siitä eilisestä ketjusta jossa en saanut esikolle avattua pankkitiliä..

... en tietenkään haulla enää löydä.


mutta, tänään siis olin s-pankkiin yhteydessä ja niin se vain menee etten saa esikon nimellä sitä avattua ellei ole isän valtakirjaa tms. ja mistäs me sellanen saatais kun isästä/isän asuinpaikasta ei ole tietoa kun ei missään yhteydessä olla. no kävin sit vielä tuolla s-pankin pankkipisteessä kun avasin omalle nimelle tilin mitä esikko vois käyttää, mut sit yöllä pätkähti mieleen et eihän se sitä voi käyttää....

no ei voi. ei saa käyttöoikeutta. koska alaikäiset ei saa käyttöoikeuksia. ja ei saa kun ei ole kuvallisia henkilöllisyyspapruja ja niitähän ei saa ellei ole sen toisen vanhemman eli isän nimmareita hakupapruissa....


voi helvetti että voi mennä vaikeeksi!!!! eikö yhdellä vanhemma ole mitään merkitystä? onko mun pakko nyt hakea yksinhuoltajuuttta näiden takia? mistä sitä haetaan? menettääkö elatusmaksut?
 
Et menetä elareita huoltajuusmuodon vaihtumisen myötä.

Kannattaa hakea yksinhuoltajuutta jos ette pysty hoitamaan asioita yhdessä; jos isää ei kiinnosta huoltaa lastansa, niin eihän siitä mitään tule.

Soita oman alueesi lastenvalvojalle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Et menetä elareita huoltajuusmuodon vaihtumisen myötä.

Kannattaa hakea yksinhuoltajuutta jos ette pysty hoitamaan asioita yhdessä; jos isää ei kiinnosta huoltaa lastansa, niin eihän siitä mitään tule.

Soita oman alueesi lastenvalvojalle!


eikai sitä kiinnosta. 5 vuoteen ei ole lastaan nähnyt.
 
saman kokenut
Mä sain pojalle passin, vaikkei ollut isän suostumusta, selitin ettei ole moneen vuoteen ollut missään tekemisissä

lähettivät kyselyn että saako antaa passin, mutta isä ei vastannut mitään

nyt meet käymään sossussa ja haet yksinhuoltajuutta, et menetä elatusapua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaalimaan kakarat:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Et menetä elareita huoltajuusmuodon vaihtumisen myötä.

Kannattaa hakea yksinhuoltajuutta jos ette pysty hoitamaan asioita yhdessä; jos isää ei kiinnosta huoltaa lastansa, niin eihän siitä mitään tule.

Soita oman alueesi lastenvalvojalle!


eikai sitä kiinnosta. 5 vuoteen ei ole lastaan nähnyt.
:(

Sit ei muu auta.
 

Yhteistyössä