Sisarkateuden huippu

Tönt
ei hitsi..meillä on 5v ja 2v (molemmat täyttää vuosia, 6v ja 3v, kesäkuussa) ja riidat on just tommosia. |O tuttua siis. riidoissa ei muutenkaan järkeä..tänäänkin heräsin aamulla itkuun kun tää 2.5v tuli kertoo että 5v isosisko oli kutsunut sitä kalkkunaksi. :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: Maanantaikappale
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;25940329:
ei hitsi..meillä on 5v ja 2v (molemmat täyttää vuosia, 6v ja 3v, kesäkuussa) ja riidat on just tommosia. |O tuttua siis. riidoissa ei muutenkaan järkeä..tänäänkin heräsin aamulla itkuun kun tää 2.5v tuli kertoo että 5v isosisko oli kutsunut sitä kalkkunaksi. :headwall:
Apua, naurahdin. :D
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;25940329:
ei hitsi..meillä on 5v ja 2v (molemmat täyttää vuosia, 6v ja 3v, kesäkuussa) ja riidat on just tommosia. |O tuttua siis. riidoissa ei muutenkaan järkeä..tänäänkin heräsin aamulla itkuun kun tää 2.5v tuli kertoo että 5v isosisko oli kutsunut sitä kalkkunaksi. :headwall:
:LOL:
 
Mekin oltiin tänään ajelemassa :) - ja mulla mukana meidän 5- ja lähes 3- vuotiaat... Ja johan mä tosta pihasta hyvän matkaa pääsinkin, kun tää melkein kolme ryhtyi kiekumaan, kun veli istuukin hänen istuimessaan. Ja sitten sitä kiemurtelua ja kiljumista, kun toinen yrittää luikerrella omien vöidensä läpi ja kautta ja poikki ja jaja...johon toinen sitten iskee vettä haavoille sangen tyynenä: Oo ny hiljaa siinä, sä oot vielä meidän perheen vauva. (5-vee istuu turvavyöistuimessa, melkein kolme turvaistuimessa)

Ja vauvaksihan tuota nuorimmaista ei sitten saa enää sanoa....joten mikä olikaan desibelien määrä tuon kommentin jälkeen :kieh:..??!! Mä autoilen tästä lähin kuulosuojat päässäni.

Ja ei, ei noidenkaan riidoissa mitään tolkkua ole..
 
  • Tykkää
Reactions: as if
Ei aina tarvii olla edes sisarus. Mun tyttö taantuu aina 2 vuotiaan tasolle kun ovat serkkunsa kanssa yhdessä. Juurikin tällästa ap:n kuvailemaa on tapahtunut. Tosiaan erotuksella että mun tyttö on 8v. ja vetää 5v. serkkunsa toimista herneet nenään, AINA :headwall:
 
Mekin oltiin tänään ajelemassa :) - ja mulla mukana meidän 5- ja lähes 3- vuotiaat... Ja johan mä tosta pihasta hyvän matkaa pääsinkin, kun tää melkein kolme ryhtyi kiekumaan, kun veli istuukin hänen istuimessaan. Ja sitten sitä kiemurtelua ja kiljumista, kun toinen yrittää luikerrella omien vöidensä läpi ja kautta ja poikki ja jaja...johon toinen sitten iskee vettä haavoille sangen tyynenä: Oo ny hiljaa siinä, sä oot vielä meidän perheen vauva. (5-vee istuu turvavyöistuimessa, melkein kolme turvaistuimessa)

Ja vauvaksihan tuota nuorimmaista ei sitten saa enää sanoa....joten mikä olikaan desibelien määrä tuon kommentin jälkeen :kieh:..??!! Mä autoilen tästä lähin kuulosuojat päässäni.

Ja ei, ei noidenkaan riidoissa mitään tolkkua ole..
Mä kanssa ilmotin miehelle että saa jostain raksalta bongata mulle eareja että voin keskittyä ajamiseen noiden muksujen kanssa :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Meillä toinen muksu parkui joskus sydäntäsärkevästi, kun toinen pääsi sairaalaan, sai kanyylin, ja otettiin verikokeita. Ja HÄN ei päässyt! :D
Öy jees, tuttu tilanne tuokin ;)..ja viimeisin iso purkaus sarjassamme "minulle myös hoitoja, kiitos" oli tässä hiljan, kun esikoinen sai raudat suuhunsa ja niiden kanssa elämistä ja olemista kun sitten veivasimme sen ekan viikon aikana aika huolella, niin tämä melkein kolme vuotias tuli sitten eräänä iltana nykimään mua housunlahkeesta isosti kyynelehtien: Äitiii...minne ne mun raudat unohtui???...jäikö ne sinne kauppaan??..äkkiää hakemaaaaannn!!!!...mä HALUUUNN raudat kans!!! :O...:D

Mä niin kyllä maalaan tuon tilanteen uudestaan esiin tässä muutaman vuoden päästä (raudat ovat kuulema tilauksessa ihan oikeestikin)....:D
 
Meilläkin on joskus riidelty auton ikkunoista, ja siitä, kuinka epäreilua on kun pikkusiskon ikkunasta näkyy enemmän lehmiä.

( yksi niistä perhelomista, jolloin etupenkillä on istunut eräs, joka on miettinyt, että ei koskaan enää pitkille automatkoille perheen kanssa.. mutta löytänyt itsensä taas siltä samaiselta penkiltä)
 
"hmmm"
Juuh,meillä 4v haluaa tekohampaat ja silmälasit ja korvakuulokojeen:D Niinkuin vaarillakin:D Ja eilen se kauhea märy alko kun en kaupasta sille niitä ostanut- No tänään sit käytiin tokmannilla ja siellä sattu olemaan lukulaseja eurolla,pitihän ne saada pojan. Nyt se pitää niitä ja kehuu kaikille kun sillä on vaarin kans yhessä lasit:D
 
Tuttua, ah niin tuttua!

Meillä on tytöillä (4 ja 2 v.) yks punainen mopo (siis se sellanen muovinen potkumopo) ja samalla periaatteella paloauto. Kun mä olin melkeen kuukauden kuunellu sitä "miks toi saa ajaa mopolla / paloautolla, ja mä joudun ajamaan mopolla / paloautolla" -tappelua, päätettiin ostaa toinen mopo. Juur ennen kassaa tajuttiin, mikä kardinaalimoka oli tapahtumassa, kun ostoskärryissä oli SININEN mopo (meistä vanhemmista se oli hauska ajatus, että olis eriväriset), ja mä näin jo sieluni silmin sen "miks toi saa ajaa sinisellä / punaisella mopolla... jne." -taistelun. Vaihdettiin sitte saman väriseen. Mut 2 v. sai sitte raivarit siitä, että olis halunnu "vihleen mopon"! (ei ollu kun kahta väriä...) Huoooh.
 
armiina
<3

En voi ihan pikkiriikkisen verran olla säälimättä lapsia, jotka kasvavat ilman sisaruksia. Esim. mieheni ja äitini ovat välillä ihan pihalla tuon käsittämättömän raivoisan keskinäisen rakkauden edessä. Toisaalta eihän sitä osaa kaivata sellaista, mistä ei tiedä ja kyllähän se rakkaus välillä on sisarusten välillä ihan törkeän rajua.

Onneksi on sisko ja veli. Kiitos äiti.
 
[QUOTE="nii";25941028]Meillä aikoinaan tapeltiin automatkalla sittä kun toinen katsoi samaa kärpästä auton ikkunassa kuin toinenkin.[/QUOTE]

:LOL: Etkä sä tehny asialle mitään? Millanen äiti sä oikeen olet?! Mulla on AINA kassissa, pienessä rasiassa irtokärpäsiä ja muita ötököitä tällasen varalle! Äkkiä vaan auto tien poskeen ja toiselle kans ikkunaan oma.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Moraalinvartija

Yhteistyössä