Siis miten mun lasteni jalat voi kasvaa näin mielettömästi!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja th:
Tiesittekö, että lasten jalan kasvu ennakoi pituuskasvua. Eli valmistautukaa ostamaan pian myös uusia vaatteita. Jalka siis kasvaa ensin ja sitten muu vartalo.
Viimeisen 4 kk aikana tullut 6 senttiä pituutta lisää, tuntuu tosin kasvavan samaa kyytiä kokoa ajan, niin jalat kuin pituuskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miu Mau:
kasvaako ne maata pitkin??
meidän isä aina sanoi niin tuosta meidän pojasta vauvana... jalkaterä oli hassun iso muuhun jalkaan verrattuna ja nyt talvisaapas on 33

No nää tuntuu kasvavan maata pitkin ja pituutta myös!
Isompi herra on nyt reilu 120cm ja nuorempi noin 100cm :D

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja viljaksi:
Joo mun pojat on 5v. ja 2v. ja isommalle pitää ostaa jo 34 ja pienemmälle 28 :D
Mä kun kauhistelin omaa 5 v tä, viime talvena kenkä 28 ja nyt piti ostaa 31
tää on poika kanssa, tyttö on 8v ja kenkä on 32 :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja th:
Tiesittekö, että lasten jalan kasvu ennakoi pituuskasvua. Eli valmistautukaa ostamaan pian myös uusia vaatteita. Jalka siis kasvaa ensin ja sitten muu vartalo.
no jännä,meillä on vauvapoika,jolle kaikki kuukautta vanhemmillekkin tarkotetut sukat on pieniä jo nyt...ollaanki naureskeltu et varmaan kai se on jo teini-iässä pitempi ku mä,ja varmaan isäänsäki pitempi.. :eek: :D
 
tupajumi
meillä pojat: 10v, kenkä 40, 8v, kenkä 39 ja 2,5v, kenkä 27.
tässä jää äiti pian ilman lenkkitossuja yms. kun pojat vetää eteisessä jalkaan ne jotka sattuu jalkaan sopimaan.... oma kengän koko 41.
 
mä kuvittelin et miejän kersoilla on iso jalka, herra 2v ->25 ja neiti 5vee ->31.. tai no, onhan niillä isot jalat, mut on niillä pituuttaki, eihä ne pystyssä pysys jos ois pien jalka..
Sitten ku viel saisivat lihaa luitten ympärille ni eivät lähtis tuulen lentoon :LOL:
 
pimpula
8 v esikko käyttää numeroa 39! ja on tytöllä myös pituutta 150 cm. itelläni kasvoi myös jalka 3-4 luokkalaisek ja samoin pituus venyi tuon ajan mutta sit tuli stoppi ja samoissa mitoissa ollaan edelleen (paitsi leveys)
 

Yhteistyössä