Sirdalud -kokemuksia käyttäjiltä?

  • Viestiketjun aloittaja "V e e r a"
  • Ensimmäinen viesti
"V e e r a"
No niin, kertokaas nyt, kuinka tuon pitäisi vaikuttaa. Lihasjumitukseen siis.

Oon tässä nyt kolmena iltana ottanut yhden tabletin, enkä vielä ainakaan ole huomannut eroa entiseen.
Niskat on ihan juntturassa, kun kanniskelen vauvaa.
Olen kyllä ottanut vaan yhtä tablettia kerralla, kaksikin saisin ottaa.

Mies on noita myös joskus käyttänyt, ja sanoi että aamulla oli aina rennompi olo lihaksissa. Siltäkö tässä pitäisi nyt tuntua?
 
vierass
Kyllä noidannuoli selässä vähitellen helpotti, kahdesti niitä päivässä piti ottaa ja vahvuuksia on muuten olemassa useampia. Väsymystä vaan tahtoo pukata, meinasin väkisin nukahtaa paikallisbussisa, kun oli yksi pakollinen meno. Kuvailisin sitä vaikutusta lähinnä lihaksen rentoutumisena.
 
"V e e r a"
[QUOTE="hhh";29459142]kai oot ottanu tulehduskipulääkettä myös?

ensimmäisenä hierojalle. toisena opettelet kanniskeleen vauvaa oikein, ettet mee noin jumiin.[/QUOTE]

Ei oo tulehduskipulääkettä mukana tässä kuurissa.

Hierojalla olen käynytkin, välit vaan pääsee venymään liian pitkiksi :(

Ja vauvan kantaminen.. Tommonen 9kilon mötikkä rasittaa mun niskoja, kannoin häntä miten vain :D
 
"V e e r a"
[QUOTE="V e e r a";29459175]Ei oo tulehduskipulääkettä mukana tässä kuurissa.

Hierojalla olen käynytkin, välit vaan pääsee venymään liian pitkiksi :(

Ja vauvan kantaminen.. Tommonen 9kilon mötikkä rasittaa mun niskoja, kannoin häntä miten vain :D[/QUOTE]

Tai siis mitään suun kautta otettavaa tulehduskipulääkettä ei ole, Voltarenin geeliä kyllä levitän niskaan ja hartioille.
 
"V e e r a"
Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;29459191:
Mulla on ollut selkävaivojen vuoks 4 mg käytössä.
On jeesinyt,tabun ottamisesta pari kymmentä minsaa ja tantta on untenmailla..seuraavana aamuna ei koske,mutta on semmonen "krapulan tyyppinen olo".
Jaahas, jaahas..
Eli taidan minäkin jatkossa sitten ottaa 2x2mg. Jospa se sitten auttaisi :)
 
"hhh"
[QUOTE="V e e r a";29459184]Tai siis mitään suun kautta otettavaa tulehduskipulääkettä ei ole, Voltarenin geeliä kyllä levitän niskaan ja hartioille.[/QUOTE]

otappa nyt vaikka buranakuuri ens alkuun.

ja jos se sirdalud ei sua väsytä niin ota muutaman päivän aamuin illoin. aamulla 2mg ja illalla 4mg.

norflex on myös hyvä, se ei väsytä yhtään. itellä sirdalud vie kyl aika hyvin tajun :D
 
"V e e r a"
[QUOTE="hhh";29459205]otappa nyt vaikka buranakuuri ens alkuun.

ja jos se sirdalud ei sua väsytä niin ota muutaman päivän aamuin illoin. aamulla 2mg ja illalla 4mg.

norflex on myös hyvä, se ei väsytä yhtään. itellä sirdalud vie kyl aika hyvin tajun :D[/QUOTE]

En voi syödä buranaa. Tai voin jos haluan kärsiä valtavista vatsakivuista. Ei auta mahansuojalääkekään tähän.
 
[QUOTE="V e e r a";29459217]En voi syödä buranaa. Tai voin jos haluan kärsiä valtavista vatsakivuista. Ei auta mahansuojalääkekään tähän.[/QUOTE]

grammanen panadol kaveriksi aamuin illoin sitten. eipä tuo 2mg kerran vuorokaudessa auta, se on lyhytvaikutteinen.
jos ei se sua edes väsytä, soita lääkärille ja kysy voitko ottaa 2 vai 3 kertaa pvä sen 2mg ja illalla 4.. niin monta päivää että pahin jumi helpottaa.
 
"V e e r a"
grammanen panadol kaveriksi aamuin illoin sitten. eipä tuo 2mg kerran vuorokaudessa auta, se on lyhytvaikutteinen.
jos ei se sua edes väsytä, soita lääkärille ja kysy voitko ottaa 2 vai 3 kertaa pvä sen 2mg ja illalla 4.. niin monta päivää että pahin jumi helpottaa.
Joo, Panadol mulla on käytössä, 2-4g/vrk.

Täytyy tosiaan nostaa tuota annostusta sitten. Kiva olis saada niska kuntoon :)
 
Niskan ja hartioiden takia oon syönyt 4mg:sta ja mulla on auttanut hyvin. On rennompi olo lihaksissa ja tuntuu kuin jumitus poistuu. Tämän myötä myös päänsärky menee pois.. Mulla on kaapissa myös Sirdalud retard 6mg..
Väsyttävä lääke mutta auttaa mulla :)
 
"V e e r a"
Niskan ja hartioiden takia oon syönyt 4mg:sta ja mulla on auttanut hyvin. On rennompi olo lihaksissa ja tuntuu kuin jumitus poistuu. Tämän myötä myös päänsärky menee pois.. Mulla on kaapissa myös Sirdalud retard 6mg..
Väsyttävä lääke mutta auttaa mulla :)
No sitä ukkokin sanoi, että väsyttää. Hän on myös ottanut tuota 2mg:sta yhden illalla ja sanoo unen tulevan pian.
Mä otin eilen illalla kymmeneltä tuon yhden tabletin ja katselin kelloa vielä puoliltaöin :D
 
"huhhuh"
En olisi kyllä lasten ollessa vauvoja uskaltanut ottaa sirdaludeja, minua ne väsyttää ihan älyttömästi.

Kerran otin sirdaludin keksken työpäivän ja työntekijät kyseli että oletko jotain huumetta ottanut kun on niin oudot silmät, ja lopulta ne pasitti minut kotiin nukkumaan, minä siis olen esimies ;)
 
"V e e r a"
[QUOTE="huhhuh";29459343]En olisi kyllä lasten ollessa vauvoja uskaltanut ottaa sirdaludeja, minua ne väsyttää ihan älyttömästi.

Kerran otin sirdaludin keksken työpäivän ja työntekijät kyseli että oletko jotain huumetta ottanut kun on niin oudot silmät, ja lopulta ne pasitti minut kotiin nukkumaan, minä siis olen esimies ;)[/QUOTE]

Kai sitä on pakko nyt ottaa, kun kerran niska/hartiat sitä vaatii.
Mies on kyllä öisin vieressä, jos sattuu käymään niin, että mä olen tajuton :D Että ei lapset heitteille jää ;)
 
syön kans itse kroonistuneeseen kipuun retardia illalla ja päivällä lyhytvaikutteista. 2mg ei vaikuta useimmiten mitenkään, voin auton rattiin lähteä, joskus saattaa väsyttää. 6mg:n jälkeen en edes periaatteesta aja vaikkei juuri vaikutakaan, eikä ainakaan samantien.

onnea niskoille ap! :)
 
"hhh"
syön kans itse kroonistuneeseen kipuun retardia illalla ja päivällä lyhytvaikutteista. 2mg ei vaikuta useimmiten mitenkään, voin auton rattiin lähteä, joskus saattaa väsyttää. 6mg:n jälkeen en edes periaatteesta aja vaikkei juuri vaikutakaan, eikä ainakaan samantien.

onnea niskoille ap! :)
mä joudun nappaan joka ilta sirdaludin. mulla menee selkä lukkoon niin pahasti ilman. ja niihin ei taas auta muu kuin kiropraktikko. ja se taas maksaa hunajaa.
 
"V e e r a"
[QUOTE="lolo";29459412]Ihan pakko todeta vielä, että ethän sitten imetä kun otat sitä lääkettä.[/QUOTE]

Korvikkeella menty viimeiset 5kk =)

Vauva on jo 9kk, joten melkoinen möntti kanneltavaksi. Vieläkin melkoinen sylivauva :heart:
 
Minulla ei auttanut niskakipuun. Olen ottanut 2 kpl noita 2mg kerralla, eikä mitään vaikutusta jumitukseen/kipuun. Vähän väsyttivät, mutta sehän ei ollut hakusessa. Panacod on minulla niska/hartiakipuun toiminut parhaiten. Jotkut väittää kaameeks "mömmöksi" sitä lääkettä, mutta harvoin otettuna minulla vie kivun ja jumituksen pois. Ja pystyn käymään töissä, mitä pahassa kivussa/jumissa en muuten pystyisi.
 
"TiiTii"
Itsellä myös viime keväänä niskat tosi jumissa, eikä Siraldud & tulehduskipulääke auttanut oikein millään lailla. Työkaverin vinkistä kävin pitkästä aikaa avannossa. En uinut, vaan seisoin rapulla niska siinä asennossa, mikä tuntui hyvältä, niska kuitenkin siellä vedessä. Parilla eka kerralla tuntui siellä ollessa, että pää hajoaa, kipu oli melkoinen, mutta meni pian ohi. Mutta heti eka kerran jälkeen kipu oli poissa ja pää kääntyi. Eikä tarvinnut enää nappeja napsia. En olis uskonut, jos en olis itse kokenut...
 
"V e e r a"
Minulla ei auttanut niskakipuun. Olen ottanut 2 kpl noita 2mg kerralla, eikä mitään vaikutusta jumitukseen/kipuun. Vähän väsyttivät, mutta sehän ei ollut hakusessa. Panacod on minulla niska/hartiakipuun toiminut parhaiten. Jotkut väittää kaameeks "mömmöksi" sitä lääkettä, mutta harvoin otettuna minulla vie kivun ja jumituksen pois. Ja pystyn käymään töissä, mitä pahassa kivussa/jumissa en muuten pystyisi.
Mulla ei sinänsä särje noita hartioita ja niskaa, päänsärkyä tietysti aiheuttaa.

Panacodia sain loppuvuodesta limapussin tulehdukseen. Aikaisemmin mulle sopinut lääke sai nyt oksentamaan.
Olis kyllä tehokas lääke :(
 

Yhteistyössä