Siis onko kellään muulla näin p*ska suuntavaisto?! :O

"chupacabra"
Ja nykyisessä kotikaupungissani olen aina ihan sekaisin, kun poistun keskustan iiiisosta kauppakeskuksesta. Hämilläni mietin, että jaa, tähän kadulle tuo uloskäynti siis johtikin... Mutta olen asunut täällä vasta 6,5 vuotta. ;)
 
onko eksymistä jo nousee väärään junaan. Mä olen kerran noussut kaksi kertaa väärään junaan, kun piti mennä paikallisjunalla väli Hki- Pukinmäki:ashamed: matka kestikin lähes kaksi tuntia.
On se varmaan :D minä en oikeasti osannut Pasilassa oikealle raiteelle, siellä taisi olla joku remonttikin silloin ellen väärin muista ja keneltäkään en kehdannut kysyä apuja.
 
[QUOTE="chupacabra";24112912]Ja nykyisessä kotikaupungissani olen aina ihan sekaisin, kun poistun keskustan iiiisosta kauppakeskuksesta. Hämilläni mietin, että jaa, tähän kadulle tuo uloskäynti siis johtikin... Mutta olen asunut täällä vasta 6,5 vuotta. ;)[/QUOTE]

Mulla on joka kerta sama juttu, kun astun triosta ulos. Ja asunut lahessa vasta 8v :D
 
Mä eksyin joskus läheiseen puistoon, mun piti soittaa jo miehelle että neuvoo mulle miten mä pääsen sieltä pois. Ja ko puistossa olis kävellyt varmaan sen puolen tuhatta kertaa tätä ennen :snotty:

Koulu aikaan mä eksyin joka ikisellä suunnistus tunnilla, suunnistettiin sitten maastossa tai asutuksen parissa.

Enkä mä hoksaa aina kumpi on oikea ja kumpi vasen. Siksi nykyään suunnat onkin mun-puoli ja sun-puoli, varsinkin jos olen autossa ja neuvon :xmas:

Vielä joitain vuosia sitten olin ihan hukassa paikallisessa kauppakeskuksessa juurikin noiden lukuisten uloskäyntien kanssa, mutta sinnikäs kaupassa käynti on opettanut miten sielä liikutaan.



Sitäpaitsi, nykyään voisin kyllä jopa väittää että oon aika hyväkin suunnistaja, harjottelua harjottelua :D Tarpeeks monesti kun eksyy niin kyllä sitä oppii :D
 
"vieras"
Mun äidillä on :D.
Eksyi kerran kotikaupungissaan ( jossa elänyt yli 60 vuotta ). Oli tulossa meille, ihmettelin, kun viipyy ja viipyy. Parin tunnin odottelun jälkeen soitin. Oli eksynyt, kun oli lähtenyt eri reitiä kuin ennen.
Kyseessä pieni kyläpahanen ja äisilläni ei ole todettua dementiaa.

:xmas:

On joka paikassa yhtä hukassa kyllä :D :heart:.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24112715]Mä eksyn aina parkkihalleihin, en meinaa millään löytää autoa niistä. Siksi en mielelläni niihin mene.[/QUOTE]

Haha! Mä en meinannut päästä ulos Tampereella Plevnan parkkihallista :D Pyörin vaan ympäri, kun en tajunnut, että se uloskäynti on siinä keskellä :D

Muuten mulla on kyllä melkosen hyvä suuntavaisto, mutta mun äidillä on ehkä maailman huonoin. Me ollaan oltu kerran jopa väärässä maassa, mutta aina se on lopulta perille päässy :D
 
Ken guru
Mä olen kerran eksynyt kiertäessäni korttelia. :whistle: Ei ollut parkkipaikkaa, ja mies sanoi että kierrä kortteli. No, mä lähdin kiertämään. Käännyin oikeaan, oikeaan ja oikeaan,,, sitten kysyin, että mihin seuraavaksi. :D Mies katsoi hiukan hitaasti. :whistle: No, mies meni menojaan,ja sitten mä opin suunnistamaan itse. :) Sen oikeesti oppii kun vaan harjoittelee ja oikeesti miettii niitä suuntia ja maamerkkejä.
Ei opi :ashamed:. Mä taas kerran muuttaessani en osannut neuvoa muuttoautoa perille....:LOL:
 

Yhteistyössä