Sinä, jolla vyötärönympärys on 60 cm ja lantionympärys 90 cm. Paljonko painat ja miten pitkä olet?

Mietin vaan, kun minulla vyötärön ympärys on nyt reilut 70 cm. Vaihtelee mittauksessa 70-72 cm:n välillä ja lantionympärys on reilut 100 cm, viimeksi oli 103 cm kun mittasin.

Minulla on tavoitteena saada nuo mitat 60 cm ja 90 cm. Paljonkohan paino mahtaisi pudota samalla? Entä mitä vaatekokoa käyttää ihmiset, jolla nuo kyseiset mitat ovat?
 
"vieras"
Minulla ei ole ollut koskaan 60cm:stä vyötäröä silloinkaan kun olin paljon alipainoinen ja nuorempi. Pituus nyt 177, paino 57, vyötärö 69, lantio 94, vaatekoko noin 38, ikää yli 30, liikuntaa en harrasta juurikaan (joka tekee varmasti muutaman sentin ylimääräistä vyötärölle).
 
Pituus on 168 cm ja painoa on 65-66 kg.
Mä oon saman pituunen, mutta paino vähän toista luokka. :whistle: Naisillahan on suositus max. 80cm vyötärössä eli siinä mielessä sulle ok tilanne. Mutta silti sulla on varaa tiputtaa muutama kilo eikä mene edes lähelle alipainoa vielä.

Niin ja se kiinteytys on toki tärkiä asia kans. Mä tiedän monia naisia jolla paino ok ja mitatkin ihan ok, mutta vyötäröllä on löllöä.
 
"vieras"
Hui kun kuulostaa pieniltä mitoilta, ei siis millään pahalla kenellekään. Eri mallisiahan me kaikki ollaan.

Itsellä vyötärö 75 cm ja lantio 97 cm. Maha on ihan kiva, ja peppu mukavan muodokas, en todellakaan haluaisi sitä yhtään pienemmäksi. :)
 
"jenny"
Mulla on vyötärö 59 cm ja lantio 92 cm, eli melko lähelle. Painan 61 kiloa ja olen 179 cm pitkä. Vaatekoko on yleensä 38, pienempi varmaan menisi jos olisin lyhyempi.
 
Mä oon saman pituunen, mutta paino vähän toista luokka. :whistle: Naisillahan on suositus max. 80cm vyötärössä eli siinä mielessä sulle ok tilanne. Mutta silti sulla on varaa tiputtaa muutama kilo eikä mene edes lähelle alipainoa vielä.

Niin ja se kiinteytys on toki tärkiä asia kans. Mä tiedän monia naisia jolla paino ok ja mitatkin ihan ok, mutta vyötäröllä on löllöä.
On varaa pudottaa, sen verran löllöä kuitenkin. Olen nyt taas jatkanut kuntoilua Wiillä, siihen on hyvä peli nimeltä EA Sports Active 2, sopii hyvin varsinkin sellaisille, jotka eivät tykkää käydä kuntosalilla kuten esim. minä.

Ensin kun saisi painon edes tuohon 60 kiloon. Minä joudun usein ottamaan vaatteista myös isoja kokoja, L ja XL eivät ole vieraita. Siksikin haluaisin mittoja pienemmiksi niin olisi paremmat vaateapajat, viimeksi ostin farkuista tuumakokoa 31.
 
On varaa pudottaa, sen verran löllöä kuitenkin. Olen nyt taas jatkanut kuntoilua Wiillä, siihen on hyvä peli nimeltä EA Sports Active 2, sopii hyvin varsinkin sellaisille, jotka eivät tykkää käydä kuntosalilla kuten esim. minä.

Ensin kun saisi painon edes tuohon 60 kiloon. Minä joudun usein ottamaan vaatteista myös isoja kokoja, L ja XL eivät ole vieraita. Siksikin haluaisin mittoja pienemmiksi niin olisi paremmat vaateapajat, viimeksi ostin farkuista tuumakokoa 31.
No Wiin avulla tuntuu moni pudottaneen painoa. Mulla ei sitä ole eikä ole varaa hankkia. : /

Mä olen ajatellut, että mulle olis hyvä paino 60kg. Ei tarvittisi vähempää olla.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23309386]Kannattaa muistaa, että nykymisseilläkin vyötärönympärys on nykyisin enemmän kuin 60cm.[/QUOTE]
Laitoin suoran linkin, mutta meni filtteriin. Googlettaa missit 2011 mitat, niin löytyy.
 
Mittaliisa
Muistan kyllä kun vyötärö oli alle 60 cm, mutta siitä taitaa olla 10 v aikaa... :)

Nyt mittasin mielenkiinnosta: vyötärö 65 cm, lantio 95 cm, rinnanympärys 92 cm. Olen 160 cm "pitkä" ja paino taitaa olla vähän yli 50 kg. Vaatekoko 36.
 
"susku"
Hih, hauskoja nää keskustelut :) ite oon vasta 18 ja mitat on 87-57-93. On kyllä niinku niin tiimalasi kun voi olla, huh! Pituuttaki on vaan 163 ja painoo 51kg. Vaatteiden ostaminen on välillä vähä vaikeeta jos haluaa että vyötäröltä on tiukka. Oon miettiny usein, että mun rinnanympärys on noin pieni, mutta kuppikoko huitelee kuitenkin tuo C:ssä ja tissit ei tosiaa oo pienet. Kun jotenkin sitä ajattelee että voi olla isot/keskikokoset tissit vaan jos on joku yli 90 rinnanympärys.. hah.
 
"täti"
pituus 170
paino 48

rinnanympärys 78
vyötärö 60
lantio 90

vaatteiden koko xs/s tai 36 (ja sitten ommellaan vyötäröltä sisään: olkapäät ja lantio vaativat koon 36)
 
Pituus 165
Paino 59

Rinnanympärys 97
Vyötärö 70
Lantio 92

Mulla on ollut tossa painossa ennen lapsia 65 vyötärö, mutta tota venynyttä nahkaa on niin vaikee saada kiinteeks. Treenaan säännöllisesti ja rinnat painaa kans aika lailla.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";23309386]Kannattaa muistaa, että nykymisseilläkin vyötärönympärys on nykyisin enemmän kuin 60cm.[/QUOTE]

Jep, aika tasapaksuja pötköjähän ne nykyään alkaa olla. Tämän vuoden voittaja taisi ratketa juuri vyötärön perusteella, kapein (63cm) voitti.
 

Yhteistyössä