Sinä 40v+ nainen ja äiti, huomio

Välillä tykkään jutella perhe-elämästä, lapsista, arjen tapahtumista, mutta kirjeenvaihdosta etsin pääosin sellaista ystävää, jonka kanssa voi puhua syvällisesti ja luottamuksellisesti paljosta muustakin. Joskus yhteys syntyy heti parin viestin tai kirjeen jälkeen, kun huomataan puhuvamme samaa kieltä ja on jotain mikä yhdistää, muutakin kuin äitiys.

Olen saanut monta vastausta alkuperäiseen ilmoitukseeni (jonka poistin) ja aloitusyrityksiäkin oli useita. Pari sellaista naista ja äitiä olen kohdannut, joiden kanssa saattaa syntyä pitkäkin kirjeenvaihtoystävyys. Postilaatikossani olisi kuitenkin vielä tilaa, jos kirjoittelu kiinnostaa.

Olen 41-v. kahden pienen pojan äiti ja yhden miehen vaimo läntisestä Suomesta. Käyn töissä, laitan ruokaa, pesen pyykkiä, kokoilen ympäri huushollia levitettyjä leluja, karjun välillä kuin leijona, harrastan lukemista, Hovimäen ja Teho-osaston katselua, olen kiinnostunut syvällisistä keskusteluista, keräilen postimerkkejä, kirjoitan mielelläni ja poden vauvakuumetta.

Jatko selviää YV-viestillä tai osoitteella
mimmi_65@luukku.com <br><br>
 

Yhteistyössä