Siis sanokaa olenko raskaana nyt vai?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Perjantaina tein negatestin, lauantaina tuli äärimmäisen hentoinen haamuviiva näkyviin juuri ja juuri sen 10min sisällä. Maanantaina katsoin ekan kerran testiä 4min kuluttua ja silloin siinä näkyi todella hento haamuviiva. Nuo molemmat haamut olleet sellaisia, että näkyneet vain tietyssä valossa ja todella tarkkaan katsoen, kuivasta testistä inasen paremmin sitten.

Nyt äsken tein aamupissasta testin ja katsoin sitä ekan kerran 3min kuluttua testin teosta ja siinä näkyi heti se haamu. Se on edelleen TODELLA TODELLA haalea, mutta nyt kuitenkin sen verran paremmin näkyy että ei ole väliä vaikka sitä katsoisi hämärässä huoneessa. En kuitenkaan usko, että saisin siitä valokuvaa otettua.

Olin niin asennoitunut siihen, että nyt kun teen ekan kerran tuon testin aamupissasta niin se on joko selkeä nega tai sitten siinä on selkeämpi plussa, mutta eih.... vieläkin tuo noin totaalisen hailakka haamu.

Niin ja kiertopäivistä ei tietoa, koska menkat ei ole alkaneet imetyksen takia. Seksiä 12.7. jolloin oletettavasti käynyt pieni kämmi kondomin kanssa.
 
apteekkari
osta apteekista testi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Perjantaina tein negatestin, lauantaina tuli äärimmäisen hentoinen haamuviiva näkyviin juuri ja juuri sen 10min sisällä. Maanantaina katsoin ekan kerran testiä 4min kuluttua ja silloin siinä näkyi todella hento haamuviiva. Nuo molemmat haamut olleet sellaisia, että näkyneet vain tietyssä valossa ja todella tarkkaan katsoen, kuivasta testistä inasen paremmin sitten.

Nyt äsken tein aamupissasta testin ja katsoin sitä ekan kerran 3min kuluttua testin teosta ja siinä näkyi heti se haamu. Se on edelleen TODELLA TODELLA haalea, mutta nyt kuitenkin sen verran paremmin näkyy että ei ole väliä vaikka sitä katsoisi hämärässä huoneessa. En kuitenkaan usko, että saisin siitä valokuvaa otettua.

Olin niin asennoitunut siihen, että nyt kun teen ekan kerran tuon testin aamupissasta niin se on joko selkeä nega tai sitten siinä on selkeämpi plussa, mutta eih.... vieläkin tuo noin totaalisen hailakka haamu.

Niin ja kiertopäivistä ei tietoa, koska menkat ei ole alkaneet imetyksen takia. Seksiä 12.7. jolloin oletettavasti käynyt pieni kämmi kondomin kanssa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Kuulostaa vahvasti raskaudelta:) Ei ne hennot viivat tuu ollenkaan jos ei ole raskaana.
No minäkin sen tiedän, haamuja vain testannut noista kolmesta edellisestä. Mutta en nyt ihan näin totaalisia haamujen haamuja. :D

Ja minä kun ajattelin että nyt tämä asia selkiää varmaksi.

Onkohan se hedelmöitys sitten tapahtunut joskus vasta monta päivää tuon 12.7. jälkeen kun kerran ei vieläkään näy paremmin?
 
puddighinu
saattaapi olla ettei se vielä näy, jos vaikka ovulaatio onkin ollut vasta sanontaan vaikka 16-17.7. Onnittelut! Itsellä se tilanne että huomasin vasta rv 9 olevani raskaana, kun ei tosiaan menkkoja ollut imetyksen takia ollut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
odota pari päivää, mut kyllä kuullostaa siltä että oisit raskaana :)
Huhhu! Itsekin varmasti tajuan, että sitä tuo tarkoittaa mutta panikoin ajatusta vastaan.
no ihan varmasti, jos kerran yllätyksenä tulee :)
oisko se kauhee katastrofi jos oisit raskaana? tarkoitan että oliko tuon viimeisimmän tarkoitus olla vihoviimenen :)
 
outoa että testi ei vieläkään ole näyttänyt vanhvempaa..jos kuitenkin 6 pvää ekasta hennosta..olisko kemiallinen raskaus tai sitten jostain syytä vaan hitaasti alkaa nousemaan tuo hcg taso. muistelisin että se tuplautuu kahden päivän välein alkuraskaudessa..jolloin vois olettaa että näyttäs jo vahvasti mutta enpä osaa varmaksi sanoa :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:
saattaapi olla ettei se vielä näy, jos vaikka ovulaatio onkin ollut vasta sanontaan vaikka 16-17.7. Onnittelut! Itsellä se tilanne että huomasin vasta rv 9 olevani raskaana, kun ei tosiaan menkkoja ollut imetyksen takia ollut.
Minä viittasin kintaalla, kun mies sanoi siitä että kondomi oli mennyt huonosti ja vähän "uittanut" sieltä kauluksesta. Totesin etten minä mitään raskaaksi nyt tule kun ei menkkojakaan ole ja että ei sitä nyt voi niin huono säkä käydä, että ne menkat olisi juuri nyt alkamassa kun tuo kämmi käy.

Enkä olisi testaillutkaan, mutta varasin hermoratahierojalle aikaa ja tämä nainen sanoi että raskaus on ainoa este hieronnalle. Naureskelin vain, että no enhän minä mitään raskaana ole. Ajatus kuitenkin jäi takaraivoon ja jäin miettimään tuon kondomihommelin takia, että pitääkö sitä nyt kuitenkin varmuuden vuoksi testata. Että sen takia tässä testaillaan nyt. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ädä:
outoa että testi ei vieläkään ole näyttänyt vanhvempaa..jos kuitenkin 6 pvää ekasta hennosta..olisko kemiallinen raskaus tai sitten jostain syytä vaan hitaasti alkaa nousemaan tuo hcg taso. muistelisin että se tuplautuu kahden päivän välein alkuraskaudessa..jolloin vois olettaa että näyttäs jo vahvasti mutta enpä osaa varmaksi sanoa :)
Mulla on kyllä noista edellisistäkin tullut vain noita haamuja, mutta oletettavasti se ovulaatio ollut vasta jonkun verran tuon 12. päivän jälkeen sitten.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Kuulostaa vahvasti raskaudelta:) Ei ne hennot viivat tuu ollenkaan jos ei ole raskaana.
mie tiedän montaki haamua jotka muuttunu negaksi parin päivän päästä... kyllä ne testit voi viallisiakin olla ;)
No nämä on kuitenkin hiukan vahvistuneet testi testiltä kuitenkin. Ja mun aikaisemmat haamut koheltaa tuossa ja niitä on kolme kappaletta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Kuulostaa vahvasti raskaudelta:) Ei ne hennot viivat tuu ollenkaan jos ei ole raskaana.
mie tiedän montaki haamua jotka muuttunu negaksi parin päivän päästä... kyllä ne testit voi viallisiakin olla ;)
No nämä on kuitenkin hiukan vahvistuneet testi testiltä kuitenkin. Ja mun aikaisemmat haamut koheltaa tuossa ja niitä on kolme kappaletta. :D
no sittenhän tiedätkin jo jos kerta ennenkin ollut niin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Kuulostaa vahvasti raskaudelta:) Ei ne hennot viivat tuu ollenkaan jos ei ole raskaana.
mie tiedän montaki haamua jotka muuttunu negaksi parin päivän päästä... kyllä ne testit voi viallisiakin olla ;)
Tosin 50 -60% raskauksista keskeytyy alkuvaiheessa :/ Joten on sitä voinutkin olla raskaana ja sitten keskeytynyt. Mutta joo.. Voi testi tietty olla viallinenkin. Luulisi vaan että vika olisi toiseen suuntaan. Testi kun näyttää vain sen raskaushormonin ansiota sen viivan? *pohtii
 
ap
Kun katson tuota testiä niin kyllähän se pakko on plussaksi uskoa. Ehkä se vain tuntuu omastakin mielestä niin uskomattomalta etten vain saata käsittää sitä nyt vielä.

Millä minä kerron tämän miehelle? Tämäei taatusti ole hänelle iloinen uutinen. :/ Tiedän että ajanpäästä hänkin osaa suhtautua asiaan taas positiivisesti, mutta alkujärkytys tulee olemaan melkoinen. Puhelimessa en halua kertoa eli sunnuntaihin asti on nyt aikaa asiaa pähkäillä, jolloi mies kotiutuu.
 

Yhteistyössä