Singer Lidlistä

  • Viestiketjun aloittaja "Ompelija"
  • Ensimmäinen viesti
naama
[QUOTE="Ompelija";30179207]Onkohan kukaan ostanut Lidlistä Singerin koneen 99,99 e?
Kelpaakohan mihinkään?[/QUOTE]

Onhan siinä takuu! Me on ostettu Lidlistä mm.vedenkeitin, kahvinkeitin ja vohvelirauta ja aivan hiton hyviä ja toimivia.. sen sijaan leivinpaperia en enää sieltä osta, sillä siihen tarttui aivan kaikki kiinni, kuin liimattuna; pannukakku, kalapuikot, pizzapohja jne. Oon ostanut myös mm.lasten nahkasandaaleja vuonna kivi, ja parhaat sandaalit ikinä, kuten myös mm.lakanoita, juoksuhousua ja paitaa..Kaikki noista taloustavaroista ja vaatepuolesta olleet aivan mahtavia käytössä. Ostaisin siis Singerinkin!
 
Minä ostin Singerin Lidlistä joskus keväällä.Oli kyllä eri malli kuin nyt myyntiin tuleva. Mutta aivan sama kai se on mistä ostaa, takuu niissä on kuitenkin. Ja jos kone on muuten ominaisuuksiltaan sinulle sopiva, niin hakemaan vaan.
 
HippuTAR
Ja eikös Lidlis oo se 30 päivän palautusoikeus jos ei ookkaa tyytyväinen? Ymmärtääkseni saa siis ihan kokeilla tuotetta, toki varmaan tuotteesta riippuen, tuskin ne piirreltyjä piirustuspapereita ottaa takaasi :D. Vai sekotanko johonki muuhun kauppaan?
 
mä ostin vähän aikaa sitten singerin lidlistä ja tyytyväinen olen ollut. jos tykkää singeristä niin mitäs väliä sillä on mistä sen ostaa

jaa tuo olikin nyt eri versio, tuosta ei ole kyllä mitään kokemusta. itse ostin sen digitaalisen joka oli talvella myynnissä
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä