Sisälämpötila asunnossanne nyt?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
MITÄ MÄ TEEN!?
ulkona 21 ja sisällä 32... MITÄ V***A TÄLLE VOI TEHÄ?! JA MITEN TEILLÄ MUILLA ON MUKAMAS NOIN VIILEETÄ? Onko teijän mittarit rikki vai omistatteko edes sellasta?!
 
ziizus
Alkuperäinen kirjoittaja MITÄ MÄ TEEN!?:
ulkona 21 ja sisällä 32... MITÄ V***A TÄLLE VOI TEHÄ?! JA MITEN TEILLÄ MUILLA ON MUKAMAS NOIN VIILEETÄ? Onko teijän mittarit rikki vai omistatteko edes sellasta?!
Viilennys on päällä tässä torpassa, siks on fiileetä. Dude.
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja ziizus:
Alkuperäinen kirjoittaja MITÄ MÄ TEEN!?:
ulkona 21 ja sisällä 32... MITÄ V***A TÄLLE VOI TEHÄ?! JA MITEN TEILLÄ MUILLA ON MUKAMAS NOIN VIILEETÄ? Onko teijän mittarit rikki vai omistatteko edes sellasta?!
Viilennys on päällä tässä torpassa, siks on fiileetä. Dude.
Puhutko suomea?
 
vieras
Tasan 30. Makkarissa varmaan asteen pari viilempää. Yöt on mennyt vielä ihan ok, vaikka kyllähän sitä hieman huonommin nukkuu näin kuumassa. Mutta voin sanoa että kyllä pikkuhiljaa alkaa ärsyttämään. Ei siinä mitään jos ois loma, mutta ei. Lähtisin kyllä niin äkkiä mökille.
 
(&&%!%"
32. joutuu jo olohuoneessa nukkuu kun makkari on niin kuuma. huonosti nukutut yöt, n 3-6 kertaa suihku päivässä, suihkupullolla viilennystä sekä tuuletin päällä, jääkylmä märkä pyyhe iholle yöks että nukahtaa. siis ei voi muuta kun *******^*^^%"¤"#"%¤"¤#%!!!!!!!!!!!!argggh
 

Yhteistyössä