¤¤¤ SINÄ kauneimmillasi - KUVA ketju ¤¤¤

  • Viestiketjun aloittaja Julian junttura
  • Ensimmäinen viesti
Beep
[QUOTE="vieras";27375346]En ole koskaan tajunnut tuota logiikkaa että kaikki kulmakarvat revitään pois ja sitten piirretään paksulla tussilla kulmakarvat takaisin. mitä järkeä?[/QUOTE]

Jos ei kasva oikein lainkaan ja sit kuitenkin haluaa näkyvät kulmat niin piirtää ne?
 
"mhm"
[QUOTE="vieras";27375390]No ei kai ne kasva jos ne repii pois. Kajali on sitä varten että niitä voi korostaa vaikka ei kasvaisikaan kiinni toisiinsa.[/QUOTE]

Kajalilla ei kenenkään ikinä pitäisi tehdä kulmia. Ihan väärä sana.
Mulla on luonnostaan niin ohuet ja vaaleat kulmat että hyvä kun kulmia näkyy ilman väriä.
 
"vieras"
[QUOTE="mhm";27375469]Kajalilla ei kenenkään ikinä pitäisi tehdä kulmia. Ihan väärä sana.
Mulla on luonnostaan niin ohuet ja vaaleat kulmat että hyvä kun kulmia näkyy ilman väriä.[/QUOTE]

Katsoppa Anna Kortelaista, ei silläkään kulmakarvat ole mitenkään esillä ja silti on nätti nainen.
 
BP
[QUOTE="Jep";27375454]Näkee kyllä lapsista jo, että syötte kaikkia herkkuja, sokerimehuja ym..ei hyvä ei, mutta säähän niitä syötät :D[/QUOTE]

Mekin syödään, muroja ja vaikka ja mitä herkkuja. Namnam
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
BP
[QUOTE="vieras";27375641]Sä taidatkin olla aika herkkupylly :)[/QUOTE]

Eihän mulla ole peppua ollenkaan...toivon koko ajan, että mitä enemmän syön namia niin tuo takamuskin siitä kasvaisi...mut ei kasva :(
 

Yhteistyössä