Siskoa tarvis saada piristettyä, hällä mieli ihan maassa :(

  • Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
Kutistunut
Valmistuu kohta ensimmäiseen ammattiinsa, ja rahat niin tosi vähissä että ei pysty valmistujaisjuhlia järjestämään.
Yleensähän juhlien järjestäminen kuuluis kai vanhemmille, mutta toinen lomautettuna ja toinen on alkkis :(
Mullakaan rahaa ei pahemmin ylimääräistä ole.

Mutta sisko todellakin on juhlansa ansainnut, ja ne hänelle tahtoisin järjestää. Mun ainoa sisko, ja niin kovin rakas ja tärkeä mulle :heart:

Olisko siis ihan tyhmää, jos soittaisin kaikki läheisimmät sukulaiset paikalle, ja sanoisin että nyyttärimeiningillä juhlitaan??
 
ihana
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Valmistuu kohta ensimmäiseen ammattiinsa, ja rahat niin tosi vähissä että ei pysty valmistujaisjuhlia järjestämään.
Yleensähän juhlien järjestäminen kuuluis kai vanhemmille, mutta toinen lomautettuna ja toinen on alkkis :(
Mullakaan rahaa ei pahemmin ylimääräistä ole.

Mutta sisko todellakin on juhlansa ansainnut, ja ne hänelle tahtoisin järjestää. Mun ainoa sisko, ja niin kovin rakas ja tärkeä mulle :heart:

Olisko siis ihan tyhmää, jos soittaisin kaikki läheisimmät sukulaiset paikalle, ja sanoisin että nyyttärimeiningillä juhlitaan??
Mielestäni tuo on aivan ihana idea. Siskosi varmasti arvostaisi elettä.
 
Se nyyttärimeininki olis varmasti tosi kiva juttu, jos sukulaiset ja kaverit vaan haluaa lähteä mukaan. =) Siskollesikin olisi varmasti mieluisa yllätys. Pystyisittekö vanhempienne kanssa yhdessä pistämään jotain leipomismeininkiä? :hug:
 
Kutistunut
Ei siis paskempi idea :D
Mä voisin tehdä voileipäkakun ja täti varmasti suostuu täytekakun leipomaan.

Ja eihän ne tarjottavat pääasia ole, tärkeintä olis saada siskolle hyvä mieli ja mukava muisto :heart:
 

Yhteistyössä