siis tota ööö? (netanttilan sivuilla törmäsin tähän..)

"vieras"
Siis ne tosiaan on noin kalliita ihan oikeesti!?! Kun avasin ton Anttilan linkin niin hihittelin hinnalle kun aattelin että se on tullut vahingossa (kuten esim. Elloksen sivuilla on joskus mennyt vahingossa muutama nolla liikaa hintaan :D) Mun on vaikea uskoa millään, että joku tuolla hinnalla ostaisi puukoristeen joka näyttää joltain alakoulun puutyöltä... Varsinkin tuo värikäs on mun mielestä ihan hauska ja nätti, mutta en mä tosta maksaisi lähellekään noita hintoja.
 
........................
Ei mitään järkeä. Eero Aarnion Puppykin on paljon halvempi. Puppy kuitenkin varmaan isompi klassikko kuin joku pässi? Itse en ainakaan ole tuosta pässistä kuullutkaan ennen kuin tänä syksynä jossain kuvastossa sen näin. Puppyyn vertaan siksi, että kumoikin on samalla tavalla "koristeita" ilman sen suurempaa käyttötarkoitusta. Paitsi että puppyssa voi sentään istua.
 
[QUOTE="noh";27668262]Ostaa varmasti, jos tykkää noista. Jollekin se meikäläisen 1500e on kuin 1.50e ja joku toinen saattaa laittaa viimeiset rahansa mokomaan pässiin, jos se on niin ihana :)[/QUOTE]

Juu. Taidankin pistää koko kuukauden nettopalkkani seuraavaksi tuohon hienoon pässiin. Syödään sitten kaurapuuroa. Kun onhan meillä hieno Aarikan Pässi. :LOL:
 
"höh"
Vähän eri juttu mutta vähän aikaa sitten kauhistelin Elloksen sivuilla kun törmäsin Adidaksen vauvan bikinialaosaan. Ne maksoi yli 200 euroa! Oli kyllä nätit pinkit röyhelöllä mutta 200 EUROA jostain bikinialaosista ja vauvalla varmaan paljon käyttöä niille, huh. Etsin niitä ja meinasin linkittää mutta ilmeisesti joku pässi ne on ostanut kenties joululahjaks kun ei enää löytynyti :O
 
........................
[QUOTE="höh";27669069]Vähän eri juttu mutta vähän aikaa sitten kauhistelin Elloksen sivuilla kun törmäsin Adidaksen vauvan bikinialaosaan. Ne maksoi yli 200 euroa! Oli kyllä nätit pinkit röyhelöllä mutta 200 EUROA jostain bikinialaosista ja vauvalla varmaan paljon käyttöä niille, huh. Etsin niitä ja meinasin linkittää mutta ilmeisesti joku pässi ne on ostanut kenties joululahjaks kun ei enää löytynyti :O[/QUOTE]

Täytyy olla virhe tuossa. Olisko hinta ollut vahingossa kruunuina, elloshan on ruotsalainen lafka.
 
Mutta tämähän on järkyttävää, sillä meillä on tuollanen pässi! Tosin se on ihan puun värinen.. Jossain kaapin perukoilla se lojuu. Pitää varmaan kaivaa esiin kun on niin hienoa designia. Harmillisesti mun mielestä toi vaan on yks rumimpia pässejä joita oon nähny..
 
Mutta tämähän on järkyttävää, sillä meillä on tuollanen pässi! Tosin se on ihan puun värinen.. Jossain kaapin perukoilla se lojuu. Pitää varmaan kaivaa esiin kun on niin hienoa designia. Harmillisesti mun mielestä toi vaan on yks rumimpia pässejä joita oon nähny..
OMG!

ja nyt äkkiä se esim ikkunalaudalle ja joku kohdevalaisin siihen et varmasti kaikki naapurit ja ohikulkijat huomaa sen!!!

:snotty:
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;27669150:
Okeij, ostan pari pss m&m's karkkeja ja alan tehtailemaan värikkäitä pässejä.:rolleyes:
Myy mulle uniikkikappale, tarjoon 2500e!! Sit voin leuhkii mun Eiralaisille kavereille, miten meil palaa massii sisustukseen!!!! Ollaaan niin uniikkeja!!
 
  • Tykkää
Reactions: Jätkä
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27669172:
OMG!

ja nyt äkkiä se esim ikkunalaudalle ja joku kohdevalaisin siihen et varmasti kaikki naapurit ja ohikulkijat huomaa sen!!!

:snotty:
Mun täytyy tehdä näin. Mä en edes muista mistä tollanen on meil tullu.. Se muistan et
lapsena jo sen pässin kanssa oon leikkiny ja miettiny miksi siitä ei ole tehty söpöä pässiä. Mahtavaa että voin jättää lapsille sittenki jotain perinnöksi! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Zucchini

Yhteistyössä