Sijaissynnytyksestä, voisitko auttaa lapsetonta?

Hei!

Olemme yli 30-vuotias avopari ja haluaisimme lapsen, mutta en voi synnyttää puuttuvan kohdun vuoksi .

Sinä, lapsesi synnyttänyt ja halukas auttamaan, voisitko synnyttää lapsemme meille? Käytännössä tämä tapahtuu niin, että minulta mieheltäni tulee solut ja ne siirretään sinuun ja me adoptoimme lapsemme omaksemme.

Laki muuttuu kesällä ja sen jälkeen sijaissynnytys kielletään, eli kokeilemme, että josko kerettäisiin vielä aloittaa "projekti" ennen laina voimaan astumista. Suomessa on syntynyt näin muutama lapsi ja kaikki on mennyt hyvin.

Kirjoita osoitteeseen toiveikkaat@suomi24.fi ja keskustelemme mielellämme henk. kohtaisesti luottamuksella asiasta. Vastaamme mielellämme kysymyksiin myös.
 
Hei, miettikää perinteistä adoptiota!
Itse viisi lasta odottaneena ja synnyttäneenä voin sanoa jo kokemuksen syvällä rintaäänellä, että on sen verran rankkaa touhua niin henkisesti kuin fyysisesti, että voi olla tosi hankala saada ketään sijaissynnyttäjäksi. Oman lapsen kohdalla sentään vaiva palkitaan sillä ihanalla pikkuisella, johon todella kasvaa kiintymys sen yhdeksän kuukauden aikana ja ei olis valmis luopumaan lapsestaan. Kokisin itse tuollaisen lapsen vieraan naisen lapseksi. Ehkä hassu ajatus, enkä halua loukata tällä. Perinteisellä adoptiolla antaisitte kodin orvolle lapselle, joita on tässä maailmassa niin paljon
Teidän tilanteenne on valitettava, voin vaan yrittää kuvitella, miten pahalta tuntuu.
Tsemppiä teille! :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.01.2007 klo 14:55 vieras kirjoitti:
Hei, miettikää perinteistä adoptiota!
Itse viisi lasta odottaneena ja synnyttäneenä voin sanoa jo kokemuksen syvällä rintaäänellä, että on sen verran rankkaa touhua niin henkisesti kuin fyysisesti, että voi olla tosi hankala saada ketään sijaissynnyttäjäksi. Oman lapsen kohdalla sentään vaiva palkitaan sillä ihanalla pikkuisella, johon todella kasvaa kiintymys sen yhdeksän kuukauden aikana ja ei olis valmis luopumaan lapsestaan. Kokisin itse tuollaisen lapsen vieraan naisen lapseksi. Ehkä hassu ajatus, enkä halua loukata tällä. Perinteisellä adoptiolla antaisitte kodin orvolle lapselle, joita on tässä maailmassa niin paljon
Teidän tilanteenne on valitettava, voin vaan yrittää kuvitella, miten pahalta tuntuu.
Tsemppiä teille! :flower:
No mun äidillä on viisi tyttöä, joista minä vanhin. Hän joutui luopumaan minusta eli mut adoptoitiin. Sitä tuskan määrää, mitä äiti joutuu siinä kokemaan (kun siihen ratkaisuun painostetaan) ei kukaan ulkopuolinen osaa kuvitella...!
 


[/quote]

No mun äidillä on viisi tyttöä, joista minä vanhin. Hän joutui luopumaan minusta eli mut adoptoitiin. Sitä tuskan määrää, mitä äiti joutuu siinä kokemaan (kun siihen ratkaisuun painostetaan) ei kukaan ulkopuolinen osaa kuvitella...!
[/quote]

Tarkoitan vaan tällä, että ymmärrän hyvin jos sijaissynnyttäjiä on vaikea saada. Itse en ikinä voisi kuvitella tekeväni moista... :x
 

Yhteistyössä