Sisustusapua: mitä väriä yhdistää tummansiniseen Kiurujen yöhön?

"Purppura"
Hmm, en laittaisi mustaa menee herkästi tunkkaiseksi. Valkoinen tai luonnon valkoinen, ehkä pieni määrä keltaista/kultaa antamaan väriä ja piristämään kokonaisuutta.
Hopeata tai harmaata en myöskään käyttäisi, sama juttu mustan kanssa tekee herkästi luolamaisen vaikutelman.
Puusävyt, hankala sanoa kuvasta pitää testata viereen.
 
Joo, ei ole munkaan lemppari sävy sisustuksessa.... mutta upea tapetti. Laittaisin muut seinnät tuota tehosteseinää lukuunottamatta vaaleiksi. Ehkäpä jollakin valkoisen sävyllä. Itse en tykkää mänty/koivu/pyökkisävyistä sisustuksessa, sopisiko joku tumma ruskea/musta tai valkoinen...? Eikö tuossa tapetissa itsessään ole hopeaa? Sitä voisi käyttää esim tyynyissä tai verhoissa tms sisustustekstiileissä.

Mutta huom... mä en ole mikään sisustamisen ekspertti !!! :D
 
Mä kattelin joskus kanssa noita erivärisiä Kiurujen yö-tapetteja, ne on jotenkin semmoisia niin klassisen suomalaisia (Kirsikkapuu kyllä on sit oikein lempparini).

Mä laittaisin vaaleanharmaata ja valkoista tuon kaveriksi.
 
"vieras"
Minustakin valkoinen ja vaaleanharmaa/hopea sopisivat. Jos et halua niin kylmiä sävyjä ja kaipaat kodikkaampaa, niin tosiaan pieni määrää kultaa/kuparia/(lämpimän/sinapin)keltaista sopisi myös tehosteeksi. Jos tapetissa on jo itsessään hopeaa, niin sitten tietysti se sopisi paremmin.
 

Yhteistyössä