Siivoaako joku työkseen porraskäytäviä?

Mie kävin tänään työpaikkahaastattelussa ja kyseessä olis juuri kyseinen homma... päivätyö, säännöllinen työaika, fyysisesti raskasta ja kehno palkka :| Oonkohan ihan hoopo, kun tuo työ oikeasti kiinnostaa, eikä oman alan hommat yhtään (siis sairaanhoitajan työt)...

Kertokaahan kokemuksianne alan ihmiset =)
 
vieras
Itse oli aikoinaan Lassila&Tikanojalla porrassiivoojana ja se työ OLI KAUHEAA!!!! Ihan tolkuton määrä työtä ja niin vähän aikaa. Mä olin viikon jälkeen niin loppu, että oli pakko irtisanoa itseni.

Lisäksi työssä ei näe omaa tulostaan, likaa tulee ja tulee koko ajan ja varsinkin huonompimaineisten talojen raput on KAMALASSA KUNNOSSA (räkää, kusta jne...).

EI ENÄÄ IKINÄ!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
Mie kävin tänään työpaikkahaastattelussa ja kyseessä olis juuri kyseinen homma... päivätyö, säännöllinen työaika, fyysisesti raskasta ja kehno palkka :| Oonkohan ihan hoopo, kun tuo työ oikeasti kiinnostaa, eikä oman alan hommat yhtään (siis sairaanhoitajan työt)...

Kertokaahan kokemuksianne alan ihmiset =)
missä päin kävit haastattelussa ?
itse oon noita hommia tehnyt ja onhan se raskasta mutta itse ainakin tykkäsin siit hommasta =) itekin tänään kävin haastattelussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja sajaniemi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä:
Mie kävin tänään työpaikkahaastattelussa ja kyseessä olis juuri kyseinen homma... päivätyö, säännöllinen työaika, fyysisesti raskasta ja kehno palkka :| Oonkohan ihan hoopo, kun tuo työ oikeasti kiinnostaa, eikä oman alan hommat yhtään (siis sairaanhoitajan työt)...

Kertokaahan kokemuksianne alan ihmiset =)
missä päin kävit haastattelussa ?
itse oon noita hommia tehnyt ja onhan se raskasta mutta itse ainakin tykkäsin siit hommasta =) itekin tänään kävin haastattelussa :D
Täällähän mie Savonlinnassa =)

 
Kaktus
Minä olen siivonnut toimistotaloja ja hotelleja, joissa hommaan kuului myös porraskäytävät. Ei se nyt hassumpaa hommaa ollut. Raskasta toki, kun joutuu kiipeilemään portaita ylös alas.
 

Yhteistyössä