Siis sanokaa miten teen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Huomenna pitäisi päättää. Asumme nyt 78,9 neliön vuokra kolmosessa + parveke 5 neliöä 4.kerros 2 aik. ja 2 lasta 2 ja 5 v.
Naapurirapussa saisimme 91 neliöisen 4 h + k 2 vessaa, pareke n. 11 neliötä.
Tälleä hetkellä meidän yläkerrassa asuu nainen joten emme kuule mitään sieltä.
Neliössä asuu yläkerrassa vanhempi pari mies ja nainen ikää n. 60v.
Vuokraero n. 50 euroa.
Kumman ottaisitte?
 
jos olette
tyytyväisiä ja mahdutte hyvin asumaan, niin miksi vaihtaa? 50 eurollakin saa paljon kivaa, jos ei humpuukia, niin säästää omaan asuntoon tai laittaa eläkesäästöön. Itse inhoan muuttoja (muutettu riittämiin ja vielä eri paikkakunnille), joten en vielä noilla perustein lähtisi muuttamaan. Onhan sitä asunnon vaihdossa tietenkin se oma hohtonsa, mutta voi kai sitä hohtoa saada vanhaankin asuntoon käyttämällä raha sen viihtyvyyden lisäämiseen. Siinä sinulle mielipidettä riittämiin ;)
 
No tietty riippu paljon rahatilanteestakin. Siis todellakin toi 50 erkkiä saattaa jossakin tilanteessa olla todella iso raha!

Mutta jos nyt ajattelen "normaalia" elämäntilannetta, että se viiskymppiä vois kuvitella tuohon laittavansa, niin KILJUEN kirmaisin pakkailemaan ja muuttamaan!! B)
 
vieras
Meillä on tyttö joka on 5v ja poika joka on 2 v.
Nyt kun niillä on yhteinen huone niin tuntuu että sitä tavaraa on niin paljon.Sitten saisi kyllä molemmat omat huoneet.
En ymmärrä miksi oloni on niin epävarma etten osaa päättää?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Minä en muuttais. Mutta minun mielipidehän ei ole teidän päätös.

Eiköhän sun kumminkin pitäis pähkäillä tätä asiaa miehesi kanssa :)
Voitkossanoa miksi et muuttaisi?
Mieheni kanssa emme osaa päättää.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja minttulii86:
Minä en muuttais. Mutta minun mielipidehän ei ole teidän päätös.

Eiköhän sun kumminkin pitäis pähkäillä tätä asiaa miehesi kanssa :)
Voitkossanoa miksi et muuttaisi?
Mieheni kanssa emme osaa päättää.
NO jos tunnutte haluavan isompaa asuntoa ja teillä on varaa maksaa 100 euroa enemmmän ni misi ette muuttaisi?
 
muuttaja
Mulla "sama" tilanne, mutta valintana on joko puoli neliötä mienempi mutta yli kymmenenvuotta uudempi asunto tai sitten tämä nykyinen ihan pikkuriikkisen isompi mutta paljon vanhempi. Mutta valitsen sen uudemman ja pienemmän.
 

Yhteistyössä