten se uus muotihuume vaikuttaa ja mite sitä otetaa??mä siis epäilen mun miestä jonku aineen vetämisestä mutta ku en tiiä minkä?mutta oma ittesä se ei oo!!se on juonu viimeset 5v ja se on painiskellu alkoholiongelman kans mutta tänään,yllätys yllätys se ei muka halua juoda mitään!kirjotan enemmän ku vastauksia tulee! :(
 
vastatkaa ny joku jotain?mitä ja miten toi vetää jotain niin etten mä huomaa mitään??pirinisti istuu vessassa pari tuntia mutta ei se oo siellä käynykkää :O ja vapaaehtosesti nykynen alkkis ei oo juomatta jos tuuaa kori kaljaa nenän eteen :/
 
isfjog
No näitä hienoja amfetamiinijohdannaisia muotihuumeita niin kuin 'aakkoset' oli joku aika sitten... Flippaa vielä pahemmin kuin piristä, sellaista myrkkyä että joka tuollaista suostuu itseensä pistämään on täyshullu.
 
sh8f
[QUOTE="Vieras";29165320]Ei siellä vessassa tarvi paria tuntia istua. Minuuttikin riittää.[/QUOTE]

Taisi aloittaja tarkoittaa että mieheltä on outoa käytöstä kun jumittaa pari tuntia vessassa eikä sitten edes muista siellä olleensa...
 

Yhteistyössä