SILMIEN VÄRI

  • Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja *Ä*:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuhirviö:
Alkuperäinen kirjoittaja *Ä*:
Sinivihreänharmaat ruskeilla pilkuilla. Eli aivan oudot. Mies on vihreäsilmäinen ja meille tuli kaks ruskeasilmäsitä poikaa. Heh. Koulun bilsan ope pyöritteli silmiään :)
Tätä mä olen monesti miettinyt, että onko vihreäsilmäisten mahdollista saada ruskeasilmäisiä lapsia jos toisen vanhemmat vaikka on ruskeasilmäisiä? Kun eikös vihreäsilmäisyys ole oikeasti mutaatio. Niin että pääteekö niihin samat lait..
Meillä on molempien äidit ruskeasilmäisiä, joten....:) Ei kyllä bilsan ope pitänyt siltikään mahdollisena
No sinähän sen paremmin tiedät :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siniset. vihasena tummansiniset, oikein myrskynmustat. surullisena vähän vaaleemmat. elikäs miullaki vaikuttaa mielentila silmien väriin.
Mullakin menee vähän mielialojen mukaan, vihaisena mun silmät on vaaleat ja iloisena tummat.
 
Pillipiiparipimppa
Vihreät. Miehellä oli ollut koulukaveri, jonka silmien väri oli vaihdellut :eek: Siis aivan eri väriseksi. Välillä siniset, välillä ruskeat, joskus vihreät ja kaikkea niiden välillä. Ei kuulema piilareita vaan väri oli vain vaihdellut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pillipiiparipimppa:
Vihreät. Miehellä oli ollut koulukaveri, jonka silmien väri oli vaihdellut :eek: Siis aivan eri väriseksi. Välillä siniset, välillä ruskeat, joskus vihreät ja kaikkea niiden välillä. Ei kuulema piilareita vaan väri oli vain vaihdellut.
Mun isosiskolla myös näin.....sillä vaihtelee mielialan mukaan..... Yleensä vihreet, surulliena siniset, kiukkusena ruskeet jne jne......
 
IhanaValo
Vihreet,tosin jotain muutakin niissä on..Miehellä vihreet, samoin kun esikolla..kuopuksella on (vielä?) siniset, vaikka sama isä heillä kylläkin on.

("outouksista":Isälläni toisessa silmässä 1/4 ruskehtavaa, vaikka muuten siniset silmät)
 

Yhteistyössä