Sisustus vinkkejä olohuoneeseen?

laittakaa mulle kuvia teidän ihanista olohuoneistanne??
tarviin sisustus vinkkejä! itellä sen verran iso olkkari, että jää reilusti tyhjää tilaa, enkä tiedä miten sitten kalustaisin ja sisustaisin tään huoneen?
 
kaisa
Laita sinä kuva siitä teidän olkkarista, ni on helpompi antaa vinkkejä.. omastani en laita kuvaa, sain viimeksi niin tyrmäävän vastaanoton (vanhanaikaisesta sisustuksesta)
 
mulla ei ole kameraa millä ottaa kuvaa :(

mutta mäkin tykkään ehkä vähän sellasen modernin ja vanhanaikasen sekotuksesta.... meillä on musta kehyksinen iso (jyskin) peli seinällä, vaaleat sohvat 3 ja 2-istuttavat, harmaa tv-taso ja tumma matto, aika vähän tavaraa, mutta ei ole vielä keritty hankkia mitään, seinät pitäisi maalata, koska tapetit oli pakko repiä pois, entinen asukas polttanut sisällä, niin aivan älytön haju oli!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja PiKKuiNeN-:
en ite kans tykkää liiasta tavarasta, mutta nyt on aika kolean näköinen, mietin että pitäskö maalata yks seinä eriväriseksi?
Minkä väriset seinät nyt on ? Me maalasimme hiukan punertavalla sävyllä kaikki seinät, antaa lämmintä sävyä, kun kalusteet on aika pelkistettyjä.
 
Meillä on seinissä sellainen Tikkurilan sävy kun herkkusieni, hiukan punertavanruskea. Mä en uskaltanut noita isoja tiloja laittaa tummalla sävyllä, kun meillä sama väri jatkuu eteisen kautta yläkerran aulaan saakka. Makuuhuoneisiin sitten laitettiinkin räväkämmät värit. Mä vaan olen sellanen, että kyllästyn aika äkkiä hallitseviin väreihin. Ja sisustaminenkin on helpompaa, kun taustaväri on hillitty. Mutta tämä toki makuasia :D
 

Yhteistyössä