Siis tämä on noloa,olenkohan ainoa...

Meille kun tuli kesän alussa tramboliini...(on on suojaverkko)...innoissni sitten menin lasten kanssa pomppimaan siihen...Ei tarvinnut kauaa pomppia kun housuihin oikein lorahti :ashamed: :ashamed:

Siis naurakaa ihan vapaasti... :saint:

Mä en ole koskaan tiedostanut että mulla olisi jotain tuollaisia ongelmia,ei muuten koskaan tenoja tarvii käyttää eikä mitään...Ne on ne lantionpohjalihakset sitten....

Mitäs sitten,jotain kuuliako pitäisi käyttää?Olis se ihan kiva saada pompittua ilman että on pissat housussa :ashamed: :LOL: :|
 
triplamama
mulla 4,5 kk synnytyksestä, enkä voinut alkukesästä pelata tennistä, juuri tuon pomppisen aiheuttaman vaivan vuoksi. nyt en oo kyllä kokeillut, joko sujuis...minulla ei ole tenatarvetta muutoin ollekaan ja harrastan pilatesta, joten eiköhän ens kesänä tenniski suju. kauanko sulla on synnytyksestä ja oletko harrastanut mitään syvälihasten jumppaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
mulla 4,5 kk synnytyksestä, enkä voinut alkukesästä pelata tennistä, juuri tuon pomppisen aiheuttaman vaivan vuoksi. nyt en oo kyllä kokeillut, joko sujuis...minulla ei ole tenatarvetta muutoin ollekaan ja harrastan pilatesta, joten eiköhän ens kesänä tenniski suju. kauanko sulla on synnytyksestä ja oletko harrastanut mitään syvälihasten jumppaa?
Kuopuksen synnytyksestäkin on jo 8 vuotta,enkä ole harrastanut mitään syväjumppia ,koska aiemmin en varmaan ole hyppinyt noin paljoa

:xmas:

Siis ei ole mitään vaivoja ollut,tänä kesänä vasta huomasin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja loru:
Joo on mullekkin käynyt niin. Ihan onnipäällä pmpin kunnes..........ja oltiin vielä kylässä. Siinä sitten hienosti pompin sivuun, äitille saa nyt riittää...
Meilläkin muksut kysyy että mikset sä äiti pompi kun isikin pomppii....nooh...isi ei oo synnyttänyt teitä:)

Ei vaan , vakiovastaus on ollut että äitiä sattuu mahaan se pomppiminen :saint:
 
triplamama
on muitakin lihaksia ku lantionpohjan, jokka vaikuttaa kokonaisvaltaisesti pissankarkailuun, ryhtiin, selkävaivoihin yms.syviä lantion ja selän lihaksia myös kannttaa treenata. jos et oo siis treenannu mitään tollasta, tod näk ei syvät selkälihaksetkaan oo kunnon tukena. pitää huolehtia ittestään, nyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:
on muitakin lihaksia ku lantionpohjan, jokka vaikuttaa kokonaisvaltaisesti pissankarkailuun, ryhtiin, selkävaivoihin yms.syviä lantion ja selän lihaksia myös kannttaa treenata. jos et oo siis treenannu mitään tollasta, tod näk ei syvät selkälihaksetkaan oo kunnon tukena. pitää huolehtia ittestään, nyt.
Olen kyllä selkälihaksia treenannut samalla kun muitakin,ehkä en sitten tarpeeksi.

On kyllä ihan totta että itse sitä on vastuussa,millaisessa kunnossa on vanhempana!

 
Juu, mä pompin kyllä, mutta muistan käydä vessassa ennen pomppimista. Täydellä rakolla ei ole asiaa trampoliinille vieläkään, vaikka reilu vuosi synnytyksestä onkin.

Kuulat on ollut ostolistalla jo pitkään, mutta kun vain löytyisi sopivat.
 
reenaus auttaa
Viime kesänä vielä hieman lirahteli reippaasti pomppiessani sillä trampsulla.
Sittenpä älysin ottaa taas geishakuulat vakituiseen käyttöön. Sen jälkeen ei ole sitä lirahtelu vaivaa enää ollut. ja muutenkin se ilolihas nyt hallinnassa paremmin.
 
Treenatkaa ilman kuuliakin.. Mä nousin hevosen selkään viikko synnytyksestä, niin muusta kun kävelystä ei ollu tietoakaan heikkojen lihasten vuoksi. Nyt 7kk synnytyksestä olen ratsastanut jo paljon ja se seksikin tuntuu paremmalta kun on napakat lihakset!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nolo kysyä..??:
mistä te ostatte niitä kuulia?? ja nekö sit tehoo?? osaako niitä sit käyttää??
instrusta, sincitystä (www.sincity.fi) ja treenikuulat on erilaiset kun nautintokuulat....

Voit kokeilla löytää lihakset ilman kuuliakin näin: kun olet pissalla, niin katkaise pissaaminen hetkeksi. Jos onnistuu, niin just ne lihakset tekevät työn. Tätä ei vaan saa tehdä useasti ettei tule pissatulehduksia.. Kun hoksaat, miltä kuuluu tuntua, niin pystyt jumppaamaan missä vain. Esim. vaikka siinä palstaillessa tai autossa, joskus kun on minulla oikein tylsää autossa, niin jumppaan lihaksia supistamalla aina lyhtypylvään kohdalla.. Hitaassa vauhdissa helpompaa ja moottporitiellä saakin paiskia töitä tosissaan. :LOL: :LOL:
 
nolo kysyä
kiitti infosta! olen kyllä jumpannut joskus noita lihaksia mutta kuitenki haluaisin kokeilla noiden kuulien kanssa. olen kuullut jopa sellaisia kauhutarinoita että jos on niin "löysät" paikat siis lihakset niin noi kuulat ei edes pysy sisällä.. pitää kyl ostaa ja testata..
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Alkuperäinen kirjoittaja nolo kysyä..??:
mistä te ostatte niitä kuulia?? ja nekö sit tehoo?? osaako niitä sit käyttää??
instrusta, sincitystä (www.sincity.fi) ja treenikuulat on erilaiset kun nautintokuulat....

Voit kokeilla löytää lihakset ilman kuuliakin näin: kun olet pissalla, niin katkaise pissaaminen hetkeksi. Jos onnistuu, niin just ne lihakset tekevät työn. Tätä ei vaan saa tehdä useasti ettei tule pissatulehduksia.. Kun hoksaat, miltä kuuluu tuntua, niin pystyt jumppaamaan missä vain. Esim. vaikka siinä palstaillessa tai autossa, joskus kun on minulla oikein tylsää autossa, niin jumppaan lihaksia supistamalla aina lyhtypylvään kohdalla.. Hitaassa vauhdissa helpompaa ja moottporitiellä saakin paiskia töitä tosissaan. :LOL: :LOL:
Ei siitä pissatulehdusta tule, vaan menee rikki se pissarefleksi systeemi. sitä pissan katkaisua ei suositella ollenkaan tehtäväksi.
 

Yhteistyössä