Sinä kauniina?

Ei sellasta ookaan, en oo ikinä tuntenut itseäni kauniiksi.
Joskus muutama vuosi sitten (ennen totaalista rupsahdusta) olin ajoittain ihan ihmisen näköinen mutta niiltäkin ajoilta kaikki kuvat on kuolleiden koneiden ja kännyköiden uumenissa.
 
Tunnen itseni kauniiksi silloin kun olen laittanut itseni kauniiksi.. Onneksi on tämä taiteilijan käsi joka saa ihmeitä aikaan :p Noin muuten en ole ihan perusarkilookissa kovinkaan "kaunis", ihan sellanen perusmamma. Mutta se on mukavaa kun saa muokattua itsestään kaikenlaista..

Kaikista kauneimmaksi ja seksikkäimmäksi tunnen itseni raskaana, kun kaikki on niin pyöreää ja täyteläistä :D Hassua mutta totta :)
 
"vieras"
Omasta mielestäni olen kauneimmillani kunnon hikitreenin jälkeen, hiukset hiukan kosteana hiestä posket punaisina ja yleensä ihan hemmetin tyytyväisenä ja onnellisena treenistä :) No olen kyl ihan vetävännäköinen nainen muutenkin, arkena ja juhlassa.
 
  • Tykkää
Reactions: versatile
juuri kampaajalta tulleena, huulet punattuina & pärstä puuteroituna olen siedettävän näköinen,
kaunista miusta ei saisi kuin kirurgin veitsellä jos silläkään. hyviä kuvia miusta on harvassa. teen jostain
syystä aina kilpikonnat, eli vedän kaulan sisään ja ilmekkin miula on aina ihan kummallinen...
näytän joko hemmetin vihaiselta tai huumepöllyssä olevalta . :xmas: tästä syystä miuta ei juuri kuvaketjuissa nähdä.
rohviilissa oleva pikkukuva kertonee enemmän kuin tuhat sanaa...
 
Viimeksi muokattu:
Ihana idea, tämä ketju. Vaikka kauniita te kaikki siinä Tytsin kuvaketjussa olette!

Lisäys: Eikä rumia ihmisiä olekaan! Vaan ennemmin laiskoja; ettei huolittele itseään ja pidä itsestään huolta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä