Siitepölyallergiset, mitä lääkkeitä teillä on?

Mulla on heinixiä tablettina, suihke on flixonase, silmätippojen merkkiä en muista. Tuo heinix ei vain tahdo auttaa kunnolla. :| Niitä sais ottaa yhden päivässä, mutta nytkin olen ottanut kaksi ja silti oireet on tullut takaasi.

Huomenna kyllä meen tk:seen ja pyydän jotakin muuta lääkettä ja suihketta. Ei tästä muuten tuu mitään. :snotty: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Heinixiä täälläkin, kyllä niitä voi ottaa kaksi tarvittaessa. Viimeeksi kokeilin jotain uutta, aerotms.... muttei se auttanut ollenkaan.
Mutta kun ei tahdo riittää se kaksikaan. Olen aamulla ottanut yhden ja päivällä toisen ja nyt sitten pitää vain kituuttaa. :snotty:
 
fg
Mulla on Kestine 20 mg tabletit, Lomudal-silmätipat, Nasonex-nenäsumute ja Duact-tabletit. Ja nämäkään ei auta, nyt oon pari päivää ollut sisällä kun henkeä ahdistaa ja silmät vuotaa vaikka otan maksimiannokset... Pitäis kai mennä siedätyshoitoon, se vaan on vissiin melko kallista...
 
.
Kyllä Duactia edelleen saa reseptillä. Sitä tosin ei suositella pitempiaikaiseen käyttöön vaan max viikon käyttöön kerrallaan. Siitepölyajat kestää pitempään eli pelkkään allergiaan sitä ei nykyään enää mielellään määrätä.
 
Duhadedä
Nuo antihistamiinit on aika henkilökohtainen juttu. Toisella toimii joku reseptiä vaativa rohto,
kun taas toinen pärjää hyvin reseptivapaalla lajilla. Oma lääke Duact löytyi ajan kanssa.
Turhaan ostelin ilman heinänuhan helpottajia ilman reseptiä. Kun tietää oikean lääkkeen, niin on
paljon helpompaa käyttää, kun se toimii.
 

Yhteistyössä