Silareita kellään?

  • Viestiketjun aloittaja Harkitseva
  • Ensimmäinen viesti
Harkitseva
Onko täällä kellään silareita? Oletteko imettäneet niiden laittamisen jälkeen?

Olen miettinyt silareiden laittoa, kun tissit (ne vähät, mitä oli) rupsahti totaalisesti raskauden ja imetyksen jälkeen. Kuppikoko säilyi beenä, mutta muoto muuttui puolipallosta kansallispuvun taskuksi... :(

Onko odotettavissa ongelmia, mikäli satummekin haluamaan vielä toisen lapsen?
 
Heluna
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Oletko miettinyt kohotusleikkausta? Se antaa kummasti uutta ilmettä rinnoille. Entiseni kävi kyseissä leikkauksessa.
mut jos en ihan väärässä ole niin on isompi leikkaus ja kalliimpi, Mutta nyt en ole ihan varma tästä. Silarit ajaa saman asian ja eikös se lampeniuksen lindakin imettänyt eihän ne senkään tisut ihan luomut tainnu olla...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heluna:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Oletko miettinyt kohotusleikkausta? Se antaa kummasti uutta ilmettä rinnoille. Entiseni kävi kyseissä leikkauksessa.
mut jos en ihan väärässä ole niin on isompi leikkaus ja kalliimpi, Mutta nyt en ole ihan varma tästä. Silarit ajaa saman asian ja eikös se lampeniuksen lindakin imettänyt eihän ne senkään tisut ihan luomut tainnu olla...
Itse asiassa L.L. ainakin väittää kyllä tissiensä olevan luomut, mutta Lola Odusogahan on tainnut todistettavasti imettää silikonien laiton jälkeen.

Mutta noista silikoneista ylipäätään. Luonnossa en ole (tietääkseni...) moisia koskaan hypistellyt, mutta jotkut ovat kyllä kuvissa näyttäneet aika hmm... luonnottomilta. Ei siis kovinkaan hyvännäköisiltä.

Aloittajalle sanoisin, että jos tissien jonniinmoinen "rupsahtaminen" vielä erittäin vakavan ja perusteellisen harkinnankin jälkeen tuntuu _niin_ isolta jutulta, että sen kanssa on mahdotonta elää, niin ei kai siinä sitten mitään.

Mitä mieltä miehesi muuten on silikonien laitosta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Harkitseva:
Onko täällä kellään silareita? Oletteko imettäneet niiden laittamisen jälkeen?

Olen miettinyt silareiden laittoa, kun tissit (ne vähät, mitä oli) rupsahti totaalisesti raskauden ja imetyksen jälkeen. Kuppikoko säilyi beenä, mutta muoto muuttui puolipallosta kansallispuvun taskuksi... :(

Onko odotettavissa ongelmia, mikäli satummekin haluamaan vielä toisen lapsen?
Yhdellä läheisellä nais-ihmisellä on toinen rinta silikonia, terveydellisestä syystä, ja hän imetti lapsensa ihan normaalisti implantista huolimatta.
 
vieras
laittamalla pisaran muotoiset ja lihaksen alle saadaan todella luonnollinen lopputulos. Arpi on rinnan alla ja noin 1,5cm pitkä ja aivan tasainen ja vaalea. Lihaksen alla olevat tuntuvat myös tosi pehmeiltä ja silikonia ei tunne käsin, vain jos ihan reunalta tunnustelee. Et ei voi muuta kuin suositella. Ripustus leikkaus on tosiaan suurempi operaatio ja siinä tulee näkyvämmät arvet koska nänniä kohotetaan joten arpi tulee nännin ympärille sekä suoraan nännistä alaspäin.
 
Heluna
Itse asiassa L.L. ainakin väittää kyllä tissiensä olevan luomut, mutta Lola Odusogahan on tainnut todistettavasti imettää silikonien laiton jälkeen.

Mutta noista silikoneista ylipäätään. Luonnossa en ole (tietääkseni...) moisia koskaan hypistellyt, mutta jotkut ovat kyllä kuvissa näyttäneet aika hmm... luonnottomilta. Ei siis kovinkaan hyvännäköisiltä.


No kylläpä tuli erehdyttyä perin juurin, mutta jotenkinpa en välttämättä usko aidoiksi,tosin voihan ne olla ei se nainen muutenkaan koskaan oo mikään "luuranko" ollut et ei nyt mahottomuus noi isot daisarit.

SE luonnottumuuskin varmaan vähän riippuu, et jos laitetaan tyhjiin nahkapusseihin vähän täytettä (ei liikaa) ni uskosin et ihan luonnollisen tuloksen vois saaha.
 
mulle kans
Itse kanssa harkitsen! Lisää kokemuksia siis. Tuo kohotusleikkaus muuten kyllä houkuttais, kun en kaipaa niinkään kokoa vaan siis kiinteyttä, mutta nuo arvet arveluttavat. Mitä jos tuleekin isot arvet, jäävät selvästi näkyviin tai muuta? Ja sen jälkeenhän imetys ei kyllä sitten onnistu (kun nänni siirretään). Itsellä todennäköisesti lapset on kyllä nyt tehtynä, mutta mistä sitä koskaan tietää... Mutta jotain olen päättänyt näille tehdä, kunhan imetys on ohi.
 
bounce
kaksiviikkoa sitten tallinnassa, laatukirurgialla. tyhjät imetetyt nahkapussit täytettiin 350cc kokoisilla implanteilla, osittain lihaksen alle. nyt koko on c/d ja olen tyytyväinen jo nyt, vaikka muokkaantuminen voi viedä monta kuukautta. 3540e maksoi.
 

Yhteistyössä