Sisustajat hoi!

Laita kuva ni katotaan.

Jos maisema itsessään on hyvä ja seinä ei näytä liian paljaalta ilman verhoja niin ei kai ne verhot välttämättömiä ole.
 
Ei näkynyt koko ikkuna.
Ei minun mielestäni tarvitse ja ihana on maisema!

Jos tuntuu liian tyhjältä tai blendiltä, niin laittaa väriä seiniin tai vaikka kuvakollaasin tai seinäkoristeita ja muutaman nätin tuikun roikkumaan katosta ikkunan eteen. Makuasioita.:)
 
Lasten kerhokuvat ja meijän hääkuva on tavallisesti lähempänä ikkunaa, paneelin reunalla.. ja telkku peittää osan alalaidasta.
Mie en ees keksiny mimmonen tanko tuohon sopis saati verhot, mut miehen mielestä verhot kuuluu olla.. :D
 
Tosta on hankala katsoa mitä se olis vailla kun noin vajanainen tuo kuva. Ajattelin että keittiöstä kyse.:D
 
iu
Mulla ei ole olohuoneessa verhoja. Ikkunoiden juju menisi jos olisi jokin kappaviritelmä, ja roikkuvat sivuverhot eivät tuohon sovi. Huonekasvit ja kiva maisema riittävät hyvin.
 
Ei tarvitse mun mielestä verhoja. Sivuverhot ainakin olis minusta liikaa. Jos nyt haluaa laitta niin sellanen laskosverho viritelmä sopis tuohonkin.

Esim. tällänen, ei nyt tämän värinen välttis. (näitä on joka lähtöön)

 
gip
Kyllä se mun mielestä verhoja kaipaa, ne luo kuitenkin tunnelmaa ja sellaista kodikkuutta, vaikka ei ihan vimpan päälle sisustussuunnitelman mukaisia olisikaan.

Laskosverho voisi olla tosiaan tuohon hyvä vaihtoehto.
 

Yhteistyössä