Siis tää mun keho on ihan sekaisin...

Mulla oli ehkäisynä pari vuotta Depo-Provera ehkäisyinjektio, se pistettiin viimeisen kerran huhtikuussa. Pillereitä söin laatan verran ja menkat on nyt tulleet kolme kertaa sen jälkeen, viimeksi lokakuun lopussa. Mä en tajua..
Tarkoitus tässä on yrittää kolmatta lasta, mutta tää on niin epätoivoista, kun keho aivan sekasin.. Raskaustestejä oon tehnyt pariinkiin kertaan, kun noita menkkoja ei vaan ole tuon lokakuun lopun jälkeen kuulunut.. Mutta negojahan ne.
 
A shadieeyah
Siis söit pillereitä piikin jälkeen? vai ennen..joka tapauksessa voi mennä 9kk ennenkuin injektion jälkeen normalisoituu hormoonitoiminta (ja jos on lapsia suunnitteilla vielä joskus niin ei kannata piikkiä käyttää )
 
mä muistelisin lukeneeni joskus että saattaa mennä hyvinkin vuosikin ellei enemmän ennen kuin tulee raskaaksi ton piikin jälkeen.on sen verran tujua kamaa. itse sen takia eka kerralla lopetinki varmaan tokan piikin jälkeen sen käytön kun oli kolmonen haaveissa.
 
A shadieeyah
Kun valmistetta käytetään raskaudenehkäisyyn, hedelmällisyys palautuu keskimäärin 10 kuukauden (vaihteluväli 4-31 kk) kuluessa lääkkeen käytön lopettamisesta. Hedelmällisyyden palautumisnopeus ei riipu hoidon kestosta.


tommosta löyty lääkelaitoksen sivuilta..
http://spc.nam.fi/indox/nam/html/nam/humspc/9/56799.shtml
 

Yhteistyössä