Sisälämpötila

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
EI oo mittaria mut veikkaisin et se 23-24 . Viime yön oli meidän kamarin ikkuna auki eikä tullu kylmä.
Meillä ei ole edelleenkään lattialämmitys päällä (säädetty 20 asteeseen) . Takkaa on lämmitetty viimeksi tiistaina ja sekin alkaa olla kylmä, että varmaan huomenna saa laittaa uudestaan tulet. Ai niin pesuhuoneen lattialämmitys on kyllä ajoittain päällä.
Aina sanotaan että laskea huonelämpötilaa et säästää mut miten se onnistuu? Kesällä täällä on sit se n 35 astetta.
 
maissihiiri
Onpas monilla lämmin sisällä, eikö teillä oo hiki? Meillä sisällä 18 makkareissa ja muualla 19-20, hyvin tarkenee t-paita päällä. Tosin villasukat mulla on aina jalassa kun lattiat on viileät.
 
"vieras"
Onpas monilla lämmin sisällä, eikö teillä oo hiki? Meillä sisällä 18 makkareissa ja muualla 19-20, hyvin tarkenee t-paita päällä. Tosin villasukat mulla on aina jalassa kun lattiat on viileät.
Tottuu tähän. Sit palelee kun menee alle 22 asteen. En vaan tiedä miten tuota lämpötilaa sais alemmas. Ei kuitenkaan viittis pitää ikkunoitakaan auki suurimman osaa vuodesta. T. kesällä 35 astetta
 
"Mamma italiana"
Onpas monilla lämmin sisällä, eikö teillä oo hiki? Meillä sisällä 18 makkareissa ja muualla 19-20, hyvin tarkenee t-paita päällä. Tosin villasukat mulla on aina jalassa kun lattiat on viileät.
tota... riippuu hirveàn paljon siità mità tekee ja miten paljon liikkuu. minusta tàà meidàn 22 astetta on viileàà jos istun tàssà koneella hieman pidempààn. jos taas esim siivoan tai teen ruokaa keittiòssà, saattaa tuntua làmpimàltà
 
maissihiiri
[QUOTE="Mamma italiana";25053550]tota... riippuu hirveàn paljon siità mità tekee ja miten paljon liikkuu. minusta tàà meidàn 22 astetta on viileàà jos istun tàssà koneella hieman pidempààn. jos taas esim siivoan tai teen ruokaa keittiòssà, saattaa tuntua làmpimàltà[/QUOTE]

Totta, kyllä mullakin illalla telkkaria katsoessa on viltti päällä... Mutta tälleen päivällä kun melkein kokoajan touhuaa jotain niin on kyllä ihan sopivan lämmintä.
 
"Mamma italiana"
Totta, kyllä mullakin illalla telkkaria katsoessa on viltti päällä... Mutta tälleen päivällä kun melkein kokoajan touhuaa jotain niin on kyllä ihan sopivan lämmintä.
mà ohjelmoinkin tuota termostaaattia aina tilanteen mukaan. siinà on semmonen pàivàohjelma joka pàivàlle mutta vàlillà saatan esim lisàtà làmpòà tai pitàà vakiolàmmòn 24 h vuorokaudessa (muuten olen jakanut sen kolmeen eri vyòhykkeeseen vuorokauden aikana)
 

Yhteistyössä