siivosin ja suututtaa...

aamulla mies napisi kun huusholli on niin kamalassa kunnossa ja vieraita tulossa...ja meillä ei siis mielestäni ole likaista, taaperoperhe kun ollaan niin leluja vain on pitkin ja poikin, ja vaikka keittiön pöytääkin siivoan koko ajan niin silti tuntuu että siellä on nokkamukia ja kippoja pesuun menossa...

no, päätin sitten kiukkuisena ukolleni siivota, imuroin ja pesin vessat ja raivasin yleisesti, ja se kostautui kun nyt supistaa niin pirusti etten uskalla edes nousta seisomaan.

onneksi poitsu nukahti päikkäreille että hetken edes kerkeisin levähtää, viikkoja niin vähän että joudun muuten vuodelepoon sairaalaan jos kotona ei lepo onnistu.

tyhmästä päästä kärsii koko ruumis mutta eniten suututtaa se jatkuva napina siitä että minä en tee mitään...ja tällä menolla teen vieläkin vähemmän:(
 
Alkuperäinen kirjoittaja suvi-tuuli:
aamulla mies napisi kun huusholli on niin kamalassa kunnossa ja vieraita tulossa...ja meillä ei siis mielestäni ole likaista, taaperoperhe kun ollaan niin leluja vain on pitkin ja poikin, ja vaikka keittiön pöytääkin siivoan koko ajan niin silti tuntuu että siellä on nokkamukia ja kippoja pesuun menossa...

no, päätin sitten kiukkuisena ukolleni siivota, imuroin ja pesin vessat ja raivasin yleisesti, ja se kostautui kun nyt supistaa niin pirusti etten uskalla edes nousta seisomaan.

onneksi poitsu nukahti päikkäreille että hetken edes kerkeisin levähtää, viikkoja niin vähän että joudun muuten vuodelepoon sairaalaan jos kotona ei lepo onnistu.

tyhmästä päästä kärsii koko ruumis mutta eniten suututtaa se jatkuva napina siitä että minä en tee mitään...ja tällä menolla teen vieläkin vähemmän:(

Tiedän tunteen, samoin oli meillä kun esikkoa vartosin, miksihän tuo mies ei sit siivonnu kun napisi ;)
Ja meilläkään ei sillain likasta ole mutta tosiaan tuon 1,4v. kans leluja ym siellä täällä...
Itse jouduin kerran pariksi päivää sillon sairaalaan lepoon kun jynssäsin ja kuskasin yksin matot pihalle=)
 
Musta tuntu kans yhessä välissä, että mies aina siitä jotenki vihjas, että ku mää oon vaan kotona ni mulla on muka aikaa tehä sitä ja sitä. Sitte mulla yks kerta palo käämit ja seuraava aamu ku valakes ja ukko lähti töihin ni mä kirjotin joka ainoan minuutin, tai viiden minuutin paperille, mitä mä oon tehny. Siis kellonajan esim 8.45 tyhjensin tiskikoneen ja siivosin samlla vähän astiakaappia vartti jne.
9.15 Luin lapsille kirjaa puoltuntii että rauhottus ees vähän ku kaikki riehuu.
Illalla ku ukko tuli kotiin, vielä ylitöissä, ni iskin ne kaks A4:sta sille nokaneteen että lue, vieläkö väität, että mä en tee täällä mitään :kieh:
 

Yhteistyössä