Sipoo

  • Viestiketjun aloittaja samama
  • Ensimmäinen viesti
samama
Ollaan äskettäin muutettu Sipooseen, tarkemmin Söderkullaan ja olisi kiva saada uusia tuttavuuksia täältä. Itse olen kohta 30-v ja tytöt 1 ja 3v.
Laita Y-viestiä niin tutustutaan.
 
Hei!!

En ole kirjautunut tänne joten en voinut yviestiä laittaa.Me asutaan tässä aika lähellä mutta autoillahan pääsee:)Eli itse olen 25v.ja tytöt meillä on 3v ja 8kk:)Tänne maalle muutettiin kohta vuosi sitten helsingistä.perheeseen kuuluu isi ja vielä koirulikin.jos sua kiinnostaa jutella lisää niin laita viestiä tähän alle niin voitas kirjoitella.Uudet tuttavuudet olis kyllä niin kovin tervetulleita:)
kevät terkkuja
 
Hei Wilma,

Vastasin sun mailiin, mutta mailiboxisi on ilmeisesti niin täynnä ettei viestit mee perille. Kirjoittele mulle toisesta osoitteesta niin saan viestini perille. :=)

Löytyykö muuten muita Sipoolaisia, jotka innostuis mammatapaamisista? =)
 
Heippa!


Joo, tapaaminen olisi ihan kiva. Mulla alkaa äitiysloma ensi pe niin sitten on kyllä aikaa.
Missäs Sipoossa, tai Söderkullassa on leikkipuistoja? Eipä taida paljoa olla, ja Söderkullastakin tiedän vain yhden, pienen kahvilan, mikä on siinä ärrän vieressä. Ideoita?
 
Söderkullassa ei taida olla muita kahviloita, mutta Itäsalmessa on merenrannalla ihan kiva kahvila/ ravintola. Siellä olis kiva tavata! En nyt muista millään paikan nimeä, mutta jos jollain muulla tulee paikka mieleen niin ilmoittele. Ravintola on Sakarinmäen koululta ehkä 2km päässä. :saint:
 
samama
Jos joku on kiinnostunut puistotapaamisesta Söderkullassa niin laittakaa meiliä...Meille ainakin helpompaa kuin kahvilatapaamiset koska lapset voi sitten samalla leikkiä.

mipasa@jippii.fi

 

Yhteistyössä