Sisko synnytykseen

  • Viestiketjun aloittaja Puolukka05
  • Ensimmäinen viesti
Puolukka05
Mieheni kammoksuu verta, piikkejä yms. joten armahdan hänert synnytyksessä ja pyydän siskoani synnytykseen. Haluaisin kuulla kokemuksia siitä kun synnytyksessä on mukana joku muu kuin isä. Miten henkilökunta on käyttäytynyt häntä kohtaan, onko itsellänne ollut helpompi olla ystävänne kanssa synnytyksessä, ym...?

:flower:
 
joo,minulla kaikissa kolmessa synnytyksessä ollut ystävä mukana,juuri miehellä sama pelko.nyt neljänteen synnytykseen mies aikoo rohkaistua mukaan la 10.8.kätilöt on suhtautunut mielestäni hyvin ja ainakin minulla on ollut apua kun on joku läheinen mukana on siitä seuraa ja jutustelu kaveria.kätilöt kyllä arvostaa tukihenkilön mukana olemista,ja sehän helpottaa heitäkin kun tietävät että huoneessa on koko ajan joku.minä itse olen ollut mukana yhdessä synnytyksessä ja oli kyllä yksi hienoista kokemuksista mitä voi kokea.mieshän voi tulla heti sitten kun on vaavi syntynyt niin teitä katsomaan,sine synnytys saliinkin.
 
Minulla kahdesta ensimmäisestä oli eri tukihenkilöt mukana, hyvin eni henkilökunta oli asiallista.kolmannessa iskä sitten uskaltautui mukaan ja otin vielä siskoni mukaan seuraksi. Tiesin, että jos siskoni on yksin se tekee mut sekopäiseks ja jos mies on yksin niin se voi kyllästyä koko puuhaan. Sisko ja mies täydensi just sopivasti toisiaan, kun toinen väsyi, niin toinen oli paikalla ja ne vääns vitsejä keskenään ja sain rauhassa keskittyä synnytämään. Sisko otti sellaisia synnytyskuvia, mitä mies ei olis ilennyt.(en olis minäkään, jos olisin tiennyt)KUn vauva syntyi, niin miehen kanssa jäätiin perhehuoneeseen ja saatiin leivät ja teet+samppanjaa lasilliset ja sisko meni kotiinsa. B)
 

Yhteistyössä