Siis oikeastiko joidenkin teidän äiti pyytää lapsenlapsiaan kylään tai jopa hoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oma äiti asuu kauempana, joten ei ole vielä ainakaan pyytänyt hoitoon, kun yötä pitäisi siellä olla. Anoppi asuu lähellä ja jos ei muutamaan viikkoon ole lapsi ollut hoidossa, niin kyselee, että eikö olisi meillä miehen kanssa mitään asioita hoidettavana, että pääsisi lapsi heille.
 
minä
Mun äiti pyytää ja isä tulee hakemaan välillä suurinpiirtein ilmoittamatta, tulee vaan pihalle ja kysyy haluaisiko joku lähteä kalaan jne. Huomenna lähtevät mummin ja ukin kanssa viikoksi mökille. Kesäkuussa olivat Espanjassa viikon jne
 
Saraldo
Jep, jo viime viikolla kysyi, että sopeisko neidin tulla yökylään tulevalla viikolla. Ja huomenna tyttö sitten menee =). Kyllä meillä lähtee se yleensä niin, että mummi kysyy koska sais taas neidin sinne. Meillä kun harvemmin on mitään varsinaista syytä siihen, että lapsi menisi hoitoon. Joten sitten menee ihan huvin vuoksi.
 
Tanja
Mun äitini pyytää sekä tulee meille lasten kanssa olemaan ja arjessa auttamaan, pyytämättäkin. Nauttii silmin nähden meillä olosta, yksinäinen ihminen kun on. Ja muksut ovat aina mummun seurasta haltioissaan.

Anoppi sitten taas on persoonansa... Aikaisemmin oli hänkin vielä lapsistamme kiinnostunut, nyt on takkinsa kääntänyt koko perheelle... olkoon, mokoma!
 
Kyllä pyytävät sekä kylään että hoitoon, niin mun vanhemmat kuin miehenkin äiti-isompi on melkein joka viikko yökylässä joko mummilassa tai mummulassa, poika siis vajaan 4v. Kuopus on vajaa 1½v ja yökylät on vielä iän puoleen jääneet vähemmälle, mut päivisin pienenmpikin on ollut isovanhemmillaan monesti hoidossa.Lisäksi meillä on mun puolelta myös isoisovanhemmat sen verran vetreässä kunnossa, että satunnaisesti pyydettäessä mielellään lapsia muutaman tunnin katsovat-juuri eilen isomummi kysyi pojalta, että tulisiko poika joku kerta hänelle yökylään. =)
 

Yhteistyössä